
طلسم تسخیر , رسانه جامع فرهنگ و مذهب توسل ( جهت مشاوره تسخیر و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم تسخیر : فلسفه، که در جستوجوی حقیقت، غالباً نامنظمش، تغییر میکند، اصلاح میکند، بهبود میبخشد، ویران میکند، و به روشهای بیشماری همه چیزهایی را که میبینید اصلاح میکند، هرگز در این بخشها شکوفا نشد. و بنابراین، بر روی مؤسسات مذهبی که بر این اساس تا به امروز تقریباً به همان شکلی که برای اولین بار به برمه وارد شدند، باقی مانده اند. بحث آزادانه در مورد موضوعات دینی و اخلاقی که حیات مکاتب هندی را تشکیل میداد.
توسل : نظرات گوناگون، نامنسجم و متناقض زیادی را در مورد اساسیترین نکات دین و فلسفه به وجود آورد، نشان از وضعیت پیشرفته تمدن است. چیزی که به نظر می رسد هرگز در سواحل ایروادی وجود نداشته است.برمه به دلیل موقعیت جغرافیایی خود، و شاید، به دلایل سیاسی، همیشه از دسترس هندوها دور مانده است، که در نپول بودیسم را با اسطوره های هندو رنگ آمیزی کرده است، و آن را به اشکال فاحش بت پرستی عادت داده است.
طلسم تسخیر
آنها یک قبیله مغولی نیمه متمدن بودند که هیچ گونه عبادتی نداشتند، به جز نوعی نژادپرستی، بسیار شبیه به آنچه اکنون در میان افراد مختلف وجود دارد. قبایل هم مرز با برمه هنگامی که اولین مبلغان بودایی به میان آنها رسیدند، آنها در همین وضعیت بودند. بذر بودیسم [Pg xi] که در این خاک تقریباً بکر نهشته شده، آزادانه رشد کرد، بدون اینکه با هیچ مانعی برای بررسی رشد آن مواجه شود.
طلسم تسخیر : در چین، جایی که در زمان ورود واعظان آموزه جدید، پرستش قهرمانان و اجداد وجود داشت، بودیسم، مانند یک گیاه انگلی عظیم، به جای تخریب، خود را در سراسر نهادهایی که پوشش می داد گسترش داد، و اجازه داد اشکال باستانی تحت پوششی که برایشان فراهم میکردند. اما وضعیت برمه زمانی که اولین منادیان بودیسم از آن بازدید کردند، چنین نبود. دوران معرفی بودیسم در برمه تاکنون یک موضوع حدسی بوده است.
تسخیر
بر اساس سالنامه های برمه ای، بودا-گاوتا، در پایان قرن چهارم عصر ما، نسخه ای از متون مقدس را از سیلان آورد و کاری را برای برمه انجام داد که فا هیان، زائر چینی، چند سال بعد در هندوستان انجام داد. سیلان به طلسم قوی برای موفقیت در کارها نفع کشورش. اما برمه ای ها معتقدند که آنها مدت ها قبل از آن دوران پیرو بودا بودند. اگر بتوان از قیاس استنباط کرد، [Pg xii] این احتمال وجود دارد که در ادعای خود درست گفته باشند. چین به اندازه برمه از مقر باستانی بودیسم فاصله دارد. با این حال، از سالنامههای چینی به نظر میرسد که آموزههای فیلسوف هندی قبلاً در برخی از بخشهای آن امپراتوری در اواسط قرن اول عصر ما و احتمالاً در زمانهای قبلتر تبلیغ شده بود.
تسخیر : هیچ بعید نیست که به این نتیجه برسیم که حداقل در همان زمان مبلغان بودایی برای تبلیغ عقاید خود به این کشور نفوذ کرده بودند. بر اساس سالنامه های بودایی، پس از برگزاری شورای سوم، در سال ۲۳۶ پس از مرگ گائوداما، در سال ۲۰۷ قبل از میلاد، دو مبلغ دینی را به تاتون بردند، ویرانه های آن هنوز بین دهانه رودخانه های Tsitang و Salween قابل مشاهده است. و بودیسم را در پگو تأسیس کرد. به هر حال، ما از بناهای باشکوه بودایی پاگان می دانیم که آن دین در قرن یازدهم و دوازدهم به درجه ای از شکوه و عظمت رسیده بود که از آن زمان هرگز با آن برابری نکرده است.
