
دعانویسی فال بینی , رسانه توسل ( جهت مشاوره بینی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویسی فال بینی : پیروان این معلم نامیده می شدند: آنها بدنی متمایز در زمان Asoka بودند و نام آموزه او شامل انکار علیت و اراده آزاد و این ادعا است که ابلهان و خردمندان پس از سرگردانی در هشتاد و چهارصد هزار تولد، درد را به پایان خواهند رساند.
توسل : چندین روایت [۲۳۴] از بنیانگذار موجود است، اما همه توسط مخالفان سرسخت گردآوری شده است، زیرا جین ها و بودایی ها از او متنفر بودند. دکترین او با جینیسم، به ویژه فرقه دیگامبارا، پیوند نزدیکی داشت، اما احتمالاً بیشتر اسرافگرا و ضد اجتماعی بود. او ظاهر می شوداعتراض به برادری [۲۳۵] ، به زندگی انفرادی، برهنگی مطلق و اشکال شدید.
دعانویسی فال بینی
خودزنی، مانند خوردن کثیفی. جینها پیروان او را به بیاخلاقی متهم کردند و شاید آنها نمونههای اولیه طبقه پایینتر متفکران مذهبی بودند که باعث بیاعتباری هندوئیسم شدند. ۳ هیچ یک از مراحل زندگی مذهبی که در بالا توضیح داده شد را نمی توان مردمی نامید. دین برهمن ها اندیشه و علم یک طبقه بود. اقوام مختلف غیربرهمنی معمولاً اعضای خود را ملزم میکردند که زاهدان سرگردان باشند.
دعانویسی فال بینی : پیروان این معلم نامیده می شدند: آنها بدنی متمایز در زمان Asoka بودند و نام[۲۳۳] تا اواخر قرن سیزدهم در کتیبه های جنوب هند وجود دارد.
بینی
بینی : آموزه او شامل انکار علیت و اراده آزاد و این ادعا است که ابلهان و خردمندان پس از سرگردانی در هشتاد و چهارصد هزار تولد، درد را به پایان خواهند رساند. پیروان این معلم نامیده می شدند: آنها بدنی متمایز در زمان Asoka بودند و نام آموزه او شامل انکار علیت و اراده آزاد و این ادعا است که ابلهان و خردمندان پس از سرگردانی در هشتاد و چهارصد هزار تولد، درد را به پایان خواهند رساند.
دعانویسی فال بینی : آنها چیزی برای گفتن به خانوارهای روستایی که باید اکثریت جمعیت را تشکیل می دادند، نداشتند. همچنین نشانههایی وجود دارد که نشان میدهد کشیشان و اشراف، هر چقدر هم که نزاع میکردند، با هم ترکیب میشدند تا طبقات پایینتر را مطیع نگه دارند [۲۳۶]. با این حال، ما به سختی می توانیم شک کنیم که در آن زمان، همانطور که اکنون، همه طبقات عمیقاً مذهبی بودند.
و همانطور که خدایان روستایی امروزی که برای وداها، یا حتی پوراناها ناشناخته هستند، میلیون ها نفر را مورد پرستش قرار می دهند، در آن زمان نیز خدایان و آیین هایی وجود داشتند که چنین می کردند. در متون مقدس برهمن ها دعای طول عمر برای عزیزان و بودایی ها مورد توجه عموم قرار نمی گیرد. ما قبل از دوره بودایی یا حتی در طول دوره بودایی، با توصیف مستقیم از این دین رایج، اندکی می دانیم.
دعانویسی فال بینی : اما نشانه های جزئی از ویژگی آن داریم. اولاً چندین آئین نامتجانس خود را در آیین برهمنی پنهان کرده اند. بنابراین در جریان مراسم ماهاوراتا [۲۳۷]کشیش هوتری در تاب می نشیند و دوشیزگان در حالی که پارچ های دعا برای چشم زخم نوزادان آب روی سر خود حمل می کنند و آواز می خوانند، در حالی که طبل ها را می زنند، دور محراب می رقصند. مشابهی با این را می توان امروز یافت. تصویر کریشنا، یا حتی کشیشی که نماینده کریشنا است.
