
طلسم ازدواج مالیوث صبی , رسانه توسل ( جهت مشاوره صبی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج مالیوث صبی : طبق قوانین سختگیرانه، محلات بازنشسته باید انتخاب شوند. از این رو مؤسسات بزرگ رهبانی اغلب در مکانهای خلوت [۲۲۶] و موقعیتهای مرتفع یافت میشوند.
توسل : به عنوان مثال، در لاداک، ارتفاعات در لاما یورو و همیس بیش از ۱۱۰۰۰ فوت از دریا و ارتفاع آنها در Hanle 14000 فوت است. آنها شبیه قلعههای رمانتیکی هستند که در میان صخرهها، صخرهها و کوههای برفی بالا میروند.
طلسم ازدواج مالیوث صبی
صومعه دیگری در کیلانگ (کیلانگ)، در استان لاهول تبت بریتانیا (مرتبط با لاداک)، بر فراز کوهی در ارتفاع ۱۲۰۰۰ فوتی قرار دارد و از طریق درههای بزرگ و یخچالهای طبیعی به آن نزدیک میشوند، به طوری که گاهی اوقات، طوفان های برفی، کسانی که به این طرف و آن طرف می روند در بهمن مدفون می شوند. دیوارهای بیرونی صومعههای بزرگ از این دست در موقعیتهای خلوت عموماً رفیع هستند.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : اغلب آنها را از سنگ یا آجر میسازند، با گل گچ بری میکنند و بر روی آنها قلهها و میلههای کوچکی که پرچمهای نماز بر روی آنها نصب شدهاند. درون دیوارها سلولهایی طلسم ازدواج مرد برای راهبان، محل سکونت سر یا ابوت، اتاقی برای نگهداری کتابها، معبد، سالن اجتماعات، سفره خانه، انبارها، مخازن آلات موسیقی، ماسکها، ۴۳۴چوب و غیره؛ ساختمانها اغلب در ردیفها چیده شدهاند.
صبی
صبی : با یک «نور مذهبی کم نور» روشن می شود. . متوجه سه تصویر روی محراب شدم. ۴۳۳ زمانی که تعداد زیادی راهبان در مکانهای خاصی جمع میشوند، قضیه متفاوت است. در برخی از نواحی لاداک، مغولستان و تبت، صومعهها (یا لاماسری که گاهی اوقات به آنها گفته میشود) ساخته شدهاند که به دلیل وسعت، شکوه و عظمت موقعیت در میان مناظر طلسم ازدواج با مرد پولدار باشکوه، در هیچ نقطهای از جهان بینظیر هستند.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : همیشه با استوپاس (نگاه کنید به ص ۵۰۴ ) و بناهای تاریخی در هم آمیخته میشوند. دیوارهای دهلیزها و تالار بزرگ معمولاً با نقاشی های دیواری تزئین شده است که موضوعاتی از جاتاکاهای بودایی را نشان می دهد ( ص. ۱۱۱ ). معمولاً راهروها یا صومعههای سرپوشیدهای وجود دارد که با چرخهای نماز ردیف شدهاند، یا پیادهرویهای روبازی که با سنگ فرش شدهاند، که طلسم هندی ازدواج نامیده میشود.
تا راهبان در مدیتیشن بالا و پایین حرکت کنند. قرار است این مکانها بر اساس الگوی مکانهای پیادهروی سنگی که توسط خود بودا استفاده میشد ساخته شوند (نگاه کنید به ص ۴۰۰ ). در صومعه در کیلنگ سقف تالار بزرگ توسط تیرهای عظیمی طلسم شکستن ازدواج که با کمربندها، شمشیرها، دم گاومیش ها، نقاب های بزرگ و وحشتناک، و انواع و اقسام شانس و انتها تزئین شده است، حمایت می شود.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : در یک طرف چرخ نماز عظیمی قرار دارد که در هر دور آن زنگی زده می شود. نور ضعیفی تمام سالن را فراگرفته و در مورد وحشت وحشتناک پیکره ها اغراق آمیز است [۲۲۷] . به عنوان مثال دیگر، صومعه یا لاماسری کونبوم (یا کومبوم) در طلسم شدید ازدواج شمال تبت، که به عنوان زادگاه تسونگ خاپا جشن گرفته می شود (ص. ۲۷۷)، و به گفته ام. هاک، بر روی کوهی واقع شده است که توسط یک کوه متقاطع شده است.
