
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلاق و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : تحت رنج های بدنی، تحت دردهایی هر چند تیز. اگرچه یک مرد هزاران هزار نفر را در نبرد فتح می کند، باز هم فاتح بزرگتر کسی است که خود را فتح کند. عشق به خود را ریشه کن کن.
توسل : مرد شرف باید به دوستانش خدمت کند. با گشاده رویی، ادب، خیرخواهی، و با رفتار با آنها همانگونه که او انجام می داد. هنر “تسلیم شدن” را تمرین کنید.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق
با کسی تند صحبت نکن. اجازه بدهید با هرکسی که فرصت ملاقات کنم با مهربانی و آهسته صحبت کنم.-کتیبه در معبد ناخون وات. زبان توهین آمیز حتی برای افراد بی رحم نیز تند است. ادب بهترین زینت است. زیبایی [۱۷] بدون ادب مانند بیشهای بدون گل است. او هنر ریاکاری را نمی دانست.—جاتاکامالا. انسان حق را بگوید نه ناحق. آنچه خوشایند است نه آنچه ناخوشایند است.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : آنچه درست است، نه آنچه نادرست است. مبهمترین دوره در تاریخ بودیسم دورهای است که پس از سلطنت آسوکا رخ میدهد، اما پرسوجو نمیتواند برای مدت طولانی در این دوران تاریک بدون برخورد به کلمه ماهایانا دستوپنجه نرم کند. این نامی است که به جنبشی داده می شود که در مراحل مختلف آن را می توان به عنوان یک مکتب فلسفی، یک فرقه و یک کلیسا در نظر گرفت، و اگرچه همیشه نمی توان رابطه آن را با سایر مکاتب و فرقه ها تعریف کرد.
طلاق
طلاق : این دانش تلاش را با موفقیت تاج میگذارد. – جاتاکا. هیچ همدم شیرینی مانند صدقه خالص وجود ندارد. گفته می شود که انفاق، ارزش ثروت را تشکیل می دهد.—جاتاکاملا.[۱۶] خوب خویشتنداری در همه چیز است. بی خودی، حقیقت، و خویشتن داری.-جاتاکا. متدین متفکر عاقلانه در سرما و گرما و گرسنگی و تشنگی صبور است.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : اما قطعاً به یک آفت برجسته تبدیل شد. ۴) آیین بودا در هند در مورد آغاز عصر ما علاوه بر دستیابی به پیروزی های پایدار در شرق دور. کلمه[۱] به معنای وسیله نقلیه بزرگ یا کالسکه است، که وسیله ای برای انتقال نجات است، و با هینایانا، وسیله نقلیه کوچک، نامی که به حزب محافظه کارتر اعطا شده است، در تقابل قرار می گیرد.
هرچند که آنها با میل و میل آن را نپذیرفته اند. ساده ترین توصیف از این دو وسیله نقلیه، توصیفی است که توسط مسافر چینی I-Ching (635-713 پس از میلاد) ارائه شده است که آنها را به عنوان واقعیت های زنده در هند می دید. او میگوید[۲] «کسانی که بودیساتوا را پرستش میکنند و ماهایانا سوترا میخوانند، ماهایانییست نامیده میشوند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : در حالی که به کسانی که این کار را انجام نمیدهند، هینایانیست باطل شدن طلسم قوی میگویند». به عبارت دیگر، ماهایانیان متون مقدس مخصوص به خود را دارند که در قانون هینایانیسم گنجانده نشده است و موجودات مافوق بشر را در مرحله هستی بلافاصله زیر بودا می ستایند و عملاً تفاوت چندانی با خدایان هندی ندارند. بسیاری از ویژگیها را میتوان به توصیف اضافه کرد.
