
طلسم ازدواج شخص مورد نظر , رسانه توسل ( جهت مشاوره نظر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج شخص مورد نظر : نگرش ششم نیز – به عنوان یک قاعده – در طبقه راست قرار می گیرد و اغلب به سختی می توان آن را از آخرین نگرش متمایز کرد. ممکن است آن را نگرش نامید. حکاکی مقابل ص را ببینید. ۴۷۷ . این نشان دهنده بودا در عمل ادای دعای خیر است.
دست راست را بالا برده است. این نگرش گاهی آرام است. حتی تا به امروز راهبان بودایی با نگرش مشابه به افراد غیر روحانی برکت می دهند.
توسل : گاهی اوقات شکلی که دستش بالا رفته است، تاج و سرپوشی زینتی دارد. اما ممکن است بدیهی تلقی شود که تمام تصاویر بودا که او را با تاجی از هر نوع پس از رسیدن او به بودا نشان می دهند ، نسبتاً مدرن و نادرست هستند. از سوی دیگر، واضح است که حتی مجسمه های باستانی، وقتی او را به عنوان یک شاهزاده نشان می دهند، ممکن است به درستی تزئینات و سرپوشی به او بدهند.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر
نگرش هفتم را می توان “ماندیکانت” نامید. این نیز یک پیکر ایستاده است که در یک دست کاسه صدقه ای گرد دارد و گاهی با دست دیگر آن را پرده می کند (مقایسه کنید ص ۴۰ ). نمونه هایی از این نگرش نادر است. در بودیسم هیچ فرد متعصب واقعی وجود ندارد. هیچ راهبی هرگز گدایی نمی کند، فقط صدقه می گیرد. هشتمین و آخرین نگرش دراز کشیده است.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : و این شاید به اندازه نگرش دوم مهم باشد، اگرچه چندان رایج نیست (به بالاترین شکل روبروی ص ۴۷۷ مراجعه کنید ). این گوتاما در حال مرگ را نشان می دهد که در سمت راست خود دراز کشیده و سرش به سمت شمال چرخیده است. ۴۸۳و گونه راستش بر روی دست راستش قرار گرفته است، در حال مرگ در پایان نهایی پری نیروانا (نگاه کنید به ص ۵۰ ، ۱۴۰ ).
نظر
نظر : گاهی اوقات به این نگرش “تدریس” می گویند. غالباً فرمول (نگاه کنید به صفحه ۱۰۴ ) در زیر یا در کنار تصاویر در این نگرش حک می شود. ۴۸۲ پنجمین را می توان نگرش «موعظه» نامید. اغلب به صورت ایستاده طلسم ازدواج با پسر مورد علاقه است. بودا یک انگشت خود را به شیوه ای آموزشی بالا آورده است. راهبان در عصر حاضر اغلب قانون را می خوانند و به همان شیوه موعظه می کنند.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : در بسیاری از نمایشهای این نگرش، پنج پرتو نور معمولی که قبلاً ذکر شد، از تاج سر خارج میشوند. تصویر عظیمی از این نوع را من در معبدی در نزدیکی کلمبو دیدم و نمونه خوبی از آن در موسسه هندی در آکسفورد طلسم جلوگیری از ازدواج وجود دارد [۲۵۶]. در برخی از حکاکیهای بودای در حال مرگ، چند خدمتکار نشان داده شدهاند که سایبانهای چتر مانندی را بر روی پیکر دراز کشیده نگه میدارند.
یا با احترام در مقابل آن تعظیم میکنند. ادعا شده است که این صحنه – به عنوان یادگاری از کمال بزرگ زندگی بودا از طریق وجودهای بی شمار – به همان اندازه که مسیحیان به صلیب کشیده شده اند، مورد احترام بوداییان است. بازنمایی بودا در عمل به دنیا آمدن طلسم ازدواج با فلفل سیاه در مجسمه ها و نقش برجسته ها یافت می شود، اما هرگز به عنوان یک تصویر جداگانه یافت نمی شود. این نشان دهنده بیرون آمدن او از کنار مادرش است ( یادداشت، ص ۱۸۰ ).