متون مقدس بودایی به سه بخش بزرگ تقسیم میشوند، توت یا دستورالعمل، وینی یا رشته و ابیداما یا متافیزیک. موافق این تقسیم بندی، موضوع صفحات بعدی در سه سر تنظیم شده است. زندگی بودا، با بخشهایی از موعظههای او، مفاهیمی از آموزهها و آموزههای اصلی او را منتقل میکند. من قانونی را می پرستم که عالی ترین بودا منتشر کرده است، که بی نهایت بلند و عمیق است.
طلسم تسخیر : فوق العاده قابل قبول است، و نات ها و انسان ها با جدیت آن را آرزو می کنند، می تواند لکه های هوس را پاک کند، و تغییر ناپذیر است. [صفحه ۴] من مجلس کمالها را میستایم، آریاییهای پاک و درخشان در هشت حالت متعالیشان، که با ریشهکن کردن ریشههای هوس بر همه هوسهایی که انسانهای دیگر را عذاب میدهد غلبه کردهاند، و بیش از همه مشهور هستند.
موجودات من متعهد می شوم که از متن پالی[۲] تاریخ [صفحه ۵] عالی ترین فرا ما را، از دوره ای برنده شدن در قرعه کشی با طلسم که توسیتا، [۳] چهارمین اقامتگاه ناتس را ترک کرد، تا زمانی که به ایالت نیبان رفت، ترجمه کنم. [صفحه ۶] با این حال، قبل از شروع کار، آنچه را که در کتابهایمان در مورد وجود بزرگی یافت میشود، به اختصار بیان میکنم که با روندی آهسته اما مطمئن، خود را برای سرنوشت بزرگ و والا خود واجد شرایط میکرد.
طلسم تسخیر : بیان شده است که تمام جزئیات زیر توسط خود گائوداما به شاگرد بزرگ تاریپوترا نقل شده است. برای هفت چیز از جهان، کسی که قرار بود بودا شود، در طی آن تعداد بیشمار انقلابهای طبیعت، فکری برای بیداری بودا در روحش احساس کرد. آرزو، آرزو و اشتیاق به آن فراخوان خارقالعاده در پی این اندیشه بود.
او شروع به درک این موضوع کرد که برای قادر ساختن او به هدف شکوهمند آرزوهای آتشین خود، عمل طلسم برای موفقیت در کارها به فضایل عالی لازم است، و کمتر از ۱۲۵۰۰۰ بودا در این فاصله زمانی ظاهر شدند. هنگامی که دوره فوق سرانجام به پایان رسید، کار درونی روح او او را بر آن داشت تا آشکارا برای بودا طلبی کند. دوره پرسیدن نه چیز از عالم به طول انجامید.
طلسم تسخیر : با تجلی پی در پی ۹۸۷۰۰۰ بودا روشن و نشان داده شد. در آغاز این دوره اخیر، گاودامای آینده شاهزاده ای به نام لائوکاتارا، حاکم کشور ناندا بود. در آن زمان بودایی به نام تاکیامونی پاورانا گاوداما در کشور کاپیلاووت ظاهر شد. فرمانروای لاوکاتارا در طلسم خوش شانسی در قرعه کشی حالی که به طور اتفاقی در کشور ناندا سفر می کرد، با هدف دوگانه موعظه قانون و التماس برای غذای خود، پیشکش های بزرگی به او داد.
در همین حال، با جدیت قابل توجهی، به پای تاکیامونی درخواست کرد که در آینده ای مانند خود بودا شود. او ابراز تمایل کرد که در یک کشور، از یک پدر و مادر به دنیا بیاید، برای همسرش یک ملکه داشته باشد، یک اسب سوار شود.
طلسم تسخیر : و همان همراهان و همان دو نفر در آن شرکت کنند. شاگردان بزرگ در سمت راست و چپ. تاکیامونی به این درخواست پاسخ مثبت داد، اما او اضافه کرد که زمان بسیار زیادی باقی مانده است.
دیدگاهتان را بنویسید