
طلسم زبان بند یهودی , رسانه توسل ( جهت مشاوره یهودی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم زبان بند یهودی : انگار که دیده باشد، درباره خودش نتیجه می گیرد: «و این جسد نیز چنین است، آن میشود، نمیتواند از آن فرار کند.» سپس راهبان ادامه دهید: گویی راهب جسدی را دیده است که روی محل دفن افتاده است، استخوانها، برهنه، صدفیرنگ. استخوان ها پس از یک سال انباشته شده اند. استخوانها، پوسیده شده، در هم شکسته و به خاک تبدیل میشوند. انگار که دیده باشد.
توسل : درباره خودش نتیجه می گیرد: «و این جسد نیز چنین است، آن میشود، نمیتواند از آن فرار کند.» سپس راهبان ادامه دهید: گویی راهب جسدی را دیده است که روی محل دفن افتاده است، استخوانها، برهنه، صدفیرنگ. استخوان ها پس از یک سال انباشته شده اند. استخوانها، پوسیده شده، در هم شکسته و به خاک تبدیل میشوند. انگار که دیده باشد، درباره خودش نتیجه می گیرد.
طلسم زبان بند یهودی
و همچنین[S. 104]این بدن این گونه ساخته شده است، این می شود، نمی تواند از آن فرار کند. «پس او در بدن مراقب بدن است، در بدن مراقب بدن است، در بدن مراقب بدن در داخل و خارج است. او مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید، مشاهده می کند که چگونه بدن از بین می رود، مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید و از بین می رود. “بدن آنجاست”: این بینش اکنون برای او حاضر است.
طلسم زبان بند یهودی : تا آنجا که برای معرفت و تفکر مناسب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست. پس ای راهبان، راهب وقتی به بدن می رسد مراقب بدن است. “اما راهبان، چگونه راهب مراقب احساسات است که صحبت از احساسات می شود؟ سپس، راهبان، راهب می داند که چه زمانی احساس خوشایندی می کند «من احساس خوبی می کنم»، می داند وقتی احساس درد می کند «من احساس درد می کنم.
یهودی
یهودی : درباره خود نتیجه می گیرد: «و این بدن این گونه ساخته شده، این می شود، نمی تواند از آن فرار کند.» سپس راهبان ادامه دهید: گویی راهب جسدی را دیده است که روی آن خوابیده است. محل دفن، استخوان، لخت، صدفی رنگ. استخوان ها پس از یک سال انباشته شده اند. استخوانها، پوسیده شده، در هم شکسته و به خاک تبدیل میشوند.
طلسم زبان بند یهودی : می داند چه زمانی احساس خوبی نمی کند. احساس دعا برای زبان بند خانواده شوهر خوب بودن و بدون احساس درد «من احساس خوبی ندارم و احساس درد ندارم». او می داند که چه زمانی احساس خوشبختی دنیوی می کند، “من احساس خوبی دنیوی دارم” و می داند که وقتی احساس رفاه متعالی می کند، “من احساس رفاه متعالی می کنم.” می داند که چه زمانی احساس رفاه دنیوی می کند.
من احساس خوبی دنیوی می کنم” و می داند که چه زمانی احساس درد متعالی نوشتن دعا زبان بند شوهر می کند “من احساس درد متعالی می کنم”، می داند چه زمانی احساس می کند که یک احساس دنیوی دارد. احساس بدون لذت و درد “احساس دنیوی بدون لذت و درد دارم”[S. 105]احساس بدون رفاه و درد “من یک احساس متعالی را بدون رفاه و درد تجربه می کنم”. »پس با احساسات مراقب احساس درونی است.
طلسم زبان بند یهودی : با احساسات ناظر احساس بیرونی است، با احساسات مراقب احساس درونی و بیرونی است. او مشاهده می کند که چگونه احساسات بوجود می آیند، مشاهده می کند که چگونه احساسات می گذرند. مشاهده می کند که چگونه طلسم زبان بند شوهر با نخ احساسات بوجود می آیند و از بین می روند. “احساس وجود دارد”: این بینش اکنون برای او وجود دارد، تا آنجا که برای دانش، برای تأمل مناسب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست.
اما راهبان، وقتی صحبت از احساسات می شود، راهب مراقب احساس است. «اما راهبان، چگونه وقتی به ذهن می رسد، راهب مراقب ذهن است؟ سپس ای راهبان، راهب ذهن طمع را طمع می داند و ذهن بی میل را بی میل، ذهن طلسم زبان بند خانواده شوهر منفور را منفور و ذهن بی نفرت را بی نفرت، ذهن خطاکار را خطاکار و ذهن بی خطا را خطاکار، ذهن جمع شده را جمع شده و او ذهن پراکنده را پراکنده، ذهن پرتلاش را پرتلاش و ذهن کم فکر را کم فکر، عقل شریف را نجیب و عقل عادی را پست، ذهن آرام را آرام و ذهن ناآرام را بی قرار می داند.
طلسم زبان بند یهودی : ذهن رستگار شده را رها شده و ذهن اسیر را به زنجیر می داند. «بنابراین او در درون با ذهن مراقب ذهن است و در خارج مراقب ذهن است[S. 106]ذهن، درونی و بیرونی او مراقب ذهن است. او مشاهده می کند که چگونه ذهن طلسم زبان بند شوهر سوزاندنی به وجود می آید،{۶۰}مشاهده می کند که چگونه ذهن می گذرد، مشاهده می کند که چگونه ذهن به وجود می آید و می گذرد. “ذهن آنجاست”: این بینش اکنون برای او حاضر است.
تا آنجا که برای معرفت، برای تأمل مناسب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست. اما در این راه راهبان، راهب مراقب ذهن است. «اما راهب، راهب چگونه از ظهورات مراقبت می کند؟ سپس، راهبان، راهب بر ظهور پنج بازداری در طول ظهور نظارت می کند. اما راهبان، چگونه راهب بر ظهور پنج بازداری در ظهورات نظارت می کند؟ سپس ای راهبان، توجه کنید وقتی راهب اراده آرزو دارد.
طلسم زبان بند یهودی : در من اراده آرزو هست» و وقتی اراده ای برای آرزو در او نباشد متوجه می شود: «در من اراده ای برای آرزو نیست. ” او زمانی متوجه آن میشود که اراده واهی تازه در حال شکلگیری است، زمانی متوجه آن میشود که اراده آرزویی که آشکار شده لغو شود، و زمانی متوجه آن میشود که ارادهی لغو شده دیگر در آینده ظاهر نشود.
وقتی در او کینه نفرت وجود دارد متوجه می شود: «در من کینه ی نفرت است» و وقتی کینه ی نفرت در او نیست متوجه می شود: «در من کینه ای از نفرت نیست». او متوجه می شود که عصبانیت تازه شروع به رشد کرده است. متوجه می شود که کینه نفرت که آشکار شده است برطرف می شود و زمانی متوجه آن می شود که کینه نفرت آشکار شده دیگر در آینده ظاهر نشود.
طلسم زبان بند یهودی : او متوجه می شود وقتی خستگی کسل کننده ای در او وجود دارد “خستگی کسل کننده ای در من وجود دارد” ، متوجه می شود.
دیدگاهتان را بنویسید