
طلسم ازدواج مبارک , رسانه توسل ( جهت مشاوره مبارک و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج مبارک : فاهین روایتی را نقل میکند که کاخ شاه آسوکا در شهر توسط جنیها (ارواح) ساخته شده است، که صخرههای بزرگ را آورده و اتاقهایی را با انباشتن آنها روی هم میسازند.
توسل : او صومعه ای متعلق به وسیله نقلیه بزرگ و معبدی متعلق به وسیله نقلیه کوچک را در همسایگی شهر توصیف می کند و گزارشی از یک راهپیمایی بودایی از ماشین های چهارچرخ و تصاویری ارائه می دهد که سالی یک بار برگزار می شد.
طلسم ازدواج مبارک
ارتفاع هر اتومبیل بیست و دو فوت یا بیشتر بود و دارای پنج طبقه با طاقچه هایی در چهار طرف بود که تصاویر بودا و بودی ساتوا همراه با تصاویر خدایان (dēvas) در آنها قرار داشت. آنها را شبیه پاگوداهای متحرک (یا داگاباس) ساخته بودند. هندوها، همانطور که می دانیم، تا به امروز که تصاویر کریشنا در خیابان های شهرها و روستاها کشیده می شوند، موترهای مشابهی دارند.
طلسم ازدواج مبارک : فاحیان به این نکته جالب اشاره می کند که اعیان کشور بیمارستان هایی را در شهر تأسیس کرده بودند که افراد بی بضاعت و معلول و بیمار به ترمیم آن ها می پرداختند و به طور بلاعوض از مشاوره، غذا و داروی متناسب با شرایط خود دریافت می کردند. او اضافه می کند که Aṡoka، مایل به ۴۲۳ساخت ۸۴۰۰۰ استوپا [۲۲۰] به جای هشت استوپا که در ابتدا بر روی خاکستر بودا ساخته شده بود.
مبارک
مبارک : این حال، او آنجا را از پایتخت خود راجا-گریها حذف نکرد. یکی از جانشینان او، پادشاه بزرگ آتوکا، حامی معروف بودیسم ( ص. ۶۶ )، پاتلی پوترا را به کلان شهر پادشاهی ماگادا تبدیل کرد و از آن پس به مرکز شکستن طلسم اب مهم بودیسم تبدیل شد. سر A. کانینگهام بیان می کند که به عنوان پایتخت پادشاهی بزرگ گوپتا در قرن چهارم و پنجم عصر مسیحیت به شکوفایی ادامه داد.
طلسم ازدواج مبارک : اولین استوپا و یک ستون را در نزدیکی پاتلی پوترا ساخت. او میگوید در نزدیکی آن اثری از پای بودا وجود داشت که روی آن معبدی با دری به سمت شمال ساخته شده بود (Legge, pp. 77-80; Beal, i. lv-lviii). موقعیت استوپا و ستون توسط سر A. کانینگهام (xi. 157, 158) کشف شده است. قیصریه کساریا روستای بزرگی است که در حدود سی مایلی وایصالی (بصار) فاصله دارد.
این بنا به دلیل تپه ای از آجرکاری ویران شده، به ارتفاع ۶۲ فوت، که از یک استوپا آجری جامد (قطر نزدیک به ۶۸ و نیم فوت) پشتیبانی می کند، قابل توجه است که بخشی از آن نیز در ویرانه است. مردم آن را استوپا کاکروارتی (پادشاه جهانی) ونا، پدر پادشاه پریتو مینامند. در مانو، VII. 41; IX 66، ۶۷، پادشاه وینا به عنوان یک پادشاه متکبر توصیف می شود که در برابر اقتدار برهمن ها مقاومت می کرد.
طلسم ازدواج مبارک : احتمالاً او طرفدار بودایی ها بود. به هر حال بودایی ها ادعا می کنند که استوپا قابل توجه در این مکان برای نشان دادن محلی که گوتاما بودا در آن سخنرانی را موعظه می کرد، ساخته شد که در آن یکی از تولدهای قبلی خود را به عنوان پادشاه آکروارتی توصیف می کرد. نه چندان دور از استوپا تپه کوچکی حفاری شده است.
سر و شانه های مجسمه عظیم بودا آشکار شد (Cunningham, i. 67). 424 کشور کوسی. Kuṡi-nagara (در Pali Kusi-nārā) مکانی بود که بودا در آن مرد، یا – به عبارت صحیح تر – در پری نیروانا درگذشت (رجوع کنید به صفحات ۴۸ ، ۴۹ ، ۱۴۰ ). مدتها جستجو برای آن بیهوده بود، اما اخیراً توسط سر A. کانینگهام با Kasia مدرن، در هشتاد مایلی شرق کاپیلا-واستو، و ۱۲۰ مایلی شمال شرقی Benares شناسایی شده است.
طلسم ازدواج مبارک : نه فاهین و نه هیوئن ثانگ چیز زیادی در مورد کوشی ناگارا نمی گویند، جز اینکه متروک بود و ساکنان کمی داشت. اما کنایه دومی به مرگ بودا از جهان در این مکان، و گزارش او از تشکیل شورای بعدی در راجا-گریها به دستور کاشیپا بزرگ (ص ۴۷ و ۵۵)، بسیار جالب است و کنجکاو هستم که من در اینجا چکیده ای از روایت او را بر اساس ترجمه آقای بیل ارائه می کنم (ii. 161): زمانی که کاشیاپای بزرگ در حال مراقبه نشسته بود.
ناگهان نور درخشانی فوران کرد و زمین لرزید. سپس، با اعمال قوه بینایی ماوراء طبیعی، خداوند طلسم حلقه ازدواج بودا را دید که در بین دو درخت در پاری-نیروانا از دنیا رفت. فوراً به پیروان خود دستور داد تا او را تا شهر کوشی ناگارا همراهی کنند. در راه به برهمنی برخورد کردند که وقتی از او پرسیدند از کجا آمده، پاسخ داد: «از کوسی ناگارا، جایی که دیدم ارباب شما وارد نیروانا می شود. انبوهی از موجودات بهشتی در اطراف او بودند.
طلسم ازدواج مبارک : کاشیاپا با شنیدن این کلمات گفت: خورشید حکمت پرتوهایش را خاموش کرده طلسم ازدواج سوزاندنی است. جهان اکنون در تاریکی است. راهنمای برجسته – پادشاه قانون – ما را ترک کرده است. تمام دنیا خالی و رنجور است. انسانها و خدایان بدون راهنما مانده اند. بر این اساس، به سمت دو درخت رفت و به بودا نگاه کرد و عبادت کرد. اما برخی از راهبان غافل با رضایت به یکدیگر گفتند: «تاثاگاتا به استراحت رفته است.
این برای ما خوب است. در حال حاضر، اگر ما تجاوز کنیم، چه کسی وجود دارد که ما طلسم ازدواج با مرد پولدار را سرزنش کند؟ سپس کاشیاپا عمیقاً متاثر شد و مصمم شد که از تعالیم بودا اطاعت کند. ۴۲۵ او خطاب به جمعیت حاضر گفت: «ما باید شریعت را جمع آوری کنیم. کسانی که آن را بدون شکست نگه داشته اند، که قدرت تبعیض آنها روشن است، چنین افرادی می توانند مجمع را تشکیل دهند.
طلسم ازدواج مبارک : کسانی که فقط یادگیرنده هستند باید به خانه های خود بروند. پس از آن رفتند، و تنها ۹۹۹ مرد، از جمله آناندا، باقی ماندند. اما کاشیاپای بزرگ، آناندا را به عنوان یک یادگیرنده کنار گذاشت. خطاب به او گفت: «تو هنوز از طلسم ازدواج با فلفل سیاه عیب پاک نشده ای. شما هم باید مجلس را ترک کنید. شما خدمتگزار شخصی بودا بودید، او را بسیار دوست داشتید، و بنابراین از پیوندهای محبت آزاد نیستید.
بنابراین آناندا به مکانی بیابانی بازنشسته شد. خسته، می خواست دراز بکشد. به سختی سرش به بالش رسیده بود، وقتی دیدم! او شرایط یک آرهات را به دست آورد. سپس به در مجلس بازگشت. اما کاسیپا به او گفت: “آیا از شر همه پیوندها خلاص شدی؟” اگر چنین است، آن را ثابت کنید؛ از قدرت روحی خود استفاده کنید و بدون اینکه در باز شود وارد شوید.
دیدگاهتان را بنویسید