
ابطال طلسم رزق و روزی , رسانه توسل ( جهت مشاوره روزی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , ابطال طلسم رزق و روزی : تزکیه کنندگان زمین نشانه های آنها را می ستایند، اما ما که گله های خود را در جنگل ها و کوه ها نگهداری می کنیم باید آنها و گاوهای خود را بپرستیم.
توسل : این قسمت نشان می دهد که کریشنا نماینده قبیله ای از عشایر کوهستانی است که کوه ها و گاوها را می پرستیدند و تنها پس از مبارزه با آیین برهمنی کنار آمدند. پرستش ارواح کوهستانی در آسیای مرکزی رایج است.
ابطال طلسم رزق و روزی
اما من هیچ مدرکی دال بر پرستش گاو در آن مناطق نمی دانم.کلمنس اسکندریه[۳۸۶]، که در پایان قرن دوم پس از میلاد می نویسد، به ما می گوید که سرخپوستان هراکلس و پان را می پرستیدند. کریشنا شبانی شباهت زیادی به پان یا فاون دارد، اما هیچ گونه نمایشی از چنین موجوداتی در مجسمه های یونانی-هندی ثبت نشده است.
ابطال طلسم رزق و روزی : با این حال چندین گروه باکی در گاندارا و همچنین در موترا [۳۸۷] کشف شده اند و مگاستنس دیونوسوس را در برخی از خدایان هندی به رسمیت شناخت. اگرچه عیاشی ها و اسرار باکی عنصر شبانی را در افسانه کریشنا توضیح نمی دهند، اما با برخی از ویژگی های دیگر آن، مانند رقصیدن و ازدحام زنان، مشابهت دارند، و من تمایل دارم فکر کنم.
روزی
روزی : [۳۸۵] زبانی که ویشنو پورانا به او نسبت می دهد بسیار قابل توجه است. قربانی را که پدر رضاعیاش به ایندرا تقدیم میکند قطع میکند و میگوید: “ما نه مزرعه داریم و نه خانه: هر جا فهرست میکنیم با خوشحالی سرگردان میشویم، با گاریهایمان سفر میکنیم. ما با ایندرا چه کار داریم؟ گاو و کوه هستند (ما) برهمن ها با دعا عبادت می کنند.
ابطال طلسم رزق و روزی : که چنین ایده های یونانی ممکن است در Muttra جوانه زد و بارور شد. گفته می شود که مناندر، پادشاه یونان، شهر را اشغال کرده است (حدود ۱۵۵ قبل از میلاد)، و مجسمه های یافت شده در آنجا نشان می دهد قویترین دعا برای رزق و روزی که از اشکال هنری یونانی برای بیان ایده های هندی استفاده شده است. ممکن است ادغام مشابهی در دین وجود داشته باشد. در هر صورت، بودیسم برای چندین قرن در موترا غالب بود.
بدون شک قربانی کردن حیوانات [۱۶۰] برهمنها را منع میکرد و مناسک ملایمتر را ترجیح میداد. حتی ممکن است دعای رزق و روزی برای محل کار توضیحی برای شخصیت بیهوده بسیاری از افسانه کریشنا ارائه دهد. اکثر خدایان برهمنی، هر چند رفتارشان اغلب خارق العاده است، جدی و با ابهت هستند. اما بودیسم برای خود مدعی جنبه جدی دین بود و در حالی که خداپرستان محلی را تحمل می کرد با آنها به عنوان پری یا جن رفتار می کرد.
ابطال طلسم رزق و روزی : شاید زمانی که کریشنا یک خدای روستایی فروتن از این نوع بود، بدون اینکه ادعایی برای نمایندگی از خداوند متعال داشته باشد، برای اولین بار چرخه داستان های عاشقانه سبکی را گرد او جمع کرد که از آن زمان به او چسبیده است. در دست دعای رزق و روزی قوی مغازه برهمنها، عبادت او دستخوش عجیبترین تغییراتی شده است که بالاترین و پایینترین سطوح هندوئیسم را لمس میکند.
