
طلسم زبان بند قوی شوهر , رسانه توسل ( جهت مشاوره شوهر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم زبان بند قوی شوهر : راهی است که به انحلال وهم می انجامد، یعنی: علم درست، نگرش درست، گفتار درست، عمل درست، رفتار درست، تلاش درست، بینش درست، وحدت درست. «اکنون ای برادران، مرید مقدس هذیان را تشخیص میدهد.
توسل : یعنی رشد وهم، یعنی انحلال هذیان، یعنی راهی را که منتهی به انحلال هذیان میشود، و به کلی انکار کرده است. شوق خواستن، شوق خجالتی را بدرقه کرد و انگیزه خودخواهی را ریشه کن کرد.
طلسم زبان بند قوی شوهر
با از دست دادن جهل و کسب دانش، به رنج این زندگی پایان داد. از این جهت برادران، اگر شاگرد مقدسی علم درستی داشته باشد، اگر علمش صادق باشد، اگر محبتش به تدریس محک زده شود، متعلق به این تعلیم شریف است. ساریپوتو محترم چنین گفت. آن راهبان از سخنان ساریپوتو بزرگوار خوشحال شدند. [S. 98] 10. قسمت اول گفتار دهم ارکان بینش من شنیدم.
طلسم زبان بند قوی شوهر : که زمانی آن حضرت در کشور کورو در نزدیکی شهری به نام کماسادامام اقامت داشت. در آنجا مبارکه رو به راهبان کرد: «ای راهبان!» – «روشنی!» آن راهبان با دقت به مبارک پاسخ دادند. آن حضرت چنین فرمودند: «صراط مستقیم ای راهبان که به تطهیر موجودات منتهی می شود. {۵۶}منجر به غلبه بر درد و بدبختی، به نابودی رنج و مصیبت، به دستیابی به حق، به تحقق انقراض – این چهار رکن بصیرت است.
شوهر
شوهر : صادقانه، عشق او به تدریس آزمایش شده است، او متعلق به این آموزش شریف است[S. 97]در حالا برادران، هذیان چیست، توسعه هذیان چیست، رفع هذیان چیست، راه رفع هذیان چیست؟ هذیان سه قسم است طلسم زبانبند برادران: وهم میل، وهم وجود، وهم جهل. رشد جهل مستلزم رشد هذیان است، انحلال جهل مستلزم رفع هذیان است. اما این راه مقدس هشتگانه است.
طلسم زبان بند قوی شوهر : کدام چهار؟ در آنجا راهبان، راهب، خستگی ناپذیر، با ذهنی روشن، بصیر، با غلبه بر امیال و نگرانی های دنیوی، مراقب بدن است. وقتی صحبت از احساسات می شود، پس از غلبه بر امیال و نگرانی های طلسم زبان بند همگان قوی دنیوی، خستگی ناپذیر، با ذهنی روشن، بصیرتی مراقب احساسات است. پس از غلبه بر امیال و نگرانی های دنیوی، خستگی ناپذیر، با ذهنی روشن، بصیر، مراقب ذهن است.
پس از غلبه بر امیال و نگرانی های دنیوی، خستگی ناپذیر، با ذهنی روشن، با بصیرت، ناظر پدیده دعانویس برای زبان بند هاست. «اما راهبان چگونه یک راهب مراقب بدن است؟ سپس راهبان، راهب به داخل جنگل یا زیر درختی بزرگ و یا به آرامگاه خالی می رود و با دستانش روی زمین می نشیند.[S. 99]پاها را پایین، بدن صاف، و بینش را پرورش می دهد. او با احتیاط نفس می کشد، با احتیاط نفس می زند.
طلسم زبان بند قوی شوهر : اگر عمیقاً نفس میکشد، میداند «من عمیقاً نفس میکشم»؛ اگر عمیقاً نفس میکشد، میداند «من عمیقاً نفس میکشم». اگر به طور مختصر نفس می کشد، می داند: “من به طور مختصر نفس طلسم زبان بند همگان می کشم” و اگر به طور خلاصه بازدم کند، می داند: “من برای مدت کوتاهی نفس می کشم.” او اینگونه تمرین میکند: «میخواهم نفس بکشم و تمام بدنم را احساس کنم».