در بسیاری از معابد به این سو و آن سو تاب میخورد، استفاده از طبل در عبادت بسیار رایج است، و در طول جشنهای دعا برای رفع چشم زخم کودکان پونگول در جنوب هند، جوانان بر روی آتش میرقصند یا میپرند.دیگر ویژگیهای قابل توجه در ماهاوراتا پرتاب تیر به هدفی از پوست، استفاده از الفاظ ناپسند (مانندی که هنوز در جشنواره هولی استفاده میشود) و حتی اعمال زشت است [۲۳۸ ] .
دعانویسی فال بینی : ما نباید فرض کنیم که دین رایج در هند باستان به ویژه ناپسند بوده است، اما احتمالاً شامل مراسم مشابه و است که در آن مجوز در گفتار و کردار قرار بود باروری و شکوفایی را ترویج کند. ما همچنین میتوانیم فرض کنیم که هدایایی فال شکستن طلسم به اجداد و بسیاری از مراسم ذکر شده در قیحیه سوتراها یا کتابهای راهنمای آیینهای داخلی توسط طبقات بسیار بزرگتری از جمعیت نسبت به قربانیهای بزرگتر انجام شده است.
اما ما هیچ معیار مطمئنی برای تمایز بین دستورهای کشیش و دستورات کشیش نداریم. عمل واقعی دوران باستان ثانیاً، در طلسمها دعا برای زبان بند دشمن و طلسمهای آتاروا [۲۳۹] که دیرتر از سه ودای دیگر وداهای برهمنی دریافت کردند، دیدگاهی متفاوت با وداهای دیگر و شبیه به دین رایج چین مییابیم. بشر توسط انبوهی از ارواح شیطانی مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.
دعانویسی فال بینی : با طلسم هایی که مستقیماً به شکنجه گران آنها خطاب می شود یا با استناد به کمک نیروهای خیر از خود محافظت می کنند. تمام طبیعت توسط ارواح خوب و بد متحرک شده است، که باید مانند سایر مزایا یا مشکلات طبیعی با آنها برخورد کرد، اما به عنوان راهنمای اخلاقی یا معنوی در نظر گرفته نمی شود. درست است که آتاروا غالباً از این مرحله فراتر می رود.
زیرا نه از افسانه های عامیانه ساده، بلکه از تأثیرات تعدیل شده در افسانه های عامیانه تشکیل شده است. قدرتهای حفاظتی مورد استفاده اغلب خدایان ریگ ودا هستند [۲۴۰]اما خطاب به دعاها و افسون ها نیز مستقیماً مرض ها [۲۴۱] و شیاطین [۲۴۲] و یا از سوی دیگر به گیاهان شفابخش و حرزها [۲۴۳] است. به سختی میتوانیم اشتباه کنیم که فرض کنیم.
دعانویسی فال بینی : در چنین استنادهایی، اتاروا منعکسکننده آن استرویه رایج در زمان خود، اما فراخوانی نیروهای متقابل، اعم از خدایان ودایی یا گیاهان جادویی، را به جبران ارواح بدخیم ترجیح می دهد، مانند پرستش الهه هایی که بر آبله و وبا که هنوز در هند رایج است. در این مورد احتمالاً بین عقاید نژادهای آریایی و غیرآریایی تضاد وجود دارد. دومی ها شیطان یا بیماری را تسکین می دهند.
آریاییها از قدرتی مفید و شفابخش استفاده میکنند. اما اگرچه آتاروا به طور کلی تمایل دارد تا ارواح سیاه شیطان پرستی را با کمک خدایان درخشان آریایی از بین ببرد، با این حال ما در آن و در ادبیات فرعی آن تعداد زیادی از ارواح خوب و بد را می یابیم که به جز آن ها کمی شناخته شده اند. اسامی که اغلب برای نشان دادن کارکردهایشان کافی است. اینها (ارباب منطقه) هستند.
دعانویسی فال بینی : کشتراپاتی (ارباب میدان)، هر دو در مراسم نابود کردن ملخ ها و سایر حشرات مضر، خدایان اسهال، و آراتی، الهه بخل و کینه، از آنها استفاده می کردند. در یک سرود[۲۴۴] شاعر، همراه با بسیاری از خدایان ودایی، همه گونه ارواح طبیعت، شیاطین، حیوانات، گیاهان شفابخش، فصول و ارواح را فرا می خواند. مجموعه مشابهی از شخصیت های عجیب و غریب و مبهم در پانتئون محبوب چین امروزی یافت می شود.
دیدگاهتان را بنویسید