
طلسم یهودی ازدواج سریع , رسانه توسل ( جهت مشاوره سریع و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم یهودی ازدواج سریع : ویژگی اصلی آنها این است که به نظم و انضباط خالص تر پایبند بودند. نکته اصلی مورد توجه در ارتباط با سونگ خاپا، تأثیر اصلاحات او بر توسعه نظریه آواتارا است که قبلاً ذکر شد (رجوع کنید به صفحات ۱۹۰، ۲۶۵). گفته می شود که خود تسونگ خاپا، مانند گوتاما بودا، دو شاگرد ارشد داشت و این دو نفر را به عنوان رؤسای فرقه ارتدوکس به جانشینی خود منصوب کرد.
توسل : همچنین به او اعتبار داده میشود که اولین کسی بود که این دکترین را اعلام کرد که در هیچ زمانی نیازی به انتخاب جانشین برای دو شاگردش نیست، زیرا هر یک از آنها در هنگام مرگ دائماً به شیوهای ماوراء طبیعی دوباره متولد میشوند. با این حال، هیچ مبنای تاریخی برای چنین اظهاراتی وجود ندارد. در واقع، طبق نظر برخی، ۲۸۱دو لاما بزرگ صرفاً جانشینان خطی دو لما برجسته، آتیشا و شاگردش بروم تون بودند.
طلسم یهودی ازدواج سریع
به هر حال، به نظر میرسد که به احتمال زیاد کل نظریه آواتارا اختراع یک سر لاما زیرک بوده است، که با این تصور که اجرای دقیق تجرد مانع از هر گونه جانشینی موروثی، مانند آنچه در صومعههای مکتب سرخ است، میشود، و پیشبینی کرد که برای جلوگیری از شکافهای انتحاری که ممکن است دسیسههای انتخاب به ریاست صومعهها – بهویژه صومعههای لاما بزرگ – به وجود بیاید، ضروری است.
طلسم یهودی ازدواج سریع : زیرا خود را مصالحه بین جانشینی موروثی و انتخاب میدانست. پس از بیش از یک آزمایش، مشخص شد که این سیستم به قدری خوب کار می کند که در نهایت با تغییرات اندکی توسط تمام بوداییان شمالی و حتی فرقه سرخ پذیرفته شد. تاریخ اختراع آن به اندازه نام مخترع نامشخص است. تنها چیزی که می توان گفت این است که نمی توان آن را به دوره ای زودتر از قرن پانزدهم ردیابی کرد.
سریع
سریع : برخی او را تجسم آمیتابه، یا از سوی برخی دیگر از مانجوسری، یا از سوی برخی دیگر از وجراپانی (نگاه کنید به ص ۱۹۵)، یا حتی از ماها، میدانستند . شکل و تصویر او به طور کلی در معابد فرقه زرد، و اغلب بین دو تصویر دالایی لاما و پانچن لاما، به ترتیب در سمت راست و چپ یافت می شود. پیروان مکتب زرد او خود را گلوگپا (یا گلوکپا)، «پیروان فضیلت» (یا گال-دانپا از صومعه خود) می نامیدند.
طلسم یهودی ازدواج سریع : و در اینجا باید دوباره از سردرگمی فکری که احتمالاً از رویه معمول ترجمه آواتارا با «تجسم» ناشی میشود، مراقبت کنیم. دیدهایم که آموزه انتقال (گاتی) از طریق تجسمهای مختلف، آنگونه که برای همه موجودات قابل اعمال است، یک جزم اساسی برای برهمانیسم و بودیسم است، اگرچه در بودیسم انتقال به درستی به معنای تغییر و بازسازی مستمر صرف عناصر است (اسکاندها). بودن ( ص ۱۰۹ ).
این ایده در بخش مانترا از ودا بسیار مبهم است. ۲۸۲ این به وضوح در یکی از برهماناها قابل ردیابی است، و به طور مشخص در اوپانیشاد بیان شده است، به این ترتیب: «کسی که رفتارش خوب بوده است، به سرعت به تجسم خوبی به عنوان یک برهمن، کشاتریا یا وایشیا می رسد. . کسی که رفتارش بد بوده است، تجسم پستی مانند سگ، گراز یا قاعدالا می یابد.