اما افسانه موترا همچنان یادداشت خاص خود از عشق شبانی را حفظ کرده است و کریشنا را در دو شخصیت اصلی به نمایش میگذارد، به عنوان فرزند الهی و مانند عاشق الهی اسرار تولد و پیوند جنسی موضوعاتی سازگار با الهیات هندو هستند، اما در فرقه موترا ما به تولید روش ابطال طلسم صبی مثل به عنوان یک نیروی جهانی نمی پردازیم، بلکه صرفاً به کودکی و عشق به عنوان جلوه های عاطفی خدا می پردازیم.
ابطال طلسم رزق و روزی : همین عقاید در مسیحیت نیز وجود دارد، و حتی در اناجیل مسیح را با داماد مقایسه میکنند، اما افسانه کریشنا بسیار شنیعتر و سادهلوحانهتر است. کریشنای نوزاد معمولاً به شکل معروف به ماخان چور یا دزد کره مورد تحسین قرار می گیرد.[۳۸۹] این او را به عنوان یک کودک خزنده نشان می دهد که یک دستش پر از کشک یا کره ای است که دزدیده است. ما از بت دادن دعا برای شکستن طلسم رزق و روزی به یک کودک صحبت می کنیم.
و وقتی زنان هندو این تصویر را می پرستند، ناخودآگاه این روند را تعمیم می دهند و دوران کودکی را می پرستند، شوخی های خودسرانه و همچنین سادگی دوست داشتنی آن، و اگر چه برای یک مرد سخت است که به عجیب و غریب کره فکر کند. دزد به عنوان جلوه ای از الوهیت، با این حال به وضوح بین این گریزهای کودکانه و هوس های خدایان بالغ که با احترام به عنوان اسرار توصیف می شوند، قیاسی وجود دارد.
ابطال طلسم رزق و روزی : اگر کسی پرستش بامبینو را بپذیرد، بیمعقول نیست که تحسین و ستایش سرکشیهای او را در آن بگنجانیم، و بازیگوشی لطیفی که برای ورود به این فرقه مجاز است، عمیقاً برای زنان هندی [۱۶۱] جذاب است. تصاویر ماخان چور توسط هزاران نفر در خیابان های موترا به فروش می رسد. حتی محبوبتر تصویری است که به نام کانهایا شناخته میشود.
که خدا را به عنوان مرد جوانی در حال نواختن فلوت نشان میدهد که در حالتی بیدقت ایستاده است، که چیزی از لطف هلنی دارد. کریشنا در این شکل معشوق گوپی ها یا دوشیران سرزمین براج و همسر رادا است، هر چند او هیچ انحصاری بر او نداشت. داستانهای شادیهای او با این دختران و آیینهایی که به یاد آنها برپا شده بود، عبادت او را بیاعتبار کرده است.
ابطال طلسم رزق و روزی : کریشنائیسم گستردهترین تجلی را در جهان ارائه میدهد که دبلیو جیمز آن را وضعیت تئوپاتیک مینامد، همانطور که راهبههایی مانند مارگریت ماری آلاکوک، سنت گرترود و سنت ترزا برجستهتر نشان دادهاند. مارگارت برای اینکه خدا او را دوست داشته باشد و او را تا حد حواس پرتی دوست بدارد، با فکر چنین چیزی از عشق غرق شد. او به خدا گفت: “خدای من، این سیلاب ها را که بر من غلبه کرده اند.
نگه دار. یا در غیر این صورت ظرفیت من را برای پذیرایی از آنها افزایش دهید.»[۳۹۰] این سخنان گیتا گوویندا یا پرم ساگار نیست، آنطور که ممکن است تصور شود، بلکه یک اسقف کاتولیک است که حمل و نقل خواهر مارگریت ماری را توصیف می کند، و آنها را به تصویر می کشند. خلق و خوی پرستندگان کریشنا. اما ابیات شاعر مراتی، توکرام، که در حدود سال ۱۶۰۰ پس از میلاد می زیست و کریشنا را می خواند، از این احساسات بالاتر می رود، اگرچه او از زبان عشق استفاده می کند.
دیدگاهتان را بنویسید