
دعانویس ضمانتی , رسانه توسل ( جهت مشاوره ضمانتی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس ضمانتی : من راهبان زهد را به پرستار روزه دار نسبت نمی دهم زیرا او روزه می گیرد. من راهبان، زهد را به کسی که قدرت طلسم دارد نسبت نمی دهم، زیرا در قدرت او طلسم است. من راهبان زهد را به قیطان نسبت نمی دهم زیرا او قیطان می کند. «اگر با استفاده از این عادت، راهبان، عادت دار حریص ناپدید می شد، نفرت کینه توزانه ناپدید می شد، خشم عصبانی ناپدید می شد.
توسل : دشمنی خصمانه از بین می رفت، چاپلوسی ریاکارانه ناپدید می شد، حسادت حسود ناپدید می شد، حسادت غیور. ممکن است از بین برود، خودخواهی خودخواهانه ممکن است از بین برود، حیله گری حیله گر ممکن است از بین برود، شرم از خود راضی ممکن است از بین برود، کینه توزانه ممکن است از بین برود، دوگانگی کاذب ممکن است از بین برود.
دعانویس ضمانتی
اگر خویشاوندان و دوستان خونی لباس را برای نوزادی بیاورند، فقط عبا: بیا ای بچه خوش شانس، عادت پوش باش! به عنوان یک عبا پوش، شما که حریص هستید، با پوشیدن آن نتیجه خواهید گرفت[S. 523]عادت طمع را از دست می دهد، نفرت انگیز نفرت را ترک می کند، غضب خشم را رها می کند، حسود دشمنی را ترک می کند، منافق از ریا می رود، حسود حسد را ترک می کند.
دعانویس ضمانتی : حسود حسادت را ترک می کند، خودخواه خودخواهی را ترک می کند، حیله گر حیله گری را محو کن، حماقت احمق ها را محو کن، پستی را از شریر محو کن، باطل را از باطل محو کن!‹ اما اکنون ای راهبان، من افراد زیادی را اینجا می بینم که این عادت را دارند، حریص، متنفر، عصبانی، متخاصم، ریاکار. حسود، حسود، خودخواه، حیله گر، ریاکار، بدخواه، باطل، من زهد را به هیچ عادت کننده ای نسبت نمی دهم زیرا او عادت می کند.
ضمانتی
ضمانتی : من راهبان زهد را به آبپاش نسبت نمی دهم زیرا او خود را آب می پاشد. من راهبان زهد را به یک گوشه نشین جنگل نسبت نمی دهم زیرا او در جنگل زندگی می کند.{۲۸۲}من راهبان، زهد را به گوشه نشین صحرایی نسبت نمی دهم، زیرا او در صحرا نشین است. من راهبان، زهد را به ثابت ایستاده نسبت نمی دهم زیرا او دعانویس خوب در اصفهان نمی نشیند.
دعانویس ضمانتی : اگر راهبان با برهنه بودن، با خاک پوشیدن، با پاشیدن آب، با گوشه نشین جنگل بودن، با گوشه نشینی صحرایی، با ایستادن، با روزه گرفتن، با قدرت طلسم، با پوشیدن قیطان های حریصان. برهنه، آغشته به خاک دعانویس برای دفع همزاد حریص، آب پاش حریص، گوشه نشین جنگل حریص، گوشه نشین مزرعه حریص، ثابت قدم حریص، روزه دار حریص، فصیح حریص، شطرنج دار حریص، طمع تنفر می تواند ناپدید شود.
خشم خشم آلود، دشمنی خصمانه، چاپلوسی ریاکارانه، حسادت حسادت آمیز، حسادت غیرتمندانه، خودخواهی خودخواهانه، حیله دعانویسی در اردبیل گری حیله گر، چرندیات شرم آور، کینه توزی، دروغ کاذب ممکن است ناپدید شوند، خویشاوندان خونی و[S. 524]دوستانی که تجویز می کنند نوزادان برهنه باشند، خاک آغشته شوند، آب پاشیده شوند، گوشه نشین جنگل باشند.
دعانویس ضمانتی : گوشه نشین صحرایی باشند، دائما بایستند، روزه بگیرند، از احکام استفاده کنند، قیطان بپوشند، او را با این جمله می پوشانند: «بیا تو. بچه خوش شانس، برهنه باش، خاک پوش شو، آب پاشش کن، گوشه نشین جنگل شو، گوشه نشین مزرعه شو، ثابت قدم دعانویس فوری بشوی، پرستار روزه شو، طلسم ساز قدرتمند شو، قیطان بند شو!{۲۸۳}پس حریص طمع، نفرت نفرتانگیز، خشم خشمآلود، دشمنی خصمانه، ریاکاری، حسادت حسود، حسادت حسود، خودخواهی خودخواه، حیله گر، حماقت مغرور، شرارت شریر، دروغ پردازی را از دست خواهد داد.
ناپدید شو!» اما از آنجایی که من اینجا را می بینم که راهبان، همچنین بسیاری برهنه، آلوده به خاک، آب پاش ها، گوشه نشینان جنگل، گوشه نشینان صحرایی، ساکنان ثابت، روزه داران، طلسم کنندگان، گلسنگ ها که حریص، نفرت، عصبانی، دشمن هستند، منافق، حسود، حسود، خودخواه، حیله گر، خودپسند، بدخواه، دروغگو، من به چنین دلایلی زهد را به چنین افرادی نسبت نمی دهم.
دعانویس ضمانتی : اما ای راهبان، راهب چگونه صراط مستقیم زهد را طی می کند؟ راهبی که حریصانه طمع را دعانویس در اصفهان انکار کرد، کینه توزانه نفرت را انکار کرد، با عصبانیت خشم را انکار کرد، با دشمنی منکر دشمنی شد، چاپلوسی انکار ریاکاری، حسود انکار حسادت، غیرتمندانه انکار حسادت، خودخواه[S. 525]خودخواهی را انکار کرد، حیله گری را انکار کرد، حیله گری را حیله گرانه انکار کرد، باطل را از روی کینه ورزی انکار کرد.
باطل را انکار کرد: راه می رود، من می گویم راهبان، چون این لکه ها و لک ها و زخم های زهد را دارد، این نزول ها را انکار کرده است. صراط مستقیم زهد او متوجه می شود که از همه این چیزهای زشت و بد پاک شده است، و او آزاد شده است. این توجه او را غرق می کند. فاسدها راضی خواهند شد. بدن مبتلا هنوز رشد می کند. بدن پرورش یافته احساس آرامش می کند. دل شاد موافق است.
دعانویس ضمانتی : او با قلبی عاشق به یک جهت، سپس در یک جهت، سپس در سوم، سپس در چهارم، به همان اندازه بالا و پایین پرتو می افکند: با شناخت خود در همه جا، در سراسر جهان با قلبی پرمهر، دور و دراز می درخشد. نامحدود، پاک از خشم و کینه. “او با ساکن شدن با روح مهربان، در یک جهت، سپس در یک جهت، سپس در جهت سوم، سپس در جهت چهارم، به همین ترتیب به سمت بالا و پایین تابش می کند.
او با شناخت خود در همه جا، با روحی مهربان در سراسر جهان پرتو می افکند. ، نامحدود، پاک از خشم و کینه. “او در یک روح شاد تابش می کند، در یک جهت، سپس در یک جهت، سپس در سوم، سپس در چهارم، به همین ترتیب بالا و پایین: او با شناختن خود در همه جا، در سراسر جهان با روحی شاد می درخشد.[S. 526]با گسترده، عمیق، بی بند و بار، پاک از خشم و کینه. خودخواه خودخواهی را انکار نکرده است.
دعانویس ضمانتی : حیله گر حیله گری را انکار نکرده است، متظاهر تظاهر را انکار نکرده است، شریر منکر شرارت نشده است، باطل منکر باطل نشده است: راه می رود، راهب، می گویم، زیرا این لکه ها، جراحات و زخم ها را انکار نکرده است. زهد، این صفات نزولی و مفسده، نه صراط مستقیم زهد. مثل یک سلاح قتل «من راهبان، زهد را به صاحب عادت نسبت نمی دهم، زیرا او عادت دارد.
من راهبان زهد را به مرد برهنه نسبت نمی دهم زیرا او برهنه است. من صحبت نمی کنم[S. 522]راهبان، زهد به خاک آغشته شده، زیرا به خاک آغشته شده است.
دیدگاهتان را بنویسید