
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلاق و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : موسو در برقراری تجارت منظم دولت ژاپن با سرزمین اصلی نقش اساسی داشت. او همچنین مسئول تجدید نظر در سیستم اداری گوزان، تأسیس (در سال ۱۳۳۸) معابد رسمی ذن در تمام شصت و شش استان ژاپن و گسترش پایگاه قدرت ایمان بود. اگرچه موسو امروزه به عنوان یک استاد مهم ژاپنی مورد تجلیل قرار می گیرد.
توسل : اما او در واقع ذن «همساز» را ترجیح می داد که با آداب باطنی آمیخته شده بود و ظاهراً ذن واقعی را درک بسیار کمی داشت. او که نمونه اولیه بسیاری از رهبران ذن در آینده بود، محقق، زیباییشناس و معمار برخی از بناهای فرهنگی بزرگ در کیوتو بود و شخصاً چندین مورد از بهترین معابد و باغهای چشمانداز پایتخت را طراحی کرد.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق
بنابراین، در اواسط قرن چهاردهم، ذن به سختی به چیزی بیش از یک چتر برای واردات فناوری، هنر و فلسفه چینی تبدیل شده بود.۸ راهبان، به اعتراف خود موسو، اغلب «مردم غیر روحانی سر تراشیده» بودند که به ذن برای یادگیری نقاشی و نوشتن شکلی از شعر چینی به عنوان بخشی از جنبش ادبی گوزان. وضعیت کلی توسط فیلیپ یامپولسکی به خوبی خلاصه شده است: “راهبان در معابد همه شاعران و شخصیت های ادبی بودند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : روشی برای تمرین ذن.”۹ او همچنین خاطرنشان می کند که “. با سیستم گوزان که در قالبی بوروکراتیک منجمد شده بود، کشیشان با استعدادهای اداری برتری یافتند. در معابد مقر، مردان علاقه مند به فعالیت های ادبی کاملاً از امور معبد کناره گیری کردند و فداکار شدند. خودشان منحصراً به ادبیات میپردازند. مطمئناً کشیشها سخنرانی میکردند و به نوشتن تفسیر ادامه میدادند.
طلاق
طلاق : شاید وضعیت ذن با توجه به این که مشهورترین کشیش آن دوران، موسو سوسکی (۱۲۷۵-۱۳۵۱)، در واقع یک شخصیت سیاسی قدرتمند بود، به بهترین شکل نشان داده شود. این پیشوای ذن، که هرگز از چین دیدن نکرد، زمانی که ابتدا به یک امپراتور بدبخت – که متعاقباً خلع شده – و بعداً به جنگجوی آشیکاگا که او را خلع کرد، خدمت کرد، به شهرت رسید.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : اما به نظر میرسید که کشیشهای گوزان بیشتر و بیشتر به چیزهای بیاهمیت توجه میکردند. در اواسط قرن پانزدهم، تعلیم ذن عملاً در معابد ناپدید شد و کشیشها عمدتاً خود را وقف وظایف باطل شدن طلسم چگونه است تشریفاتی و اداری کرده بودند.» (۱۰) رویه اصیل ذن تقریباً به طور کامل از بین رفته بود و تحت الشعاع ظهور جنبش فرهنگی الهام گرفته از ذن قرار گرفته بود که بسیار پیشی گرفته از نمونه های اولیه چینی بود.
پیچیدگیهای سیاسی ژاپن در قرن چهاردهم، و همچنین دعواهای سازمانی فرقه رسمی رینزای ذن، نیازی به بازداشت بیشتر ما ندارند. ما فقط باید توجه داشته باشیم که سیستم گوزان، که به طور مؤثری به ذن حضور رسمی در سراسر ژاپن داد، همچنین به این معنی بود که موسسه شکستن طلسم برای فروش خانه حاضر فقط به نام ذن بود. با این حال، به طور قابل توجهی، چند صومعه بزرگ انتخاب کردند که در سیستم رسمی شرکت نکنند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : یکی از مهمترین آنها در کیوتو بود که با عدم تبدیل شدن به بخشی از تأسیسات توانست اعتبار خود را حفظ کند. و از سنت دایتوکو جی، گهگاه چند راهب ذن می آمدند که هنوز می فهمیدند که ذن قرار است در مورد چه چیزی باشد، که باطل کردن طلسم با مدفوع سگ می فهمیدند آن چیزی فراتر از نقاشی، باغ ها، شعر و قدرت است. شاید مشهورترین این بازگشت های شمایل شکن به ذن اصیل، افسانه ای ایکیو سوجون (۱۳۹۴-۱۴۸۱) باشد.
