
باطل شدن طلسم و دعا , رسانه توسل ( جهت مشاوره دعا و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل شدن طلسم و دعا : من فقط می توانم اصرار کنم که اگر تاریخ ماهایانا نامشخص است، آموزش آن خیالی و متون مقدس آن خسته کننده است، با این حال این نیرویی با عظمت اول در تاریخ و هنر سکولار چین، ژاپن و تبت و حتی امروز بوده است. متافیزیکی ترین کتاب مقدس آن، الماس تراش، احتمالاً بیشتر از کانت و هگل خوانندگان دارد. از آنجایی که تاریخ اولیه ماهایانا به جای بیان دقیق، موضوعی برای استدلال است.
توسل : شاید بهتر باشد که با برخی از آموزهها و ادبیات آن شروع کنیم و سپس به زمانشناسی ادامه دهیم. با این حال، میتوانم اشاره کنم که سنت عمومی آن را با پادشاه کنیشکا مرتبط میکند و ادعا میکند که پزشکان بزرگ آشواگوشا و ناگارجونا در و بلافاصله پس از سلطنت او زندگی میکردند. نگرش کانیشکا و شورایی که او در قبال ماهایانا احضار کرد کاملاً روشن نیست.
باطل شدن طلسم و دعا
من در زیر چیزی در مورد این موضوع دشوار خواهم گفت. متأسفانه تاریخ او قابل بحث نیست، زیرا در حالی که اجماع قابل توجهی از آراء به سلطنت او در حدود سال ۷۸ پس از میلاد ثابت می شود، برخی از محققان آن را پیش از این و برخی دیگر در قرن دوم پس از میلاد می دانند.[۴] جدای از این، به نظر می رسد ثابت شده است که سوخاواتی-ویوها که قطعاً ماهایانیستی است.
باطل شدن طلسم و دعا : بین سال های ۱۴۷ تا ۱۸۶ پس از میلاد به چینی ترجمه شده است. ممکن است فرض کنیم که در آن زمان از قبل شناخته شده بود و مدتی پیش از آن سروده شده بود، به طوری که تاریخ کانیشکا هر چه باشد ممکن است باشد. [۶]، آموزههای ماهایانیستی باید در مورد دوران مسیحیت و شاید خیلی زودتر از آن وجود داشته باشد. طبیعتاً هیچ تاریخی مانند یک سلطنت یا شورایی را نمی توان برای شروع یک مدرسه بزرگ انتخاب کرد.
دعا
دعا : آنها مانند گزارشی از مبارزه کلیسای مسیحی با آریایی ها، مونوفیزیت ها و نسطوریان با تمام شخصیت های بزرگ تاریخ بیزانس هستند که حذف شده یا مورد سوال قرار گرفته اند. از این رو می ترسم که خوانندگانم (اگر داشته باشم) این فصل ها را نفرت انگیز، مهی از فرضیه ها و فهرستی از پارادوکس های باستانی بدانند.
باطل شدن طلسم و دعا : چنین مجموعهای از آموزهها باید قبل از جمعآوری و به رسمیت شناخته شدن، به صورت تکهتکه و غیرمجاز وجود داشته باشد و برخی از اصول قدیمیتر از دیگران هستند. برای بزرگتر کردن تعریف آیچینگ، ممکن است در هفت خط فکری یا عملی ماهایانا بیابیم. همه در همه فرقه ها یافت نمی شوند و برخی از آنها با هینایانا مشترک هستند، اما احتمالاً هیچ کدام به طور کامل در خارج از ماهایانا توسعه یافته نیستند.
بسیاری از آنها مشابهاتی در مراحل معاصر هندوئیسم دارند. ۱. اعتقاد به بودیساتوا و قدرت انسان دعا برای قوی شدن ذهن برای تبدیل شدن به بودیساتوا. ۲. منشور اخلاقی نوعدوستانه که می آموزد که هرکس باید به نفع کل جهان نیکی کند و هر گونه شایستگی را که ممکن است با فضایل خود به دست آورد به دیگران واگذار کند. هدف زندگی مذهبی، بودیساتوا شدن است.
