
طلسم ازدواج زود , رسانه توسل ( جهت مشاوره زود و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج زود : اما این مقایسه گمراه کننده است، همانطور که در صفحه نشان داده شده است. ۷۶ . ۲. در درجه دوم و بالاتر، ما راهب کامل را داریم که به نام ژلونگ (یا ژلوṅ) نامیده می شود. او با مطابقت دارد، که تقدیس کامل دریافت کرده است، و اغلب با حسن نیت یک لاما نامیده می شود (نگاه کنید به یادداشت، ص ۲۶۲ )، اگرچه او حق واقعی آن عنوان را ندارد. او به درستی یک کشیش نیست.
توسل : به شرح زیر است: ۱. اولین و کمترین رتبه، راهب تازه کار یا جوانی به نام گتسول (گتزول) است که پس از پانزده سالگی توسط خانپو لاما یا نماینده او به مرحله اول راهبیت پذیرفته شده است. موهایش را بریده اند و لباس راهبان را می پوشد و ۱۱۲ قانون را باید رعایت کند. او در انتظار راهب کامل است و در همه کارها به جز برکت و تقدیس کمک می کند. او را با شماس نظام کلیسایی اروپا مقایسه کرده اند.
طلسم ازدواج زود
به عنوان راهب ارشد در یک صومعه ۲۶۵او را می توان با ابوت اروپایی مقایسه کرد. اما از نظر تقدیس او فقط یک ژلونگ است. همچنین هیچ یک از درجات بالاتر راهبان – تا آنجا که به اشکال تقدیس مربوط می شود – بالاتر از ژلونگ و خانپو نیست. با این حال، در این مرحله، ما باید به ویژگی خاص سیستم لامیستی توجه کنیم، یعنی اینکه برخی از خانپو لاماهای عالی قرار است تجسم مجدد یا تجسم مجدد برخی از مقدسین مقدس و بودی ساتواهایی باشند که در آنها متفاوت است.
طلسم ازدواج زود : اما مسلم است که در تبت او اغلب وظایف مقدس را انجام می دهد. مراسم ورود به راهبیت کامل تنها پس از سال بیستم قابل انجام است و گیرنده را به ۲۵۳ قانون نظم و انضباط ملزم می کند [۱۲۳] . ۳. ثالثاً ما ژلونگ یا خانپو برتر را داریم که حق واقعی عنوان بعدی Lama را دارد و از دانش و قداست بالاتر خود گاه به نوعی سر معلم می شود.
زود
زود : او زیر نظر یک راهبی کامل قرار می گیرد که به او تعلیم می دهد و به او قول می دهد که پنج فرمان اصلی را حفظ کند ( ص ۱۲۶ ). اگرچه گاهی اوقات او را تازه کار می نامند، او فقط زیر دست است ۲۶۴آموزش و پرورش، و لزوماً کاندیدای راهب نیست. درجات واقعی سلسله مراتب لامیستی، همانطور که توسط کوپن و دیگران توضیح داده شده است.
طلسم ازدواج زود : رتبه اینها آواتارا لاماس نامیده می شوند (نگاه کنید به صفحه ۱۹۰ )، و سه درجه از آنها وجود دارد که می توانیم آنها را با حروف ABC به صورت زیر نشان دهیم: الف. پایین ترین درجه آواتارا لاما. او را می توان یک خوبلغان معمولی نامید. او نمایانگر تجسم مجدد مداوم یک قدیس معمولی قدیس شده ( ص ۱۸۸ )، یا بنیانگذار برخی از صومعه های بزرگ است.
او یک درجه بالاتر از خانپو ابوت است، زیرا ریاست یک صومعه مهمتر را بر عهده دارد. ب. درجه بالاتر آواتارا لاما به نام . او نوعی صلاحیت اسقفی را بر صومعه ای که هنوز مهمتر از صومعه ای است که توسط لاما متجسد معمولی اداره می شود اعمال می کند. او نشان دهنده تجسم یک بودی ساتوا بالاتر یا قدیس الوهیت شده است، اما او گاهی اوقات ادعا می کند که یک بودای تجسم یافته است.