استاد ایکیو، نفسی تازه در دنیای خفهکننده و ریاکارانه ذن نهادینه شده، تقریباً تناسخی از استادان اولیه چان در T’ang به نظر میرسد.۱۲ با دعای باطل شدن طلسم صوتی این حال، تمایل او به نوشیدن و زنکردن بیشتر یادآور تائوئیست ها نسبت به بودایی ها اطلاعات تاریخی در مورد ایکیو و نوشته های او در میان اسناد مختلف با قابلیت اطمینان ناهموار پخش شده است.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : منبع اصلی وقایع نگاری پرهیزگاری است که ظاهراً توسط شاگردش بوکوسای از اطلاعات دست اول گردآوری شده است.در حالی که این سند دارای فضیلت همزمانی با زندگی وی است، اما دارای اشکالی است که به اختصار و ویرایش انتخابی برای حذف حقایق نامطلوب، ویرایش شده است. سپس مجموعهای از داستانها از دوران توکوگاوا (۱۶۱۵-۱۸۶۸) وجود دارد که به روش باطل کردن طلسم با مدفوع سگ؟ شدت تزئین شدهاند، زمانی که کاملاً آخرالزمان نیستند.
شخصیت پیکارسکی که در داستانهای توکوگاوا خلق شد، یکی از مفسران را بر آن داشت تا ایکیو را به نصرالدین فیلسوف و ولگرد افسانهای صوفی تشبیه کند، که او نیز وسیلهای برای انتقال حکمت عامیانه شد. به نظر میرسد این داستانها صرفاً به دلیل مراقبت شیطانی او در اطراف ایکیو شکل گرفتهاند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : نگرش، همراه با ژست ضدعلمی او، از او میخ کاملی برای آویزان کردن انواع حکایات آموزشی (بدون ذکر رابلی) ساخته بود. در نهایت، مجموعه وسیعی از اشعار و نثر خود او و همچنین مجموعهای از خوشنویسیها وجود دارد که اکنون به دلیل خودانگیختگی و قدرت آن بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. وقایع نگاری بوکوسایی مادر ایکیو را به عنوان یک بانوی منتظر در کاخ امپراتوری امپراتور گوکوماتسو معرفی می کند.
که هر از چند گاهی “نظارت خود را نشان می دهد”. هنگامی که متوجه شد که او باردار است، ملکه او را به اتهام همدردی با یک جناح سیاسی رقیب فرستاد. در نتیجه استاد ایکیو در روز سال نو سال ۱۳۹۴ در خانه یک فرد عادی متولد شد که پسر طبیعی یک امپراتور و دختری از طبقه رزمنده بود. در سن پنج سالگی مادرش او را در یک صومعه ذن مستقر کرد، حرکتی که برخی پیشنهاد میکنند.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : برای امنیت جسمانی او بود، مبادا شوگان تصمیم بگیرد پسر این امپراتور را به عنوان یک تهدید بالقوه کنار بگذارد. تحصیلات او در این دوره گوزان اشرافی و کلاسیک بود که بر اساس ادبیات چینی و سوتراهای بودایی پایه گذاری شد. در سن یازده سالگی ویمالاکیرتی سوترا را مطالعه می کرد و در سیزده سالگی به شدت مشغول خواندن و نوشتن شعر چینی بود.
یکی از آثار او که در پانزده سالگی نوشته شده و با عنوان «زیورآلات بهار» نوشته شده، حساسیت ظریفی را نشان میدهد که یادآور جان کیتس است: چند شور به آستینهای این سرگردان میچسبد؟ انبوهی از شکوفه های در حال سقوط، شور و شوق بهشت و زمین را نشان می دهند. نسیم معطری بر بالش من می وزید. من خوابم یا بیدار؟ اینجا و اکنون در رویای نامشخص بهاری ذوب میشویم.
باطل کردن طلسم جدایی و طلاق : شاعر اینجا از پیادهروی بازگشته است تا عطر گلهایی را که به لباسهایش چسبیدهاند و حس واقعیت و مکان او را مغشوش میکند، یافته است. بلبل کیتس را به یاد می آورد – “فرار این موسیقی است: – بیدار می شوم یا می خوابم؟” در این شعر اولیه، نگاهی اجمالی به حسگرایی که ایکیو روزی به آن تبدیل خواهد شد، میاندازیم.
دیدگاهتان را بنویسید