دره عریض و عمیق: در دو طرف دره، و از دامنههای کوه، در منحنیهای آمفی تئاتری، خانههای سفید لاماها، هر کدام با تراس کوچک و دیوار محصور خود، بالا میآیند، در حالی که اینجا و آنجا بالای آنها، معبدها را برج میگیرند. سقف های طلایی که با هزار رنگ می درخشند. خانههای راهبان برتر با پرچمهایی متمایز میشوند که بر فراز برجکهای کوچک شش ضلعی شناور هستند.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : معمولی سلول های ساده ای هستند. از هر طرف جملات عرفانی، در شخصیت تبتی، به چشم می خورد (نگاه کنید به ص ۳۸۱ )، برخی بر درها، برخی روی دیوارها و سنگ ها، یا بر پرچم های کتانی که بر روی میله ها نصب شده اند، حک شده است. تقریباً در همه جا ظروف مخروطی شکل وجود دارد که در آنها عود و چوب های خوشبو می سوزند.
در حالی که تعدادی از لاماها با لباسهای قرمز و زرد خود در خیابانهای صومعه میچرخند – در بدحجابیشان، و اگرچه اجباری برای سکوت ندارند، اما کم صحبت میکنند و آنقدر کم با صدای آهسته صحبت میکنند. این لاماسری کانبوم از چنان شهرتی برخوردار است که پرستندگان بودا از تمام نقاط مغولستان، تارتاری و تبت به آن زیارت میکنند و به مناسبت جشنهای بزرگ، تلاقی غریبهها بسیار زیاد است.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : تبتیهای شرقی بسیار به آن رفت و آمد میکنند. نزدیک کنبوم صومعه ای بسیار کوچکتر است که به مطالعه پزشکی اختصاص دارد. در دامنه کوهی صخره ای است که در بلندی های آن راهبان متفکری ساکن هستند. M. Huc یکی از این گوشه نشینان را دید که هرگز با دنیای بیرون ارتباط برقرار نمی کرد.
مگر برای غذا، که با کمک کیسه ای که به طناب بلندی بسته شده بود به سلول سنگی خود می کشید (ii. 73). همچنین باید به صومعههای کوکو ختون، «شهر آبی» در تارتاری اشاره کرد. این شهر شامل پنج لماسری بزرگ و پانزده صومعه وابسته است که در مجموع ۲۰۰۰۰ لما در آنها ساکن هستند. صومعه اصلی «پنج برج» است که نباید با یکی از همین نام در استان شان سی چین اشتباه گرفت.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : این دومی مکانی مشهور برای تدفین است (رجوع کنید به ص ۳۷۰)، و زائران ممکن است با دیدن سایه بودا که بر روی صخره ای نقش بسته است، در آنجا پرورش یابند. ۴۳۶ نمونه دیگری از صومعه در موقعیت دوردست، صومعه کورون یا کورن است (نگاه کنید به ص ۲۹۵ )، واقع در دامنه کوهی در مغولستان. در این صومعه مشهور لاما بزرگ تاراناتا ۳۰۰۰۰ لما (به گفته M. Huc) اسکان داده شده و حمایت می شود.
دشت دامنه کوه برای راحتی زائران مدام پوشیده از چادرهایی در ابعاد مختلف است. در اینجا انبوه پرستندگان بودا از دورافتاده ترین کشورها. از دور دیده میشود، سلولهای سفید لاماها، که بر روی خطوط افقی روی هم ساخته شدهاند، شبیه پلههای یک محراب عظیم است که به نظر میرسد معبد تاراناتا لاما (در عبارتشناسی کاتولیک رومی) آن را تشکیل میدهد.
طلسم ازدواج مالیوث صبی : خیمه. در این کشور تاراناتا قدیس برتر است و هیچ تارتار خالکای وجود ندارد که خود را شاگرد او بداند. اکنون با گذر از تبت، متوجه میشویم که در استانهای اصلی آن، تعداد مؤسسات رهبانی مرتبط با دو پایتخت مربوطه آن، لهاسا و تاشی لونپو، با ۴۹۱۲۴۲ لاما، بیش از هزار نفر است. این تخمین آخرین مسافر است.
دیدگاهتان را بنویسید