
طلسم زبان بند شوهر , رسانه توسل ( جهت مشاوره شوهر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم زبان بند شوهر : می فهمد وقتی اعتدال در او نشات می گیرد، «فی من اعتدال»، و وقتی اعتدال در او نشأت نمی گیرد، می فهمد: «در من اعتدال نمی شود». او زمانی متوجه آن می شود که آرامش تازه در حال سرزنده شدن است.
توسل : زمانی متوجه آن می شود که آرامشی که سرزنده شده است کاملاً بیدار می شود. می فهمد وقتی اعتدال در او نشات می گیرد، «فی من اعتدال»، و وقتی اعتدال در او نشأت نمی گیرد.
طلسم زبان بند شوهر
می فهمد: «در من اعتدال نمی شود». او زمانی متوجه آن می شود که آرامش تازه در حال سرزنده شدن است و زمانی متوجه آن می شود که آرامشی که سرزنده شده است کاملاً بیدار می شود. «پس مواظب ظواهر باطن است، در ظاهر، مواظب ظواهر ظاهر در ظاهر، باطن و[S. 112]او در بیرون مراقب پدیده هاست. او مشاهده می کند که پدیده ها چگونه پدید می آیند.
طلسم زبان بند شوهر : مشاهده می کند که چگونه پدیده ها ناپدید می شوند، مشاهده می کند که چگونه پدیده ها به وجود می آیند و ناپدید می شوند. «ظاهر وجود دارد»: این بینش اکنون برای او وجود دارد، تا آنجا که برای دانش، برای تأمل مناسب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته نیست. پس ای راهبان، راهب در هنگام ظهور مراقب ظهور هفت بیداری است.
شوهر
شوهر : می فهمد وقتی اعتدال در او نشات می گیرد، «فی من اعتدال»، و وقتی اعتدال در او نشأت نمی گیرد، می فهمد: «در من اعتدال نمی شود». او زمانی متوجه آن می شود که آرامش تازه در حال سرزنده شدن است و زمانی طلسم زبان بند همگان متوجه آن می شود که آرامشی که سرزنده شده است کاملاً بیدار می شود.
طلسم زبان بند شوهر : علاوه بر این، راهبان، راهب در هنگام ظهور مراقب ظهور چهار حقیقت مقدس است. اما ای راهبان، راهب چگونه از ظهور چهار حقیقت مقدس در هنگام ظهور مراقبت می کند؟ سپس راهبان، راهب بر اساس حقیقت می فهمد «این رنج است»، بر اساس دعا برای زبان بند شوهر حقیقت می فهمد «این رشد رنج است»، بر اساس حقیقت می فهمد «این حلال رنج است»، بر اساس حقیقت می فهمد.
این مسیر پیشرو برای حل رنج است». «بنابراین او ناظر پدیدهها در درون پدیدهها است، او ناظر پدیدهها در ظاهر در پدیدهها، باطن و ظاهر ناظر پدیدههای موجود در پدیدهها است. او مشاهده می کند که پدیده ها ابطال طلسم زبان بند چگونه پدید می آیند، مشاهده می کند که چگونه پدیده ها ناپدید می شوند، مشاهده می کند که چگونه پدیده ها به وجود می آیند و ناپدید می شوند. «ظاهر وجود دارد»: این بینش اکنون برای او وجود دارد.
طلسم زبان بند شوهر : تا آنجا که برای دانش، برای تأمل مناسب است. و بی کاشته می ماند و به هیچ جای دنیا دلبسته طلسم زبان بند همگان سوزاندنی نیست. اما همین، تو[S. 113]راهبان، در هنگام ظهور، راهب بر ظهور چهار حقیقت مقدس نظارت می کند. «کسی که راهبان بتواند این چهار رکن بصیرت را تا هفت سال حفظ کند، یکی از آنها به بلوغ برسد: یقین در زمان حیاتش یا اگر باقی مانده از آویزان باشد.