طلسم یهودی ازدواج سریع : در تئوری به طور کامل توسعه یافته است. اکنون این درست است که در بودیسم این نوع انتقال را می توان به عنوان یک سلسله تجسمات پیوسته توصیف کرد، اگرچه بودیسم اصیل وجود جداگانه روح را بین هر تجسم انکار می کند (رجوع کنید به ص ۱۱۰ ) . اما دکترین تجسم مکرر یک فرد در شش شکل زندگی کاملاً متمایز از نظریه آواتارای تبتی است.
این نظریه نه تنها وجود جداگانه یک جوهر یا روح غیر مادی را به رسمیت می شناسد، بلکه می آموزد که سر لاما صومعه های معین، تجسم زنده و قابل مشاهده، در حال حاضر، نزول پیوسته (آواتارا) روی زمین بخشی از آن است. جوهر مؤسس مقدس یک طلسم جادو ازدواج صومعه یا یک بودی ساتوا یا بودای آسمانی است.
طلسم یهودی ازدواج سریع : که همیشه از آسمان به نزول خود ادامه می دهد و برای رفاه جهان دوباره در قالب های انسانی ظاهر می شود (نگاه کنید به ص ۱۰۹) [ ۱۲۹ ] . می دانیم که ایده مشابهی در هند حاکم است، جایی که آموزه هبوط (آواتارا) بخش هایی از ذات طلسم یهودی برای رضایت ازدواج ویشنو و دیگر خدایان رایج است. با این حال، تمایز قابل توجهی در هندو وجود دارد ۲۸۳آموزه، زیرا هبوط ویشنو پیوسته و بی وقفه نیست.
و اگرچه قرار است هر معلم بزرگ هندو تجسم بخشی از ذات یک خدا باشد، اما هر یک از این تجسم منزوی و مجرد است. و در اینجا توجه داشته باشید که یک نظریه این است که نزول پیوسته بودی-ساتواها و بوداها به شکل های انسانی به وسیله سومین طلسم ازدواج سریع بدن متغیر آنها انجام می شد (نیرمانا-کایا، ص ۲۴۷)، که به بودی-ساتواها و همچنین بوداها تعلق داشت.
طلسم یهودی ازدواج سریع : یا بر اساس نظریه ای دیگر، از طریق پرتوهای نوری که از ذات بودی ساتواها سرچشمه طلسم زبان بند یهودی می گیرد، همان گونه که برخی معتقد بودند که خود بودی ساتواها توسط پرتوهای نوری که از ضیانی-بوداها سرچشمه می گیرند، ایجاد شده اند.
یا دوباره، ضیانی-بوداها ممکن است خود را نه تنها به طور متوسط از طریق ضیانی-بودی-ساتواهایشان، بلکه با انتقال پرتوهای نور مستقیماً از ذات خود به دنباله ای پیوسته از انسان هایی با قداست والا تجسم دهند. از این رو واضح است که آواتارا لاما هیچ نمونه ای از طلسم ازدواج مرد کارکرد.
طلسم یهودی ازدواج سریع : روان پریشی هندو یا مسخ بودایی نیست. و در واقع، تولد دوباره، از طریق انتقال و دگرگونی، بر اساس نظریه های معمولی هندو و بودایی، نوعی عمل طبیعی تلقی می شود، در حالی که تجسم مداوم از طریق نزول بخشی از یک جوهر آسمانی به بدن انسان، یک عمل ماوراء طبیعی است. . البته، همانطور که بیان کردیم.
آواتارهای پایینتر و بالاتری وجود داشت که مربوط به تفاوت در رتبهی قدیسان و بودی ساتوا بود (رجوع کنید به ص ۱۹۰ ، ۲۶۵ ). ۲۸۴ نمونه هایی از بالاترین آواتارا، دو شبه پاپ یا پادشاه روحانی هستند که لاماهای برتر فرقه زرد هستند. یکی ساکن لهاسا، و دیگری در تاشی لونپو (کراشی لونپو)، در حدود ۱۰۰ مایل دورتر، در جنوب. – جهت غرب، نه چندان دور از شهر شیگاتسه (یا شیگاتزه، مرکز استان تسانگ)، و نه چندان دور از مرز هند.
طلسم یهودی ازدواج سریع : لاما اعظم در لهاسا دالایی لاما است، یعنی «اقیانوس لاما، یا کسی که قدرت و آموختهاش به بزرگی اقیانوس است».
دیدگاهتان را بنویسید