
طلسم رضایت ازدواج , رسانه توسل ( جهت مشاوره ازدواج و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم رضایت ازدواج : با این حال، گفته می شود که سلسله مراتب لامیسم در چین تابع کمیته دولتی برای امور خارجی است. همچنین بیان شده است که سه صومعه بزرگ واقع در پکن یا در نزدیکی آن منحصراً برای لاماهای تبتی و مغولی محفوظ است و از بین سه لما که ریاست آنها را بر عهده دارند، رئیس آن نماینده قبلاً ذکر شده لامیسم در دادگاه دولتی است (ص . ۲۹۵ ).
توسل : گفته میشود که در چین، در هجده استان، تعداد صومعههای لاما کم است. ۳۰۰و اینها عموماً در نزدیکترین استانها به تبت و مغولستان یافت می شوند. در مورد ژاپن، به نظر نمی رسد که شکل لامیستی بودیسم به آن کشور نفوذ کرده باشد. به احتمال زیاد نوشته های بودایی از کره در حدود سال ۵۵۲ پس از میلاد در آنجا معرفی شده است [۱۳۴]اما مسلم است.
طلسم رضایت ازدواج
که بودیسم تا قرن نهم در ژاپن تعالی پیدا نکرد و حتی در آن زمان نیز نتوانست جانشین آیین شینتوئیسم و کنفوسیوس و پرستش نیاکان متوفی شود. در واقع، بودیسم خود را به ژاپنیها ستایش کرد، همانطور که با مردم هر کشوری که با پذیرش خود به آن گسترش یافت، کرد. و همانطور که در تبت، خود را با شمنیستی که قبلاً در آنجا وجود داشت وفق داد.
طلسم رضایت ازدواج : در ژاپن نیز شینتوئیسم را پذیرفت و برخی از خدایان شینتو را به بودی-ساتوا تبدیل کرد. سپس تجزیه ناگزیر بودیسم ژاپنی، مانند سایر نظامهای دینی، از طریق اختلافات و تقسیمبندیها به دنبال داشت. و در قرن سیزدهم فرقه های مختلفی ایجاد شد. در مورد این موارد، ما فقط باید توجه داشته باشیم که در حالی که برخی از فرقه ها شکل اولیه آتئیستی و آگنوستیک بودیسم را با آموزه نیروانا آن اتخاذ می کنند.
ازدواج
ازدواج : هو-شانگ چیزی بیش از برادری مجزای راهبان است که دولت آنها را تحمل می کند. آنها هیچ سازمان سلسله مراتبی و اسقف ندارند، اما هر صومعه به طور مستقل ایستاده است، و هیچ برتری جز ابوت خود ندارد. از سوی دیگر، لاماها در چین یک جامعه سازمان یافته عمومی را تشکیل می دهند که تا حد زیادی مورد تایید و حمایت دولت است و دارای حقوق معنوی و دنیوی خاصی بر مناطق خاص است.
طلسم رضایت ازدواج : سر ادوارد رید در کار خود در مورد ژاپن (۸۴) به ما اطلاع می دهد که با کشیشی دانشمند به نام آکاماتز همراه با اسقف اعظم فرقه غربی ملاقات کرده است. روایت این کشیش از فرقه شین با اطلاعاتی که خود من از یک کشیش ژاپنی دانشمند در آکسفورد دریافت کردم، مطابقت دارد. ۳۰۱ به نظر می رسد که اعضای این فرقه به آمیتابا بودا به عنوان موجودی از نور و خیر بیکران اعتقاد دارند.
فرمول اصلی دعای آنها نامو آمیدا (برای آمیتا) بوتسو، «احترام به بودای بی نهایت»، یعنی به آمیتابها [۱۳۵] است . . آنها به عشق و رحمت آمیتا بودا، یا بهتر است بگوییم به آمادگی او برای پذیرش آنها در بهشت خود به نام سوخاواتی ایمان دارند (رجوع کنید به ص ۱۸۳ ، ۲۰۴ ). در عین حال، از آنها خواسته می شود که زندگی اخلاقی داشته باشند.
طلسم رضایت ازدواج : و رستگاری عملاً تنها از طریق کارهای خود آنها به دست می آید. راهبان مجاز به ازدواج و خوردن گوشت و ماهی هستند. آموزه های آنها نقاط تماس بسیاری با مسیحیت دارد. مرحوم آقای کاساوارای ژاپنی که به این فرقه تعلق داشت و همه طلسم ازدواج بافردموردنظر کسانی که او را در انگلستان میشناختند بسیار ارج مینهاد، به یکی از دوستان مسیحی خود میگوید: «از اینکه در انجیل مصادف شده با آرزوهای خودش مصادف میشود.
بسیار خوشحالم. ایمان بودایی، و این که او ایده مسیح را به عنوان بیان عینی ذات غیرقابل درک در شکل دوگانه اش از نور بیکران طلسم ازدواج با شخص خاص و عشق نامحدود بسیار تحسین می کرد. فرقه معروف دیگری به نام توسط دانش آموز و معلم مشهوری به نام تأسیس شد. نیچیرن ها را متدیست ها یا احیاگران ژاپن می نامند. آنها بسیار سخت گیر هستند و کتاب شریعت را بالاترین مورد احترام می دانند.
طلسم رضایت ازدواج : دعای آنها چنین است: «جلال بر کتاب شریعت نجات بخش!» ۳۰۲ بدون شک ژاپن زمانی سازمان سلسله مراتبی خاص خود را داشت که چندی پیش از بین رفت و اکنون نیازی به توضیح نیست. حتی در عصر حاضر، هر فرقه ممکن است رهبر یا رئیس طلسم حلقه ازدواج خود را داشته باشد که نوعی نظارت اسقفی مانند اسقف یا اسقف اعظم را اعمال می کند.
قبلاً اشاره کردیم ( ص. ۲۰۰ ) که شکل زنانه آوالوکیتشوارا در ژاپن و چین به عنوان الهه رحمت پرستش می شود. نام او در چین و در ژاپن طلسم و جادو ازدواج است. و او به عنوان دارای هر تعداد چشم و بازو تا هزار و گاهی سه صورت نشان داده می شود. در پایان این سخنرانی ممکن است توجه داشته باشیم که روسیه تنها کشور اروپایی است که بودیسم لامیسم تاکنون به آن نفوذ کرده است.
طلسم رضایت ازدواج : طرفداران دالایی لاما در میان قبایل بورات (بوریاد) در دریاچه بایکال و طلسم ازدواج سریع با شخص مورد نظر در میان کلموک ها در ولگا وجود دارند. کوپن به ما اطلاع میدهد که معبد و صومعه اصلی اولی در سی وسط دریاچهای در شمال غربی سلنگینسک قرار دارد، و راهب رئیس خانپو پاندیتا نامیده میشود و ادعا میکند که یک آواتارا لاما است. گفته می شود که رئیس لاما توسط دولت روسیه منصوب می شود.
بودیسم سلسله مراتبی به طور طبیعی ما را به موضوع بودیسم تشریفاتی سوق می دهد که باید برای سخنرانی بعدی رزرو شود. ۳۰۳ سخنرانی دوازدهم. بودیسم تشریفاتی و آیینی. پس از تشریح روشی که در سخنرانی گذشته در کشورهای مختلف بودایی بر اساس آن نظامهای سلسله مراتبی ایجاد شد، به طور طبیعی در سخنرانی حاضر توسعه آنچه را که میتوان «بودیسم تشریفاتی و آیینی» نامید، بررسی کرد.
طلسم رضایت ازدواج : زیرا هیچ سلسله مراتبی نمی تواند بدون کمک تجلیات ظاهری، مناسک، مراسم و توسل به حواس، تسلط خود را بر توده ها در هیچ کجا حفظ کند. همانطور که قبلاً نشان دادیم بودیسم اولیه نه تنها با تمام آیینهای آیینی و تشریفاتی صرفاً خارجی مخالف بود. این آیین کل آیین ودایی – کل سیستم قربانی برهمن ها را از بین برد. تمام ریاضتهای توبهآمیز و آسیبهای بدنی دردناک را رد کرد.
هر گونه خرافات، بت پرستی و کشیشی را محکوم کرد. معتقد بود که زندگی با صفا و اخلاق عالی بهتر از همه اشکال و مراسم دینی است. اما شدت مخالفت آن به واکنش منجر شد. در واقع، تاریخ همه جنبشهای دینی ثابت میکند که آموزش آموزههای افراطی از هر نوعی، تقریباً همیشه توسط یک نمسیس دنبال میشود، اگرچه ممکن است معلم آنها خود آن را نبیند.
دیدگاهتان را بنویسید