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : این صحنه تولد گاهی بر روی معابد حک می شود. در قسمت پایین حکاکی نشان داده شده است (روبروی صفحه ۴۷۷ ). خدای برهما در حال پذیرایی از کودک تازه متولد شده دیده می شود، در حالی که ایندرا در سمت راست او ایستاده طلسم ازدواج تبادل نظر و خواهر مادر (یعنی پرستار، ص ۲۴ ) در سمت چپ او قرار دارد. برخی از نمایشهای بودا، یا اشکال خاصی از بودا – مانند آمیتابها – شکلی را نشان میدهند.
که از شکوفه نیلوفر آبی بیرون میآید، یا روی پایهای که از برگهای نیلوفر آبی تشکیل شده است، نشسته است، این گل نماد کمال است. ۴۸۴ نباید فراموش کرد که در هر کشوری تصاویر بودا به طور کلی بر اساس نوع چهره رایج در هر کشور شکل می گیرد. از این طلسم تضمینی ازدواج با معشوق رو کانتور و بیان صورت در سیلان، برمه، سیام، تبت، مغولستان، چین و ژاپن متفاوت است، اگرچه معمولاً ویژگیها آرام، ملایم، مراقبه و بیشور هستند.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : در برمه مردم شاد هستند. از این رو تصاویر گاهی اوقات برق چشم و لب های خندان دارند. در چین، دوباره، گاهی اوقات نمونههایی از تصاویری رخ میدهد که بودا را به عنوان ایدهآل مردی که بر احساسات خود غلبه کرده است، نشان نمیدهد، بلکه بیشتر با شکل و ویژگیهای یک آزادیخواه خودسرور [۲۵۷] است . در حالی که دیگران دوباره او را با جنبه ای تلخ به تصویر می کشند.
اکنون به بازنمایی سایر بوداها، بودی ساتواها، مقدسین، خدایان و الهه ها می پردازیم. اغلب دو تصویر دیگر با تصویر خود گوتاما بودا مرتبط است. و اول از همه، تصویر او با دو شخص دیگر از اولین سه گانه (نگاه کنید به ص ۱۷۵ )، یعنی. دارما (قانون) و ساغا (راهبداری). مجسمهای در وضعیت شکسته و ناقص، نشاندهنده این سهگانه اولیه، و قدمت آن از قرن نهم تا دهم، در بودا-گایا یافت شد.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : تصویر بودا، زیر درختی چتر مانند، در مرکز قرار دارد. که از صصغا در سمت راست او است، با تمام عیار ۴۸۵نیلوفر آبی ( ص ۱۷۷، یادداشت ۲ ) و یک پایش آویزان است، در حالی که پای دارما (یک زن) با نیلوفر نیمه دمیده در سمت چپ اوست. طرحی از این (از عکس سر A. کانینگهام) در زیر آورده شده است: در نپال، تصویر دارما همیشه شبیه یک زن بی تحرک است.
که قرار است تجسم حکمت عالی باشد. و گاهی دارای چهار بازو است (به یادداشت، ص ۱۷۸ مراجعه کنید ) . سپس تصاویر بوداهایی که قبل از گوتاما بودند، به ویژه کاسیپا بودا، کاناکا-مونی و کراکو-چچاندا آمده است. اغلب ذکر می شود که تصاویر یکی از این سه، مانند بودی ساتواها، در کنار تصویر گوتاما تنظیم شده است. سپس، البته، تصاویر پنج دیانی-بودا وجود دارد.
طلسم ازدواج شخص مورد نظر : شاید رایج ترین آنها تصویر آمیتابها باشد (نگاه کنید به ص ۲۰۳ )، اما تصاویر آکشوبهیا و راتنا-سامباوا به هیچ وجه نادر نیستند. سپس در مورد بودی ساتواها، که مایتریا اولین و تنها مورد پرستش بوداییان از میان آنهاست. ۴۸۶همه کشورها (رجوع کنید به صفحه ۱۸۲ )، فاهین گزارش می دهد که او در شمال هند تصویر چوبی از مایتریا بودی ساتوا را به ارتفاع هشتاد ذراع دید که در روزهای روزه نور درخشانی از خود ساطع می کرد.
دیدگاهتان را بنویسید