
طلسم ازدواج در قبرستان , رسانه توسل ( جهت مشاوره قبرستان و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج در قبرستان : در پله های بالایی تصاویر کوچکی از قدیسان خدادادی شده با طلا یا نقره عظیم وجود دارد. در پایینها، مانند همه محرابهای بودایی، چراغها، جا بخور دادن، کاسههایی برای هدایا و غیره قرار دارند.
توسل : در بالاترین ارتفاع، پشت شبکههای نقرهای و طلایی، تصویر مشهور گوتاما بودا با طلاکاری فراوان دیده میشود. گفته می شود که این تصویر در زمان حیات بودا در ماگادا ساخته شده است.
طلسم ازدواج در قبرستان
دیگران آن را تولید خود می دانند. و روایت دیگری منشأ آن را به خدای ویشوا-کارما نسبت می دهد که، به دستور ایندرا، آن را با قطعات مساوی از پنج فلز و پنج سنگ قیمتی ساخت. علاوه بر این بالاترین شی از ۴۶۲معبد شامل تصاویر و تصاویر بیشماری از بوداها و بودی ساتواها (مانند دیپاکارا، آمیتابا، مایتریا، آوالوکیتهوارا یازدهچهره، مانجو-سری و غیره)، علاوه بر خدایان و الههها و شخصیتهای تاریخی است.
طلسم ازدواج در قبرستان : مانند تسونگ خاپا که از کلیسای لامیستی بهره برده اند (از جمله مجسمه هیوئن ثانگ) و همچنین آثار و ظروف طلا و نقره که هر سال در آغاز ماه سوم به نمایش گذاشته می شود. آقای سارات چاندرا داس، که در «روایت» خود، بازدید خود از معبد بزرگ لهاسا را ثبت می کند، به ما اطلاع می دهد که زمانی که او در آنجا بود.
قبرستان
قبرستان : روبروی تاج و تخت دالایی لاما، در سمت راست طاقچه، صندلی نایب السلطنه قرار دارد که نسبت به تاج و تخت آواتارا لاماها ارتفاع کمتری دارد. در پشت سر، کرسیهای چهار وزیر قرار دارند که باز هم نسبت به لاماهای غیر آواتارا ارتفاع کمتری دارند. در منتهی الیه غربی طاقچه، محراب بلندی قرار دارد که در پلههای متعدد برآمده است.
طلسم ازدواج در قبرستان : پنج هزار نفت سوز در صحن معبد روشن شد و آنهایی که در مقابل رئیس بودند. تصویر تماما از طلا بود او برخی از نمازخانههای تابعه را پیدا کرد که توسط موشها آلوده شده بودند، که هرگز لمس نمیشوند، زیرا قرار است راهبان مسخ شده باشند. او مشاهده کرد که برخی بوداییان از نپال سرودهای سانسکی را می خوانند، و برخی دیگر به طواف می پردازند.
در حالی که غر زدن ( ص. ۳۷۲ ) بی وقفه بود. آقای سارات چاندرا داس همچنین دیداری را که از زیارتگاه معروف راموچه انجام داده است ، قبل از تبلیغ توصیف می کند (رجوع کنید به ص ۴۴۱ ). من شرح او را به صورت اختصاری می دهم: وسایل ما طبق معمول یک دسته عود، کره شفاف و چند روسری بود. جاده ما در کنار یک ماندونگ طولانی به سمت غرب پیچید (به ص ۳۸۰ مراجعه کنید ).
طلسم ازدواج در قبرستان : من آن را به سمت راست خود گذاشتم، چون دیدم که نگه داشتن آن در سمت چپم بدعت بود. چند صد ۴۶۳قدمها ما را به دروازه معبد معروف رساند که توسط همسر پادشاه اولین شاهزاده خانم چینی که بودیسم را به تبت معرفی کرد، ساخته شد. عمارتی است رفیع، با سقف مسطح و سه طبقه که با دیواری سنگی احاطه شده و ایوانی بلند و وسیع دارد.