من میخواهم نفس بکشم و این ارتباط بدن را آرام کنم. او تمرین می کند: “من می خواهم نفس بکشم تا این ارتباط فیزیکی را آرام کنم.” «به همین ترتیب، راهبان، یک چوب تراش ماهر یا کاردان چوب تراش، عمیقاً می داند که «من عمیقاً می کشم» و طلسم زبان بند زیر سنگ به طور خلاصه، جذاب، «مختصر می کشم» و به همین ترتیب، راهبان، راهب، نفس عمیق می کشد.
طلسم زبان بند قوی شوهر : می داند، «من عمیقاً نفس می کشم». تنفس مختصر او تمرین میکند «میخواهم نفس بکشم، تمام بدنم را احساس کنم»، «میخواهم نفس بکشم، تمام بدنم را احساس کنم». او تمرین می کند “من می خواهم نفس بکشم، این اتصال بدن را تسکین دهم”، “من می خواهم نفس بکشم، این ارتباط فیزیکی را آرام کنم”. «پس او در بدن مراقب بدن است، در بدن مراقب بدن است.
در بدن مراقب بدن در داخل و خارج است. او مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید، مشاهده می کند که چگونه بدن از بین می رود، مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید و از بین می رود. “بدن آنجاست”: این بینش اکنون برای او وجود دارد، تا آنجا که به آن مربوط می شود[S. 100]دانش خوب است، برای تفکر خوب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست.
طلسم زبان بند قوی شوهر : پس ای راهبان، راهب وقتی به بدن می رسد مراقب بدن است. «پس راهبان ادامه دهید: راهب می داند که چه زمانی راه می رود، «من راه می روم»، می داند چه زمانی می ایستد، «من می ایستم»، می داند چه زمانی می نشیند، «من می نشینم»، می داند چه زمانی دراز می کشد.{۵۷}”من دراز می کشم”، او وقتی بدنش در این یا آن وضعیت قرار می گیرد می داند که این یا آن وضعیت است.
پس او در بدن مراقب بدن است، در بدن مراقب بدن است، در بدن مراقب بدن در داخل و خارج است. او مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید، مشاهده می کند که چگونه بدن از بین می رود، مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید و از بین می رود. “بدن آنجاست”: این بینش اکنون برای او حاضر است، تا آنجا که برای معرفت و تفکر مناسب است.
طلسم زبان بند قوی شوهر : و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست. پس ای راهبان، راهب وقتی به بدن می رسد مراقب بدن است. «پس راهبها ادامه میدهیم: راهب هنگام آمدن و رفتن به وضوح هوشیار است، هنگام نگاه کردن و نگاه کردن به آن کاملاً هوشیار است، هنگام رکوع و برخاستن کاملاً هوشیار است، هنگام پوشیدن عبای و کاسه صدقه امریه کاملاً هوشیار است.
هنگام خوردن و آشامیدن به وضوح هوشیار است. ، جویدن و چشیدن، هنگام تخلیه مدفوع و ادرار به وضوح هوشیار، هنگام راه رفتن و ایستادن و نشستن، هنگام به خواب رفتن و بیدار شدن، هنگام صحبت کردن و سکوت کاملاً هوشیار است. بنابراین او مراقب درون بدن است[S. 101]بدن، ظاهراً مراقب بدن و باطن و ظاهر مراقب بدن است. او مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید،
طلسم زبان بند قوی شوهر : مشاهده می کند که چگونه بدن از بین می رود، مشاهده می کند که چگونه بدن به وجود می آید و از بین می رود. “بدن آنجاست”: این بینش اکنون برای او حاضر است، تا آنجا که برای معرفت و تفکر مناسب است.
دیدگاهتان را بنویسید