
طلسم ازدواج زن مطلقه , رسانه توسل ( جهت مشاوره مطلقه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج زن مطلقه : دو تصویر از کوان یین در موزه بریتانیا وجود دارد، یکی با شانزده بازو و دیگری با هشت بازو. تصاویر سومین بودی ساتوا اسطورهای – واژراپانی خشن، «در یک دستش صاعقه را نگه میدارد» – مانند یکی از شکلهای نیوا – تقریباً به اندازه تصاویر آوالوکیتهوارای مهربان و ملایم رایج است. او در سخنرانی قبلی ( ص ۲۰۱ ) توصیف شده است.
توسل : در مجموعه پیت ریورز در آکسفورد تصویری از این بودی ساتوا وجود دارد که درگیر مبارزه با قدرت شیطان است. قابل توجه است که شکل سه میمون در زیر حک شده است، یکی گوش های خود را با دستانش، دیگری چشمانش را متوقف می کند، و دیگری دهان خود را به نشانه تلاش برای جلوگیری از ورود امیال شیطانی از طریق سه اندام مهم حس است.
طلسم ازدواج زن مطلقه
با توجه به تصاویر خدایان زن، میتوان مشاهده کرد که تارا، همسر یا ناکتی عموقاصدا ( ص. ۲۱۶ )، بهعنوان شکلی سبز رنگ نشان داده شده است. دست راستش روی زانویش، چپش نیلوفر آبی در دست دارد. تصویر ایستاده ای از الهه پاتونی ( ص ۲۱۷ این جلد) را می توان در موزه بریتانیا مشاهده کرد. در معبدی که در نزدیکی دارجیلینگ از آن بازدید کردم، تصویر پادما سامباوا یا شکل «نیلوفر آبی» بودا را دیدم که مرکز محراب را اشغال کرده بود.
طلسم ازدواج زن مطلقه: با تصاویر گوتاما بودا و بودا آیوشمات، یا «بودای زندگی». در هر طرف. سر آر تمپل (ژورنال، ص ۲۱۲) نقل می کند که چگونه در اتاقی از یک صومعه سیکیم سه چهره وجود داشت که قسمت مرکزی آنها با چهره ای زیبا، ۴۹۱آمیتابها بود، که در سمت راست آن گوتاما بودا، و در سمت چپ آن گوراخ ناث بود (به ص ۱۹۳ این جلد مراجعه کنید).
مطلقه
مطلقه : مجسمه ها باز شدند و بودی ساتوا در پرتوهای درخشان نور ظاهر شد در اصل، و هنوز در تبت، آوالوکیتهوارا (که بهطور دیگر پادما-پانی نامیده میشود) فقط ویژگیهای مردانه داشت. اما در چین این خدا (همانطور که قبلاً در ص ۲۰۰ ذکر کردیم ) به صورت یک زن به نام کوان یین (در ژاپن کوان نون) با هزار بازو و هزار چشم نشان داده می شود. او مقر اصلی خود را در جزیره پو تو، در ساحل چین، که زیارتگاهی است، دارد.
طلسم ازدواج زن مطلقه : در صومعه گالدان ( ص ۴۴۱ ) آقای سارات چاندرا داس تصویر طلایی تسونگ خاپا (با زنجیر طلایی و دندانش و آثار بلوکی او) را به همراه تصاویر آمیتابا، گوتاما، مایتریا، بهیراوا دید. مدافع وحشتناک بودیسم)، یاما «ارباب مرگ» و پیام آوران عالی او. در چو کانگ بزرگ در لهاسا (نگاه کنید به صفحه ۴۵۹ ) او تصاویری از آوالوکیتشوارا، مانجو-سری، مایتریا، کوورا، پادما-سامباوا، با تعداد بسیار زیاد دیگری و به ویژه یکی از الهه های شگفت انگیز پالدان (یا پاندان) را دید. او در سراسر تبت، مغولستان و چین به عنوان بزرگترین خدای نگهبان دالایی و تاشی لاماها و دارمای بودایی می ترسند.
او زیارتگاه او را مملو از موش هایی یافت که گمان می رود راهبان مسخ شده اند. در سرا ( ص. ۴۴۲ ) او تصاویری از بودا را در شخصیت «شیبگر شیاطین» به همراه مایتریا (نقرهای)، آوالوکیتهوارا، بهیراوا شش بازو، الهه کالی، دولکار (= تارا، ص . ۲۷۱ )، تانتریک وجره واره، شانزده استاویرا (ص ۴۸ ، ۲۵۵ )، و انواع بسیار دیگر. در رادنگ ( ص ۲۷۳ ) تصویری طلایی از میلاراسپا ( ص ۳۸۴ ) دید.
طلسم ازدواج زن مطلقه : در صومعه سام ی ( ص ۴۴۸ ) او تصاویری از پاندیت های هندی که بودیسم را به تبت آوردند، با تعداد زیادی تصویر دیگر دید. او در تاشی لونپو تصاویر طلایی بودا و مایتریا را، علاوه بر تصاویر ۱۰۰۰ بودای دیگر ( ص ۱۸۹ )، و چهار طلسم حلقه ازدواج نگهبان محله ( ص. ۲۰۶ ) دید. ۴۹۲ او در یارلونگ تصویری از وایروچانا بودا، علاوه بر تصاویر شانزده استاویرا، و تصویری غولپیکر از پادشاه ناگاها، و نمایشی فوقالعاده از دیو راوانا (رامایانا) دید.
در او نقاشی های دیواری از شش طبقه موجودات را دید ( ص. ۱۲۲ ) که در شش جهان متناظر ساکن بودند. البته طلسم ازدواج در قبرستان ترسیم جاتاکاها ( ص. ۱۱۱ ) و انواع تصاویر در صومعه ها و معابد در همه جا رایج بود. دو تصویر شگفت انگیز که از نپال و چین آورده شده است قبلاً ذکر شده است ( ص ۲۷۱ ). به عنوان مثالی از خرافات و بت پرستی هیولایی که در کشورهای بودایی مدرن رایج است.
طلسم ازدواج زن مطلقه : در خاتمه، جرأت میکنم شرح زیر را از بتی که میس برد در ژاپن دیده است، به طور خلاصه نقل کنم (به «آهنگهای شکست ناپذیر در ژاپن» منتشر شده او مراجعه کنید. توسط آقای موری): در یکی از زیارتگاهها، بت طلسم ازدواج با شکر بزرگی با گلولههای کاغذ دیده میشود، و صدها مورد از آنها دیده میشود که به توری سیمی که از او محافظت میکند چسبیده است. نمازگزار عریضه خود را روی کاغذ می نویسد.
یا بهتر از آن، کشیش آن را برایش می نویسد، آن را تا خمیر می جود و به سوی الوهیت تف می کند. اگر به خوبی هدف طلسم ازدواج مردان گرفته شده از سیم بگذرد و بچسبد، فال نیک است، اگر در توری بنشیند، احتمالاً دعا شنیده نشده است. در سمت چپ ضریحی با پرده وجود دارد که بیشمار نماز به آن بسته شده است.
طلسم ازدواج زن مطلقه : در سمت راست یکی از شانزده شاگرد اصلی بودا نشسته است ( به صفحه ۴۷ این سخنرانی ها مراجعه کنید). کولی با زانوی متورم آن را روی زانوی بت میکشید، در حالی که یکی با پلکهای ملتهب پلکهایش را روی آن مالیده بود! ۴۹۳ سخنرانی هفدهم. اشیاء مقدس در کنار موضوع تصاویر و بتها، اشیاء مقدسی قرار میگیرد که بوداییان همه مکاتب – خواه پیروان سیستم هینا یانا یا طلسم احضار ازدواج قوی ماها-یانا – به احترام آنها احترام میگذارند.
به عنوان مثال، آثار، ظروف یادگار یا استوپاها، رد پاها، درختان، ظروف، زنگ ها، نمادها و حیوانات. روایات مسافران چینی که قبلاً مکرراً ذکر شد، مملو از توصیف چنین اشیایی است. به عنوان مثال، گزارش فاهین از ناحیه ناگارا، نزدیک پیشاور در شمال هند را در نظر بگیرید (Legge, 34-40)، که در آن چندین اشیاء مقدس وجود دارند.
طلسم ازدواج زن مطلقه : مانند قطعه ای از جمجمه بودا، یکی از دندان های او. بخشهایی از مو و ناخنهایش، کاسهی صدقهاش، عصای او (که در لولهای چوبی قرار داشت، چنان سنگین بود که حتی هزار مرد نمیتوانستند آن را بلند کنند)، عبایش، و تأثیر سایهاش. این در آغاز قرن پنجم عصر ما بود. اظهارات فاهین توسط سونگ یون، مسافر چینی بعدی که قبلاً ذکر شد ( ص ۱۶۱ این جلد [۲۵۹] )، که سفر خود را بیش از یک قرن پس از فاهین آغاز کرد، تأیید می شود.
سپس از معبد کی-کالام در نزدیکی ناگارا بازدید کردیم. این شامل لباس زرد (کاشایا) بودا در سیزده تکه است.
دیدگاهتان را بنویسید