
ابطال طلسم خوراندنی , رسانه توسل ( جهت مشاوره خوراندنی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , ابطال طلسم خوراندنی : دوگن نیز در پاییز ۱۲۲۷ به ژاپن بازگشت و مجموعه کوان را با خود برد که آخرین شب خود را در چین کپی کرد. اما او همچنین آتش یک ایده قدرتمند، مدیتیشن ناب را به همراه داشت، که اساس مکتب سوتو ژاپنی ذن را تشکیل داد.
توسل : دوگن به معبد قدیمی ایسای یعنی کنین-جی بازگشت و در آنجا به نوشتن کتاب کلاسیک کوچک «توصیه جهانی برای Zazen» پرداخت و ایده مدیتیشن شدید را به هموطنان خود معرفی کرد.
ابطال طلسم خوراندنی
باید به این نکته توجه کنید که حتی بودا ساکیامونی باید شش سال زازن تمرین کند. همچنین گفته می شود که بودیدارما مجبور شد برای انتقال ذهن بودا به مدت ۹ سال در معبد شائولین زازن انجام دهد. از آنجایی که این حکیمان باستانی بسیار کوشا بودند، چگونه کارآموزان امروزی می توانند بدون تمرین زازن کار کنند.
ابطال طلسم خوراندنی : شما باید از دنبال کردن کلمات و حروف دست بردارید و یاد بگیرید که خود را کنار بکشید و در مورد خود فکر کنید. هنگامی که این کار را انجام دهید، بدن و ذهن شما به طور طبیعی از بین می رود و ماهیت بودایی اولیه شما ظاهر می شود.۹ این اولین تصویر در کارزاری بود که ذن خالص را جایگزین معناداری برای بودیسم سنتی منحط اشراف و آیین جدید کرد.
خوراندنی
خوراندنی : و به این ترتیب، در ماه مه ۱۲۲۵، بزرگترین معلم ذن در ژاپن روشن شد. در پاییز جو چینگ به دوگن مهر جانشینی ایلخانی سلسله فرقه تسائو تونگ را به دوگن اعطا کرد. ۸ دوگن دو سال دیگر زیر نظر جو چینگ در آنجا ماند، اما سرانجام تصمیم گرفت دوباره به ژاپن بازگردد. هنگامی که آنها از هم جدا شدند، جو چینگ به شاگرد ژاپنی خود ردای پدرسالاری، پرتره خود (که چینسو نامیده می شود، نماد انتقال) داد و با او خداحافظی کرد.
ابطال طلسم خوراندنی : فرقه نجات گرای سرزمین پاک. اما ابتدا باید به ژاپنیها یاد داده میشد که چگونه مراقبه کنند، بنابراین او یک «راهنمای» مراقبه نوشت که دقیقاً توضیح میداد که چگونه و کجا این تمرین سنتی بودایی را انجام دهند. رهنمودهای او ارزش نقل قول طولانی را دارد. در حال حاضر، در انجام زازن مطلوب است که یک اتاق آرام داشته باشید.
شما باید در خوردن و آشامیدن معتدل باشید و تمام روابط واهی را کنار بگذارید. با کنار گذاشتن همه چیز، نه به خوبی فکر کنید نه بد، نه درست و نه نادرست. بنابراین، پس از توقف کارکردهای مختلف ذهن خود، ایده بودا شدن را کنار شکستن طلسم خرید خانه بگذارید. این نه تنها برای بلکه برای تمام اعمال روزانه شما صادق است. معمولاً یک تشک مربع ضخیم روی زمینی که مینشینید و یک کوسن گرد روی آن قرار میدهند.
ابطال طلسم خوراندنی : شما می توانید در حالت کامل یا نیمه نیلوفر بنشینید. در حالت اول، ابتدا پای راست را روی ران چپ و سپس پای چپ را روی ران راست قرار دهید. در مورد دوم، فقط پای چپ خود را روی ران راست قرار دهید. لباس شما باید ابطال طلسم چیست گشاد اما مرتب بپوشید. در مرحله بعد، دست راست خود را روی پای چپ و کف دست چپ خود را روی کف دست راست قرار دهید.