عدم بازگشت. چه راهبان، حدود هفت ساله: هر که، راهبان،{۶۳}اگر کسی بتواند این چهار رکن بینش را به مدت شش سال، پنج سال، چهار سال، سه سال، دو سال، یک سال حفظ کند، یکی از این دو ممکن است به بلوغ برسد: یقین در طول عمرش یا اگر بقایایی از آویزان شدن وجود داشته باشد. ، بدون بازگشت چه راهبان، حدود یک سال: هر که راهبان بتواند این چهار رکن بصیرت را برای طلسم زبان بند برای مادر شوهر هفت ماه حفظ کند.
طلسم زبان بند شوهر : یکی از آن دو ممکن است به بلوغ برسد: یقین در زمان حیاتش یا اگر بقایای آویزان باشد، عدم بازگشت. . چه راهبان، حدود هفت ماه: هر که راهبان می تواند این چهار رکن بصیرت را برای شش ماه، پنج ماه، چهار ماه، سه ماه، دو ماه، یک ماه، یک ماه، یک ماه، نیم ماه ادعا کند، یکی از آن دو را شکوفا کند. به بلوغ: یقین در زمان حیات یا اگر بقایای آویختن در آنجا باشد.
عدم رجعت. چه راهبان، تقریباً نیمی از ماه: صراط مستقیم راهبان که به طهارت موجودات و غلبه بر درد و بدبختی منتهی می شود.[S. 114]منتهی به نابودی رنج و مصیبت، به رسیدن به حق، به تحقق معدوم، این چهار رکن بصیرت است: اگر گفته شد، پس گفته شد». مبارکه چنین گفت. آن راهبان که راضی بودند از کلام آن حضرت شاد شدند. [S. 115] بخش دوم کتاب ندای شیر [S. 117] 11. بخش دوم سخنرانی اول ندای شیر من شنیدم..
طلسم زبان بند شوهر : که زمانی آن مبارک در ساواتی، در سیگروالد، در باغ آناتاپیندیکو اقامت داشت. در آنجا مبارک رو به راهبان کرد: «ای راهبان!» آن راهبان با دقت به مبارک پاسخ دادند. پس آن حضرت فرمود: «اینجا بالاخره ای راهبان، زاهد را مییابد، زاهد دوم را مییابد، زاهد سوم و زاهد چهارم. بدون تمایل به نزاع و نزاع با سایر زاهدان: {۶۴}این ندای واقعی شیر، راهبان، بگذارید شنیده شود.
اما راهبان می تواند اینطور باشدزائران با تجربیات مختلف می گفتند: با چه توجیه و توجیهی ای بزرگواران، این را می گویید: اینجا بالاخره زاهد را پیدا می کنید، زاهد دوم، زاهد سوم و زاهد چهارم را می یابید، بدون هیچ تمایلی به نزاع. و مجادله با زاهدان دیگر؟» به چنین سخنانی از سوی زائران با تجربیات مختلف، راهبان، پاسخ این خواهد بود: «به ما ای برادران، حق تعالی و دانا و بینا داده است.
طلسم زبان بند شوهر : خدای قدوس که کاملاً بیدار شده است، چهار چیز را توضیح می دهد که اکنون عمیقاً آنها را درک می کنیم و به همین دلیل است که ما اینگونه صحبت می کنیم. چه چهار چیز؟ ای برادران ما استاد را دوست داریم[S. 118]آموزه را دوست داریم، ما قاعده نظم را به جا می آوریم و افراد صالح برای ما شایسته و مقبول هستند، اعم از دنیوی و معنوی. ای برادران، اینها چهار چیز است.
که مبارک، دانا، بینا، قدیس، بیدار کامل برای ما توضیح داد و اکنون عمیقاً آنها را درک می کنیم، و به همین دلیل است که می گوییم: “بالأخره انسان در اینجا پیدا می کند. زاهد، یکی را زاهد دوم، زاهد سوم و زاهد چهارم مییابد، بدون هیچ تمایلی به نزاع و نزاع با سایر زاهدان.» اما راهبان، زائران با تجربههای متفاوت میتوانند چنین بگویند: «ما نیز، ای برادران او را دوست بدارید استاد و او مولای ماست، ما نیز تعلیم را دوست داریم.
طلسم زبان بند شوهر : و این تعلیم ماست، ما نیز حکم امر را به جا می آوریم، و این حکم ماست، ما نیز برای افراد صالح ارزش قائلیم و تایید می کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید