
باطل کردن طلسم بیکاری , رسانه توسل ( جهت مشاوره بیکاری و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم بیکاری : و همچنین همانطور که مقدمه جاتاکا بیان میکند، صرفاً نتیجه یک تصمیم جدی برای خود مدرسه و کمک به دیگران است که در زنجیره طولانی حفظ شده است.
توسل : هیچ چیز غیرمنطقی یا متکبرانه ای وجود ندارد که هدف ما جستجوی رستگاری شخصی نباشد، بلکه دستیابی به بودیساتواشیتی است، یعنی وضعیت کسانی که ممکن است آرزوی بودا شدن را داشته باشند.
باطل کردن طلسم بیکاری
در واقع آرهات که در رستگاری خود غرق شده است، تنها با فروتنی خود معذور است و به اتهام میل خودخواهانه باز است، زیرا اشتیاق به نیروانا مانند هر جاه طلبی دیگری است و تلاش برای رستگاری را می توان با وقف خود به بهترین نحو دنبال کرد. کاملا به دیگران اما گرچه هدف من در اینجا این است که دیدگاه ماهایانیستی را از جمله ایرادات آن به حنایانیسم قابل درک کنم.
باطل کردن طلسم بیکاری : اما باید از این دیدگاه در برابر اتهام خودخواهی دفاع کنم. شخصیت قوی و مقتدر گوتاما او را بر آن داشت تا همه نوع بشر را بیمارانی بداند که نیاز به درمان دارند و بر این حقیقت تأکید کند که اگر تلاش کنند می توانند خود را درمان کنند. اما بودیسم قانون پالی وظایف محبت کردن و آموزش به دیگران را نادیده نمی گیرد.
بیکاری
بیکاری : در بودا و بودای کامل می شنویم. برای هر سه هدف نهایی یکسان است، یعنی نیروانا، اما بودای پاککا بزرگتر از آرهات است، زیرا او دارای قدرت فکری بیشتری است، اگرچه او دانای کل نیست، و یک بودای کامل هنوز هم بزرگتر است، تا حدی به این دلیل که او دانای کل است و تا حدی چون دیگران را نجات می دهد. اما اگر بپذیریم که شغل بودا بهتر و نجیبتر است.
باطل کردن طلسم بیکاری : صرفاً بر قدرت انسان برای نجات خود در صورت آموزش صحیح پافشاری می کند و به او دستور می دهد که فوراً این کار را انجام دهد: «هرچه داری را بفروش و از من پیروی کن. ” و ماهایانا، اگر کمتر خود محور باشد، اتکا به خود و نظم و انضباط کمتری نیز دارد. انسانی تر و خیرخواهانه تر است، اما آسان تر است: به مؤمن می آموزد که به پشتوانه های بیرونی تکیه کند که اگر خوب انتخاب شود ممکن است کمک کننده باشد.
اما اگر بدون تبعیض مورد اعتماد باشد، به سوء استفاده های فلج کننده تبدیل می شود. و اگر به سوء استفادههای هر دو سیستم نگاه کنیم، راهب فسیلشده هینایانا بهخوبی [۹] با استاد تانتریک مقایسه میشود. زوال بودیسم در هند به دلیل باطل کردن طلسم جدایی و طلاق فساد ماهایانا بود تا هینایانا. حرفه بودیساتوا در اوایل به مراحل (بهومی) تقسیم شد.
باطل کردن طلسم بیکاری : که هر کدام با کسب برخی از فضیلت ها در دوره پیروزمندانه خود مشخص شد. مراحل باطل کردن طلسم و چشم زخم مختلف به صورت پنج، هفت و ده محاسبه می شوند. مهاواستو[۸]، که نخستین اثری است که پیشرفت در آن شرح داده شده است، ده مورد را بدون اینکه به وضوح از هم متمایز کند، برشمرده است. نویسندگان بعدی معمولاً به وظیفه بودیساتوا از دیدگاه مبتدی که مایل به یادگیری مراحل آغازین است نگاه می کنند.
برای آنها بودیساتوا اساساً یک موجود ماوراء طبیعی یا حتی یک قدیس نیست، بلکه صرفاً یک فرد مذهبی است که مایل باطل شدن طلسم چقدر طول میکشه است وظایف کلیسا را انجام دهد و از امتیازات کلیسا به طور کامل بهره مند شود، بسیار شبیه به یک ارتباط در زبان مسیحیت معاصر. ما برای کسانی که این راه را دنبال میکنند، در کتابچه راهنما داریم که از نظر فروتنی، شیرینی و تقوای پرشور به درستی با مقایسه شده است.
باطل کردن طلسم بیکاری : از بسیاری جهات، فضیلت بودیساتوا فضیلت آرهات است. اراده او باید شدید و متمرکز باطل کردن طلسم با ادرار بچه باشد. او باید سختگیرانه ترین اخلاق، صبر، انرژی، مراقبه و دانش را پرورش دهد. اما او همچنین یک فداکار، یک باکتا است: او تمام بوداهای گذشته، حال و آینده و همچنین بودیساتواهای فوق بشری مختلف را می پرستد و به گناهان خود اعتراف می کند.
نه به روش پاتیموخا، بلکه با متهم کردن خود در برابر این آسمانیان. محافظان و عهد به گناه نکردن دیگر. در قرن هفتم زندگی شکستن طلسم پولدار شدن می کرد[۹] اما به ما می گوید که او از کتاب مقدس پیروی می کند و چیز جدیدی برای گفتن ندارد.به نظر می رسد که این درست باشد، زیرا کتاب او به عنوان کتابچه راهنمای عبادت موضوع خود را به شکل جزمی ارائه می کند.
باطل کردن طلسم بیکاری : ایده های اصلی آن بیان شده و حتی در لوتوس توضیح داده شده است. نه تنها شخصیتهای برجسته کلیسا، مانند ساریپوترا و آناندا، به عنوان بودای آینده تعیین میشوند، بلکه همان منزلت به طور عمده برای پانصد راهب و دوباره برای دو هزار [۱۰] راهب پیشبینی میشود، در حالی که در فصل x مسیری که قرار است ترسیم شود. پس از آن “مردان جوان یا خانم های جوان خانواده خوب” که مایل به تبدیل شدن به بودیساتوا هستند.
تفاوت اصلی این است که بودیکاریاوااتارا زندگی معنوی بیشتری را به تصویر میکشد، بیشتر از فداکاری صحبت میکند، کمتر از میلیونها شکلی که میزبان بهشتی را تشکیل میدهند: بیشتر از عشق و خرد، کمتر از شایستگی خواندن سوتراهای خاص. در حالی که به آن و ایمانی که همه آن را افتخار میدانیم، باید به خاطر داشته باشیم.
باطل کردن طلسم بیکاری : که این نوع ماهایانا تنها به این معنا است که تقلید کریستی نمونهای از آیین کاتولیک رومی است، زیرا هر دو مذهب جنبههای دیگری دارند. بودیساتوای شانتیدوا، زمانی که فکر بودی یا نهایتاً روشنگری عالی به دست میآید، ممکن است تنها پس از تولدهای بیشمار، ابتدا شادی دلسوزانهای را در اعمال خوب همه موجودات زنده احساس کند. او دعایی را خطاب به بوداها می کند که صرفاً یک مراسم بزرگداشت نیست.
بلکه درخواستی برای موعظه قانون و به تعویق انداختن ورود آنها به نیروانا است. سپس هر شایستگی را که در اختیار دارد یا به دست می آورد به دیگران می سپارد و خود و همه دارایی های اخلاقی و مادی خود را به عنوان قربانی برای نجات همه موجودات عرضه می کند. این امر از یک سو از حدود دانام یا فضیلت بخشش که توسط شاکیامونی در ولادت های قبلی طبق متون مقدس پالی انجام می شد فراتر نمی رود.
باطل کردن طلسم بیکاری : اما از سوی دیگر در جنین آموزه شایستگی جانشین و نجات از طریق یک نجات دهنده است. سنت قدیمیتر اذعان میکند که بودای آینده (مثلاً در داستان تولد وسانتارا) تمام آنچه از او خواسته میشود، شامل زندگی، همسر و فرزندان میدهد.
دیدگاهتان را بنویسید