طلسم ازدواج زود : بالاترین لاما آواتارا که معمولاً لاما عالی یا بزرگ نامیده می شود. او تجسم یک بودی ساتوا معمولی صرف نیست ( ص ۱۸۸ )، بلکه تجسم مجدد پیوسته یک بودای عالی یا بودی ساتوا او است. دو نمونه قابل توجه از این بالاترین ۲۶۶دالایی و پانچن لاماها هستند که مدعی قدرتی مانند قدرت پاپ یا اسقف اعظم در مناطق وسیع خارج از صومعه های خود هستند.
آنها در ادامه به طور کامل توضیح داده خواهند شد (نگاه کنید به ص ۲۸۴ ). بنابراین، ممکن است به طور کلی بیان شود که سلسله مراتب لامسی شامل سه درجه پایین و سه درجه بالاتر است. علاوه بر این، ما باید برخی دیگر از تمایزات رتبه را در نظر بگیریم، مانند تمایزات راب جامپا، «دکتر الهیات یا فلسفه»، «ارباب ایمان». اینها گاهی با خانپو یا ابوت مرتبط میشوند.
طلسم ازدواج زود : هرچند از نظر رتبه کمی پایینتر از آن بزرگوار هستند. گفته می شود که اغلب به عنوان یک نوع طلسم ازدواج با قفل ابوت کمک کننده عمل می کند. آنها عملاً پایین تر از لاماهای تجسم یافته یا آواتارا قرار دارند. علاوه بر این، در هر صومعه تعداد زیادی از مقامات زیردست دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، مدیران مدرسه، معلمانی که قانون را توضیح می دهند و مطالعات برادری را راهنمایی می کنند.
پیشکسوتان یا سرپرستان گروه کر، منشی ها، جمع آوری کنندگان درآمد، خزانه طلسم ازدواج تضمینی داران، مباشران، ناظران، پزشکان، نقاشان، مجسمه سازان، سازندگان آثار باستانی، طلسم، تسبیح، تصاویر، و در برخی صومعه ها – به ویژه صومعه های فرقه سرخ – اخترشناسان، فالگیرها، جادوگران و جن گیران. لاما فقط کشیش نیست. او مربی، مدیر مدرسه، پزشک، ستاره شناس، معمار، مجسمه ساز، نقاش است.
طلسم ازدواج زود : او “سر، قلب، پیشگوی افراد غیر روحانی” است. همچنین یک طبقه کامل از لاماهای دلسوز وجود دارند طلسم سریع الاجابه ازدواج که عهد کرده اند برای چند سال زندگی ولگردی داشته باشند. آنها بیشتر از برخی دیگر شناخته شده اند، زیرا اغلب راه خود را به قلمرو بریتانیا پیدا می کنند. ۲۶۷ هنگامی که در دارجیلینگ اقامت داشتم، با دو نمونه از طبقه ولگرد روبرو شدم که از مناطق دوردست تبت آمده بودند.
آنها خود را لاما می نامیدند، هرچند که البته حق واقعی آن عنوان را نداشتند. آنها در جامه های ژنده ای که از سی و دو تکه پارچه های مختلف تشکیل شده بود، پوشیده بودند و برای محافظت از آنها در برابر برف، پوسته های ضخیم می پوشیدند. سپس نوعی کوله طلسم ازدواج با پسر مورد علاقه پشتی یا کیف پول از پوست بز را پشت سر خود حمل می کردند.
طلسم ازدواج زود : در دستان خود نوعی طبل یا طبر مقدس به نام حمارو می گرفتند (رجوع کنید به ص ۳۸۴ ). به گفته ام. هاک، این لاماهای ولگرد به خاطر سفر سفر می کنند. آنها در چین، منچوری، مغولستان جنوبی، کوکو نور، تبت، شمال هند و حتی طلسم جلوگیری از ازدواج ترکستان سرگردان هستند. به ندرت رودخانه ای وجود دارد که از آن عبور نکرده باشند. کوهی که از آن بالا نرفتند.
لمای بزرگی که برایش سجده نکرده اند. قومی که در میانشان زندگی نکرده اند و آداب و زبانشان را نمی دانند. باید توجه داشت که وقتی یک لاما تجسم یافته رئیس معنوی یک صومعه است، عموماً یک رئیس موقت برای اداره امور آن وجود دارد. پس نباید فراموش کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید