
باطل شدن طلسم چگونه است , رسانه توسل ( جهت مشاوره است و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل شدن طلسم چگونه است : راهب فریاد زد. استاد هم فریاد زد. راهب لنگید. استاد او را مورد ضرب و شتم قرار داد. با این حال، مجموعه دیگری از مبادلات موضوعی مشابه به نظر می رسد.
توسل : استاد از راهبی پرسید: از کجا آمده ای؟ راهب فریاد زد. استاد به او سلام کرد و به او اشاره کرد که بنشیند. راهب تعجب کرد. استاد او را زد. استاد با دیدن راهب دیگری که می آمد، لیسک خود را بلند کرد. راهب خم شد.
باطل شدن طلسم چگونه است
استاد او را زد. استاد با دیدن راهب دیگری که آمد، دوباره لیسک خود را بلند کرد. راهب توجهی نکرد. استاد او را هم زد. ۱۹ او همچنین توسط یک راهبه به چالش کشیده شد، یکی از معدود موارد ثبت شده استادی که در واقع هوش خود را با زنی که دستورات چان را دریافت کرده بود مطابقت می داد.
باطل شدن طلسم چگونه است : استاد از راهبه ای پرسید: خوش آمدی یا بد آمدی؟ راهبه فریاد زد. “برو، ادامه بده، حرف بزن!” فریاد استاد در حالی که چوب خود را برداشت. راهبه دوباره فریاد زد. استاد او را زد.
است
است : همچنین داستانی وجود دارد که نشان می دهد لین چی معتقد بود که وقتی فریاد کار نمی کند، ممکن است چوب مورد نیاز باشد. استاد بر صندلی بلند سالن نشست. راهبی پرسید: “در مورد اصل اصلی بودا دارما چطور؟” استاد لیسک خود را بالا برد. راهب فریاد زد. استاد او را زد. راهب دیگری پرسید: “در مورد اصل اصلی بودا دارما چطور؟” دوباره استاد لیسک خود را بالا برد.
باطل شدن طلسم چگونه است : آنچه لین چی نیز برای چان آورد، تحقیقی دیالکتیکی در رابطه بین استاد و شاگرد، همراه با تحلیلی مشابه از حالات ذهنی بود که منجر به روشنگری می شود. او برای قرن نهم بسیار پیچیده به نظر میرسد، و در واقع ما به سختی میتوانیم این نوع تحلیل روانشناختی را در آن زمان در غرب پیدا کنیم. ویژگی گیج کننده و متناقض در مورد همه اینها این است که لین چی به هوش شهودی و بی فایده بودن کلمات اعتقاد داشت – حتی هشدار می داد که سؤالات بی ربط هستند: آیا کسی سؤالی دارد؟ اگر اینطور است، بگذارید همین الان بپرسد.
اما به محض این که دهان خود را باز می کنید، اکنون بسیار دور شده اید.۲۱ در میان آفرینش های دیالکتیکی او، طبقه بندی های چهارگانه مختلفی از ناملموس وجود داشت. ما قبلاً چهار دسته فریاد او را دیده بودیم. او همچنین چهار مقوله رابطه بین سوژه و ابژه را ایجاد کرد که گاهی اوقات چهار فرآیند رهایی از ذهنیت و عینیت نیز نامیده می شود.
باطل شدن طلسم چگونه است : برخی بر این باورند که این به ساختار “چهار دیدگاه یا دیدگاهی کمک کرد که لین چی در آموزش شاگردانش از آنها استفاده کرد.” گزاره اصلی لین چی، مبنای تمام تفسیرهای بعدی، در به عنوان ارائه شده است. در ادامه میآید: در مجلس شام، استاد خطاب به مجلس فرمود: «گاهی انسان را میبرم و اطراف را نمیبرم؛ گاهی اطراف را میبرم و انسان را نمیبرم.
گاهی هم انسان را میبرم و هم اطراف را. ؛ گاهی نه انسان را میگیرم و نه اطراف را.» (۲۳) همانطور که چانگ چونگ یوان این چهار ترتیب را توصیف میکند، اولین مورد این است که «مرد را بگیریم، اما موقعیت عینی او را نگیریم»، یعنی برداشتن همه دعانویس در استان یزد تفسیرها و تجربه کردن آن. جهانی بدون تداعی ذهنی. ۲۴ (این کاملاً شبیه به رویکرد شعر هایکوی ژاپنی است.
باطل شدن طلسم چگونه است : که در آن توصیفی از چیزی کاملاً بدون تفسیر یا واکنش عاطفی صریح ارائه می شود.) ترتیب دوم این دعا برای عزیز شدن نزد همسر است که اجازه دهید مرد بماند اما از بین برود. عینیت همانطور که جان وو این را تفسیر می کند، “در مرحله دوم، افرادی که بینایی عادی دارند، که کوه ها را به عنوان کوه و رودخانه ها را رودخانه می بینند، باید بخشی را یادآوری کرد که ذهن خود آنها در ظاهر چیزها نقش دارد و آنچه آنها ساده لوحانه می گیرند.
زیرا که عینیت به طور جدانشدنی با سوبژکتیویته آمیخته شده است.پس از آگاهی از سوبژکتیویته، فرد وارد مراحل اولیه چان می شود، زمانی که دیگر کوه ها را کوه و رودخانه ها را رودخانه نمی بیند.«۲۵ این صرفاً امر رایج چانی است که «عدم دلبستگی یا عینیت، خود را از اسارت شکستن طلسم بچه دار نشدن به بیرون آزاد میکند و بنابراین به روشنگری میانجامد».
باطل شدن طلسم چگونه است : فاعل و سپس از مفعول; چسبیدن به ادراک ذهنی ذهنی و به جهان عینی غلبه میکند.» (۲۷) سومین مرحله لین چی این است که «هم انسان و هم موقعیت عینی او را از بین ببرد. به عبارت دیگر رهایی از . پیوست های دعا برای باز شدن راه بسته ذهنی و عینی. «هو!» معروف لین چی . اغلب این هدف را دنبال میکردند.” ۲۸ در یک ضربه به عصای ارباب یا فریاد، هیچ چیز نمیتوان بهطور عینی یا ذهنی درک کرد.
این مرحله بعدی تا آخرین مرحله در پیشرفت به سوی رهایی از ظلم ذهن است. مرحله چهارم شرایط نهایی را می یابیم که در آن طلسم جاودانگی مجرب عینیت و سوبژکتیویته قابل تمایز نیستند. معنایش این است که اصلاً عقل وجود ندارد و جهان به سادگی چنین است. ۲۹ یا همان طور که داستان می گوید: قبل از اشراق، کوه ها کوه هستند و رودخانه ها رودخانه، در مطالعه ذن، کوه ها کوه نیستند و رودخانه ها رودخانه نیستند.
باطل شدن طلسم چگونه است : اما هنگامی که بالاخره روشنگری شد، کوه ها دوباره کوه هستند و رودخانه ها رودخانه. در این حالت نهایی، تمایز و تقابل سوژه و ابژه حل می شود، زیرا ما در نهایت با جهان بی نام یکی می شویم.یکی دیگر از مقوله های دیالکتیکی معروف لین چی، “رابطه چهارگانه ممکن بین پرسشگر و پاسخ دهنده یا بین مهمان و میزبان” است. هدف ساختاری که او راهاندازی میکند این است که تعامل استاد و مبتدی را روشن کند.
اما او این کار را با استفاده از استعاره میزبان و مهمان انجام میدهد – جایی که میزبان نمایانگر خود جهانی و مهمان خود شکل من است. ۳۰ خطبه لین چی. در مورد موضوع به شرح زیر بود: یک دانش آموز واقعی فریاد می زند و برای شروع یک سینی لاک چسبناک را بیرون می آورد.
باطل شدن طلسم چگونه است : معلم که تشخیص نمی دهد این یک شرایط عینی است، به دنبال آن می رود و با آن شیطنت های زیادی انجام می دهد. دانش آموز دوباره فریاد می زند اما همچنان معلم حاضر به رها شدن نیست.
دیدگاهتان را بنویسید