نوک انگشتان شست به آرامی با هم تماس داشته باشند. صاف بنشینید، نه به چپ و نه به راست، جلو و عقب متمایل دعای ابطال هر طلسم شوید. گوش های شما باید در همان سطح شانه ها و بینی شما در راستای ناف باشد. زبان شما باید روی سقف دهان قرار گیرد و لب ها و دندان های شما محکم بسته شود. در حالی که چشمان خود را به طور مداوم باز نگه دارید، به آرامی از سوراخ های بینی خود نفس بکشید.
ابطال طلسم خوراندنی : در نهایت، پس از تنظیم بدن و ذهن خود به این ترتیب، نفس عمیقی بکشید، بدن خود را به چپ و راست بچرخانید، سپس مانند سنگ محکم بنشینید. به فکر نکردن فکر کن چگونه این کار انجام می شود؟ با اندیشیدن فراتر از اندیشیدن شکستن طلسم نحسی و ناندیشیدن. این اصل اساس است. این اولین مقاله کوچک به منظور ارائه طعم ذن واقعی به ژاپن بود که او در چین تجربه کرده بود، و این آغاز یک خروجی ادبی شگفت انگیز بود.
دوگن اظهار داشت که از آنجایی که بودا مراقبه کرده بود و بودیدارما مراقبه کرده بود، ارزشمندترین کاری که باید انجام داد، مراقبه است. جای تعجب نیست که او پاسخ سردی از سایر مدارس کیوتو دریافت کرد، چه فرقه های تندای و چه معلمان دیگر «ذن» که مانند شکستن طلسم مرگ ایسای، ذن «همساز» سازش با بودیسم تأسیسی را آموزش دادند.
ابطال طلسم خوراندنی : دکترین سفت و سخت او از نظر اجتماعی برای راهبان ذن متقابل در کنین-جی – که تمرین خود را با سرودها و مراسم باطنی چاشنی میکردند – از نظر اجتماعی ناخوشایند بود و دوگن سرانجام تصمیم گرفت با بازنشستگی در کوهستان از شرمساری بیشتر آنها در امان بماند. نگاهی کوتاه به این قوانین چیزهای زیادی در مورد شخصیت استاد دوگن می گوید.
هیچ راهبی را نمیتوان در این سالن مراقبه پذیرفت، مگر اینکه میل جدی به راه داشته باشد و عزم قوی برای عدم کسب شهرت و سود داشته باشد. همه راهبان در این سالن باید سعی کنند با یکدیگر هماهنگ زندگی کنند، همانطور که شیر به خوبی با آب ترکیب می شود. شما نباید در دنیای بیرون قدم بزنید. ولى در صورت اجتناب ناپذیر است، هر ماه یک بار جایز است.
ابطال طلسم خوراندنی : ناظر این سالن را همیشه در جریان موقعیت خود قرار دهید. هرگز در مورد دیگران بد صحبت نکنید و از آنها عیب جویی نکنید. هرگز در سالن پرسه نزنید. فقط لباس هایی از جنس ساده بپوشید. هرگز مست با شراب وارد سالن نشوید. هرگز با دعوت از افراد خارجی اعم از روحانی یا روحانی به داخل سالن، آموزش راهبان دیگر را مختل نکنید.
دوگن این اولین صومعه خالص ذن را برای یک دهه حفظ کرد و در این مدت چهل بخش دیگر از شوبوگنزو کلاسیک خود را ساخت. و در این مدت درخت ذن در خاک ژاپن محکم و مطمئنا ریشه دواند. اما همه چیز نمی توانست برای همیشه راحت پیش برود. دوستان قدرتمند دوگن در دربار تا زمانی که می توانستند از او محافظت می کردند.
ابطال طلسم خوراندنی : اما در نهایت محبوبیت او برای راهبان حسود تندای در کوه هیی بیش از حد قابل تحمل شد. او برای مبارزه با سرزنش آنها به امپراتور متوسل شد و ادعا کرد (همانطور که ایسای قبل از او گفته بود) که ذن برای ژاپن مفید است. اما مدارس دیگر فوراً گزارشهای مخالفی را به امپراتور و دربار تسلیم کردند، که در نهایت منجر به رسیدگی قضایی شد و روحانیون برجسته برای استماع هر دو طرف دعوت شدند.
دیدگاهتان را بنویسید