اما ممکن است این ویژگیها به طور کلی در مورد ماهایانا صدق نکنند و یا به طور کامل در هینایانا وجود نداشته باشند، زیرا هر چقدر باطل کردن طلسم با مدفوع سگ هم که این دو وسیله نقلیه از نظر جغرافیایی از هم جدا شده باشند، به عنوان مثال در سیلان و ژاپن، واضح است. هنگامی که آنها در تماس بودند، مانند هند و چین، تمایز همیشه واضح نبود. اما به طور کلی، ماهایانا محبوبتر بود.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : نه به معنای سادهتر بودن، زیرا بخشهایی از آموزههای آن به شدت مبهم بود، بلکه به معنای تلاش برای ابداع یا گنجاندن آموزههای مورد قبول تودهها بود. نسبت به بودیسم قدیمی تر رهبانیت کمتری داشت و احساسی تر بود. از نظر نیکوکاری گرمتر، از نظر فداکاری شخصی تر، در هنر، ادبیات و آیین ها آراسته تر، متمایل تر به تکامل و توسعه بود، در حالی که هینایانا محافظه کار و سفت باطل کردن طلسم با سرکه و نمک و سخت بود.
در صومعه های خود منزوی بود و به اتهامات محتمل و ناعادلانه خودخواهی باز بود. این دو بخش گاهی به عنوان بودیسم شمالی و جنوبی توصیف می شوند، اما به جز به عنوان توصیفی تقریبی از پراکنش آنها در امروز، این تمایز دقیق نیست، زیرا ماهایانا شکستن طلسم بی پولی به جاوه نفوذ کردند، در حالی که هینایانا به آسیای مرکزی و چین رسید. اما درست است.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : که توسعه ماهایانا به دلیل تأثیرات رایج در شمال هند و نه به همان اندازه در جنوب بود. اصطلاحات بودیسم پالی و سانسکریت راحت و به همان اندازه دقیق هستند که از هر نامگذاری که حوزه وسیعی را پوشش می دهد شکستن طلسم دعوا انتظار می رود. اگرچه نویسندگان اروپایی معمولاً از دو یانا یا وسیله نقلیه – بزرگ و کوچک – صحبت می کنند و اگرچه این به وضوح وجه تمایز مهم برای اهداف تاریخی است.
با این حال بوداییان هندی و چینی اغلب سه مورد را برمی شمرند. اینها شرواکایانا هستند، وسیله نقلیه بیکشوهای معمولی که امیدوارند آرهات شوند، پراتیکابودایانا برای موجودات نادری هستند که می توانند بودا شوند اما قانون را به دیگران موعظه نمی کنند، و بر خلاف هر دوی اینها ماهایانا یا وسیله نقلیه هستند. بوداها و بودیساتواها به عنوان یک قاعده، این سه وسیله نقلیه به عنوان متخاصم یا حتی ناسازگار در نظر گرفته نمی شوند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : بنابراین، لوتوس سوترا[۳] معتقد است که واقعاً فقط یک وسیله وجود دارد، اگرچه بودا با اغماض عاقلانه به ضعف انسانی این امکان را به نظر میدهد که سه وسیله برای مطابقت با ذائقه غواصان وجود دارد. و ماهایانا یک وسیله نقلیه واحد نیست، بلکه قطاری است که واگن های زیادی از کلاس های مختلف را در خود جای داده است. این یک مرحله متاخر اما متمایز دارد که در سانسکریت به عنوان و شناخته می شود.
اما عموماً توسط اروپایی ها به عنوان توصیف می شود.این مرحله برخی از بدترین ویژگیهای هندوئیسم، [۵] مانند طلسمها، طلسمها، و پرستش الههها را به خود اختصاص داد و با نبوغی نابجا، آنها را در آیین بودا جای داد. در فصل بعدی به آن خواهم پرداخت، زیرا از نظر زمانی دیر است. سکوت نشان می دهد که در قرن هفتم این یک جنبه قابل توجه از بودیسم هندی نبود.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : اگرچه سوابق ماهایانا در ادبیات و هنر روشن و حتی درخشان است، اما ردیابی ظهور آن یا پیوند دادن توسعه آن با سایر رویدادهای هند آسان نیست. سالنامههای آن فهرستی پایان ناپذیر از نامها و آموزهها است، اما تعداد کمی از شخصیتهای زنده را پیش روی ما میآورد و از این رو کسلکننده هستند.
دیدگاهتان را بنویسید