حدود سی راهب به طور رسمی برای انجام یک مراسم مذهبی، در دو طرف ردیف ستون هایی که سقف را نگه می داشتند، نشسته بودند. تصویری که شاهزاده خانم نپالی آورده بود، در میانه راه بین ستون ها قرار داشت. با شکوه بود. و گرچه صورتش طلاکاری شده بود، قدمت آن آشکار بود. در لابی شمالی معبد مجموعه وسیعی از آثار باستانی مانند سپر، نیزه، طبل، تیر، شمشیر، چاقوهای بلند، شیپور و غیره وجود داشت.
طلسم ازدواج در قبرستان : چند تصویر به ویژه مقدس تلقی می شدند. تاریخ حرم به گفته همین مسافر چنین است: – شاهزاده خانم که در طالع بینی کاملاً آشنا بود، متوجه شد که در نزدیکی شهر نوساز لهاسا، نقطه ای وجود دارد که با مناطق زیرین طلسم ازدواج دفنی عذاب مرتبط است. او در آن قطعه زمین، زیارتگاه راموچه را برپا کرد، که مجسمه معروف بودا را که از چین آورده بود، در محراب اصلی آن قرار داد.
به این ترتیب او امیدوار بود که گذرگاه ( گاتی ) افراد شرور را به زندگی در یکی از جهنم ها قطع کند (نگاه کنید به ص ۱۲۱ ). هر کس را در هنگام مرگ به این عبادتگاه آوردند، فقط می توانست در جهان انسان ها یا خدایان دوباره متولد شود. سرانجام به معبدی در دومین کلانشهر بزرگ بودیسم می رسیم: آقای بوگل (تبت مارکام، ص ۱۰۰) معبد صومعه در تاشی لونپو را صرفاً به عنوان یک اتاق یا گالری طولانی شامل سیزده مجسمه طلسم برای ازدواج دختر مجرد غول پیکر ساخته شده از تذهیب مسی توصیف می کند که همگی در حالتی آرام و پاهایشان در زیر آنها جمع شده است.
طلسم ازدواج در قبرستان : او همه آنها را پوشیده یافت، ۴۶۴با تاج های نگین دار و گردنبندهایی از مرجان، مروارید و سنگ های دیگر. تختهایی که بر آن مینشستند نیز از طلای مسی بود و با فیروزهها و قرنیزها آراسته شده بود. پشت آنها انواع صدف حلزونی طلسم بهم خوردن ازدواج وجود داشت که در نقره، تخم شترمرغ، آجیل کاکائو و سایر اجناس چیده شده بود.
در هر انتهای گالری مجموعه بزرگی از کتاب ها در کبوترچاله ها قرار داشت. زمانی که خود تاشی لاما وارد معبد شد، آقای طلسم درخت بوگل حضور داشت و همانطور که از کنار آن عبور میکرد، بر روی تصاویر برنج پاشید. این یک جور مراسم تقدیس بود.
طلسم ازدواج در قبرستان : به عنوان نمونه ای از خصلت بردبار بودیسم و آمادگی آن برای تطبیق با عقاید بومی کشورهایی که به آن معرفی شده است، ممکن است در پایان متذکر شویم که در ژاپن ممکن است معابد بودایی و شینتو در کنار یکدیگر یا حتی دیده شوند. گاهی اوقات در یک ساختمان ترکیب می شوند.
بودیسم در واقع شینتوئیسم را در ژاپن پذیرفت، همانطور که شمنیسم را در تبت پذیرفت. خدایان و نیمه خدایان طلسم ازدواج مالیوث صبی شینتوئیسم را گرفت و آنها را به بودی ساتوا تبدیل کرد [۲۴۳] . موضوع صومعه ها و معابد به طور طبیعی ما را به سمت تصویر و تصویر پرستی سوق می دهد.
طلسم ازدواج در قبرستان : اما این و کل موضوع “اشیای مقدس” باید برای دو سخنرانی بعدی رزرو شود. ۴۶۵ سخنرانی شانزدهم. تصاویر و بت ها در طول سفرهایم به تمام نقاط هند، در چندین نوبت، از پاندیت های باهوش پرسیدم که چگونه می توانند بت پرستی فاحش و فتیش پرستی را که تقریباً در هر قدم در طول و وسعت سرزمینشان به چشم می خورد، با دکترینی که مکرراً اعلام شده است، آشتی دهند.
دیدگاهتان را بنویسید