باطل شدن طلسم و دعا : نه آرهات شدن. ۳. آموزه ای مبنی بر اینکه بوداها موجوداتی فراطبیعی هستند دعا برای بچه دار شدن دوقلو که در مکان و زمان نامحدود توزیع شده اند و بیشمارند. در زبان الهیات متأخر، بودا دارای سه بدن است و بعداً گروهی متشکل از پنج بودا وجود دارد. ۴. نظامهای مختلف متافیزیک ایدهآلیستی، که گرایش به جوهر بودا یا نیروانا دارند، همانطور که برهمن در ودانتا در نظر گرفته میشود.
قاعده ای که به زبان سانسکریت و ظاهراً متأخرتر از قانون پالی سروده شده است. ۶. پرستش همیشگی تصاویر و تشریح آیین. تمایل دعا برای عزیز شدن نزد شوهر خطرناکی برای تکیه بر فرمول ها و جذابیت ها وجود دارد. ۷. آموزه ویژه نجات با ایمان به بودا، معمولاً آمیتابا، و ذکر نام او. ماهایانیسم می تواند بدون این دکترین وجود داشته باشد، اما اکثر فرقه ها آن را تحمل می کنند و برخی آن را ضروری می دانند.
باطل شدن طلسم و دعا : این آموزه ها را در نظر بگیریم و ابتدا پرستش بودیساتوا را در نظر بگیریم. این کلمه دعا برای آرام و کم شدن استرس به معنای کسی است که ذاتش معرفت است اما به معنای فنی موجودی است که در حال کسب است اما هنوز بودا را به دست نیاورده است. قانون پالی علاقه چندانی به شخصیت بودیساتوا نشان نمیدهد و آنها را صرفاً بهعنوان شکل اولیه یا لاروی یک بودا، چه [۵] یا برخی از پیشینیان او در نظر میگیرد.
باورنکردنی بود که موجودی بسیار برتر از بشریت معمولی به عنوان بودا ناگهان در یک خانواده انسانی تولید شود و نه می توان او را به معنای دقیق آن تجسم در نظر گرفت. اما منطقی و آموزنده بود که فرض کنیم او محصول تکامل طولانی فضیلت، اعمال نیک و تصمیمات دعا برای بچه دار شدن زود نجیب است که در طول دوره های بی شماری گسترش یافته و به موجودی برتر از دیوها ختم شده است.
باطل شدن طلسم و دعا : چنین موجودی در بهشت توشیتا در زمان تعیین شده برای ظهور او در زمین به عنوان بودا منتظر بود و تولد او با شگفتی همراه بود. اما اگرچه قانون پالی بدین ترتیب بودیساتوا را به عنوان نوعی می شناسد که اگر نادر باشد، اما در فواصل زمانی معین ظاهر می شود، موضوع را در آنجا رها می کند. پیشنهاد نمی شود که مقدسین سعی کنند بودا و بودا شوند.
یا اینکه بودیساتوا می توانند یاور بشر باشند.[۶] اما هر دوی این رشتههای فکری، تحولات طبیعی ایدههای قدیمیتر هستند و به زودی خود را برجسته کردند. این یک آموزه مشخصه ماهایانیسم است که مردان می توانند تلاش کنند و باید تلاش کنند تا بودیساتوا شوند. که عاشق تکثیر الوهیت است، به زودی این محدودیت را شکست و برای خود تصاویر زیبایی از موجودات خیرخواه ساخت که سعادت نیروانا را رد می کنند.
باطل شدن طلسم و دعا : تا رنج دیگران را کاهش دهند.[۱۵] تا آنجا که میتوانیم قضاوت کنیم، چهرههای این بودیساتواها تقریباً در همان زمانی شکل گرفت که شخصیتهای ویشنو و شیوا در حال به دست آوردن ثبات بودند. انگیزه در هر دو مورد یکسان است، یعنی میل به بیان نیروهای حاکم بر جهان به شکلی قابل دسترس برای دعای انسان و همدردی با احساسات انسانی. اما در این کار پرتره بوداییها بیشتر از برهمنها بر قوانین اخلاقی و معنوی تأکید داشتند.
آنها در ویژگیهای شخصیتپردازی منزوی بودند که در طبیعت منزوی یافت نمیشوند. شیوا قانون تغییر، مرگ و تولد دوباره است، با همه شورش های کشتار و پریاپیسم که شامل آن می شود: ویشنو محافظ و حافظ است، نوع انرژی خوب در جنگ با شر است، اما وحدت چهره توسط اسطوره ها خفه می شود. و به تجسم های مختلف تقسیم شد.
دیدگاهتان را بنویسید