
طلسم ازدواج سوزاندنی , رسانه توسل ( جهت مشاوره سوزاندنی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم ازدواج سوزاندنی : از این رو، تمام مجسمههای وتامبارا باید ظاهری به شکل خطی در وسط بدن داشته باشند که نشاندهنده یک نوار پارچه است. از یک جهت، تصاویر جیناها با بوداها متفاوت است. روی سینه علامتی مانند جواهر دارند. این امر به ویژه در پارسواناث مشهود است. آنها همچنین رنگ های مختلفی دارند و نمادهایی (به طور کلی حیوانات مانند آهو، لاک پشت، خوک) با آنها مرتبط است.
توسل : ثانیاً، وتامباراها زنان را در ردیف مرتاضان خود می پذیرند، همانطور که بودایی ها بهیکونی یا راهبه های خود را دارند. در حالی که دیگ آمباراها، به دلایل واضح، زنان را نمی پذیرند. ثالثاً، وتامباراها برای خود کتابهای مقدس متمایز دارند که آنها را آگاس، «اندامهای شریعت»، یازده نفر مینامند، علاوه بر دیگران، که ۴۵ آگاما، ۱۱ آگاس، ۱۲ اوپانگاس، ۱۰ پایناس، ۱۰ پَنَرَکَناس را در قرن سوم قرار می دهد.
طلسم ازدواج سوزاندنی
از میلاد دکتر ژاکوبی آنها را در اواخر قرن چهارم یا آغاز قرن سوم قرار می دهد. آنها به زبان جین پراکشیت (که گاهی آردا-ماگادی نامیده می شود، شکلی متأخرتر از پالی) با تفاسیر سانسکریت نوشته شده اند. جایگزین آثار بعدی شد که همچنین به زبان مدرنتر پراکشیت (احتمالاً در قرن پنجم یا ششم پس از میلاد مسیح) نوشته شده است، و معتقد است که جعلی است.
طلسم ازدواج سوزاندنی : هر دو فرقه دارای آثار ارزشمند سانسکریت در ادبیات مقدس خود هستند. من اکنون چند ویژگی هر دو فرقه جین را برای متمایز کردن آنها از بودایی ها اضافه می کنم. من به سختی باید به این واقعیت توجه کنم که جین های امروزی کاست را حفظ می کنند. دو جین پاندیت که در جیپور نزد من آمدند برهمن بودند و نخ برهمنی را می پوشیدند. من معتقدم که این یک نوآوری مدرن صرف است.
سوزاندنی
سوزاندنی : ما برای مدت طولانی در سانسکریت با هم صحبت کردیم و من از آنها سؤالات زیادی در مورد مذهبشان و نکاتی که در آنها با فرقه وتامبارا تفاوت داشتند پرسیدم. سه تفاوت عمده بیان شد: اول اینکه، وتامباراها به تصاویر کاملاً برهنه هر یک از بیست و چهار جیناس یا تیرتایکارا که توسط هر دو فرقه پذیرفته شده اند، اعتراض دارند.
طلسم ازدواج سوزاندنی : که به درستی به سیستم جین تعلق ندارد. نکات زیر مهمتر است: – قدیسان یا پیامبران جین با نامی خاص به نام «فوردسازان» خوانده می شوند، یعنی عبور از رودخانه پرآشوب زاد و ولد یا انتقال دائمی به الیزیوم. نیروانا؛ در حالی که نام نزد بودایی ها به معنای “معلم بدعت گذار” است. سپس بیست و چهار جین تیرتا کارا وجود دارد، در حالی که بیست و پنج بودا وجود دارد.
از بیست و چهار قدیس جین، بیست و سومین و بیست و چهارمین – پرشوا ناث (ص ۵۰۹ ، ۵۲۹ ) و ماهاویرا – تنها شخصیت های تاریخی هستند. بقیه، که با شروع می شوند، اسطوره ای هستند. بعد، جین ها برای حفظ آثار مقدسین طلسم و جادو ازدواج خود ، استوپا یا دگاباس ( ص ۵۰۴ ) ندارند . ۵۳۵ نکته مهمتر این است که جین ها به روح های جداگانه (جیوا) اعتقاد دارند، در حالی که بودایی ها وجود روح را انکار می کنند.
طلسم ازدواج سوزاندنی : به گفته جین ها، ارواح ممکن است در انبارها، سنگ ها، توده های زمین، قطرات آب، ذرات آتش وجود داشته باشند. در بودیسم، همانطور که دیدیم، هیچ دگرگونی واقعی وجود ندارد، بلکه مجموعهای از مسخها وجود دارد، و این در حیوانات متوقف میشود. در حالی که متمپسیکوزیس جینیسم به مواد معدنی گسترش می یابد. با توجه به قوانین اخلاقی دو یا سه نکته طلسم ازدواج فوری مالیوث صبی قابل توجه است.
«سه جواهر» جین عبارتند از: باور درست، دانش درست، و رفتار درست، در حالی که تری راتنا بودایی از سه گانه معروف یعنی بودا، قانون و رهبانیت تشکیل شده است. سپس در مورد پنج منع اخلاقی اصلی – پنجمین مورد در مورد جین ها طلسم ازدواج مرد این است: “دلبستگی دنیوی نداشته باشید”. در حالی که در مورد بودایی ها چنین است: “نوشیدنی قوی ننوشید”. من معتقدم بودایی ها اولین کسانی بودند.
طلسم ازدواج سوزاندنی : که پرهیز کامل از نوشیدنی های قوی را به هند معرفی کردند. جینها هم حتی بیشتر از بوداییها روی اولین ممنوعیت استرس داشتند: – هیچ موجود زندهای را نکش. آنها قبل از نوشیدن آب را صاف می کنند، قبل از نشستن روی آن، زمین طلسم برای ازدواج نکردن دختر را با یک برس ابریشمی جارو می کنند، هرگز در تاریکی غذا نمی خورند، اغلب برای شکار حشرات کوچک جلوی دهان خود موسلین می پوشند.
و حتی به خوردن میوه های حاوی دانه اعتراض می کنند. تفاوت جالب دیگر این است که جینیسم. دارما و آدهارم را، خیر و شر، یا بهتر است بگوییم شایستگی و زیان، دو ماده از شش جوهر واقعی خود – اصول بنیادی و ابدی آن (آستیکایا) – می سازد – چهار طلسم تضمینی ازدواج با معشوق مورد دیگر ماده (پودگالا)، روح (جیوا) است. )، فضا و ۵۳۶زمان. جین ها نظریه بودایی پنج اسکاندها را رد می کنند (نگاه کنید به ص ۱۰۹ ).
طلسم ازدواج سوزاندنی : در نهایت، فرمول دعای جین ها با فرمول معروف «سه پناهگاه» بودایی ها («من به بودا، قانون و دستور راهبان پناه می برم») متفاوت است، به این ترتیب: «احترام به به آرهات ها، به سیدها، به آچاریاها، به آپادهیاها، به همه سادوها زمان به من اجازه نمی دهد که متوجه تفاوت های جزئی شوم، مانند قانون جین مبنی بر اینکه موها باید به طور دردناکی به جای بریدن و غیره کنده شوند.
مسلماً جینیسم، وقتی از دیدگاه مسیحیت نگریسته شود، حتی نظام سردتری نسبت به بودیسم است و حتی کمتر ادعای دین نامیده شدن دارد. با این حال هیچ سیستمی نمی تواند تعداد بیشتری از معابد را نشان دهد. هر جین که به تقوای خود مشهور است معبد کوچکی می سازد. او هرگز معابد دیگران را تعمیر نمی کند. در پالیتانا در کاتیاوار، یک شهر کامل از معابد جین وجود دارد.
طلسم ازدواج سوزاندنی : همچنین اصلاً لازم نیست که هر معبدی که برای نگهداری یک قدیس جین ساخته میشود، دارای کشیشان یا پرستندگان باشد. آنچه مورد نظر است، کسب شایستگی با انجام اعمال تقوا است. باید با بیان عقیدهام نتیجه بگیرم که جینیسم هندی به تدریج به جریان برهمانیسم بازمیگردد که همه جا آن را احاطه کرده و آن را جذب میکند. جینیسم، مانند بودیسم، از برهمانیسم بیرون آمد.
و مقدر بازگشت به برهمنیسم است. ۵۳۷ سخنرانی هجدهم. بودیسم با مسیحیت در تضاد بود. در سخنرانیهای قبلی من اتفاقاً آموزههای اصلی بودیسم را در مقابل آموزههای مسیحیت قرار دادم. هدف من در این سخنرانی پایانی این است که توجه را به طور مستقیم و با جزئیات بیشتر به نکات اصلی واگرایی بین دو سیستم جلب کنم که در آموزه های اخلاقی خود دارای نقاط تماس زیادی هستند.
دیدگاهتان را بنویسید