
شکستن طلسم برای خرید خانه , رسانه توسل ( جهت مشاوره شکستن طلسم برای خرید خانه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم برای خرید خانه : آنچه را خوب است انتخاب نکنید، و آنچه را که بد است رد نکنید، بلکه از پاکی و آلودگی رها باشید. آن وقت به پوچی گناه پی خواهی برد.۱۱ این موعظه ارزش ها نیست.
توسل : بلکه این بینش است که واقعیتی فراتر از تبعیض های کوچک ما وجود دارد. اگر بتوانید به این چشم انداز بزرگتر دست یابید، آنگاه خیر و شر به بخشی بی اهمیت از جریان بزرگتر زندگی تبدیل می شوند.
شکستن طلسم برای خرید خانه
موعظه او سپس به موضوع ذهن به عنوان داور واقعیت باز میگردد و خلأ ناگارجونا را یادآوری میکند و اشاره میکند که حتی عملکرد ذهن نیز زودگذر است و هیچ ماهیت خود را ندارد. افکار دائماً تغییر می کنند و نمی توان آنها را درک کرد زیرا آنها ماهیت خود را ندارند.
شکستن طلسم برای خرید خانه : جهان سه گانه [میل، فرم و فراتر از شکل] چیزی بیش از ذهن فرد نیست. جهان پرشمار چیزی جز شهادت یک دارما [حقیقت] نیست.
خانه
خانه : همه شما باید بدانید که ذهن شما بودا است، یعنی این ذهن ذهن بودا است. کسانی که به دنبال حقیقت هستند باید بدانند که چیزی برای جستجو وجود ندارد. بودا جز ذهن وجود ندارد. هیچ ذهنی جز بودا وجود ندارد. ۱۰ باز هم توصیه ای علیه تبعیض بین خیر و شر وجود دارد، زیرا ذهن اصلی فراتر از این موارد است.
شکستن طلسم برای خرید خانه : آنچه به عنوان فرم دیده می شود، بازتاب ذهن است. ذهن به خودی خود وجود ندارد; وجود آن از طریق اشکال آشکار می شود. اگر از این ذهن آگاه باشید، لباس میپوشید، غذا میخورید، و بهطور خودانگیخته دعا برای فروش خانه به قیمت خوب در زندگی همانطور که اتفاق میافتد عمل میکنید و از این طریق ماهیت معنوی خود را پرورش میدهید. هیچ چیز دیگری نمی توانم به شما بیاموزم.
جوهر این آموزه این است که واقعیت، برای ما، صرفاً همان چیزی است که ذهن ما می گوید، و «روشنگری» یا «بودا شدن» صرفاً با خودمان کنار می آید و با این ذهن فریبنده که دائماً واقعیت ما را برای ما طراحی می کند. این عقیده به وضوح در دو حکایت به یادگار مانده است شکستن طلسم زیر خاکی که بعداً در مجموعه معروفی از کوان ها به نام ثبت شد.
شکستن طلسم برای خرید خانه : در هر دوی این حکایت ها، از ماتسو پرسیده می شود: «بودا چیست؟» یعنی معنویتی که همه به دنبال آن هستند چیست. در یکی پاسخ داد: «ذهن بودا است» (مومونکن، مورد ۳۰) و در حکایت دیگر گفت: «بدون ذهن، بدون دعا برای اجاره دادن سریع خانه بودا» (مومونکان، مورد ۳۳)، که صرفاً تأیید می کند که معنویت در ذهن است و برای تحقق آن باید ذهن را درک کرد. در هر دو مورد، او صرفاً از ایده قبلی پیروی می کند.
که واقعیتی وجود ندارد و بنابراین هیچ روشنگری در خارج از ذهن وجود ندارد. این دو مبادله بخشی از یک حکایت واحد از ماتسو دعا برای خرید خانه خوب و بزرگ است که در تواریخ ثبت شده است. راهبی پرسید که چرا استاد گفت: “ذهن همان بودا است.” استاد پاسخ داد: چون میخواهم جلوی گریه نوزاد را بگیرم. راهب اصرار کرد: “وقتی گریه قطع شد، پس آن چیست؟” پاسخ این بود: «نه ذهن، نه بودا». “چگونه به مردی می آموزید که از هیچ یک از اینها حمایت نمی کند؟” استاد گفت: “من به او می گویم “نه چیزها”. راهب دوباره پرسید: “اگر با مردی آشنا شوید.
شکستن طلسم برای خرید خانه : که به همه چیز دلبستگی ندارد، به او چه می گویید؟” استاد پاسخ داد، “من به او اجازه می دهم تائو بزرگ را تجربه کند.”۱۴ همانطور که محقق جان وو اشاره کرده است، “این گفتگو راز مهمی را در مورد هنر آموزش ماتسو دعا برای خریدن خانه فوری آشکار می کند. او گاهی اوقات از فرمول مثبت استفاده می کند، گاهی اوقات او استفاده می کند. یک فرمول منفی. در ظاهر آنها با یکدیگر متناقض هستند.
اما وقتی به یاد می آوریم که او از آنها در پاسخ به افراد با درجات مختلف موفقیت و هوش استفاده می کرد، تضاد یکباره در پرتو وحدت هدف بالاتر از بین می رود. در همه موارد این بود که پرسشگر را به فراتر رفتن از وضعیت فعلی خود سوق دهد.» (۱۵) نمونه دیگری از موضع به ظاهر متناقض به عنوان کوان در مجموعه معروف دیگری به نام (مورد ۳) ثبت شده است.
شکستن طلسم برای خرید خانه : در این حکایت، روزی از ماتسو در مورد سلامتیاش سؤال میشود، و او با این جمله پاسخ داد: «بودای رو به خورشید، بودای ماهرو». یک بودای ماه رو فقط یک روز و یک شب زندگی می کند. شاید او این دو مورد متناقض را برای نشان دادن بی ربط بودن یک تحقیق پس از وضعیت جسمانی خود پیشنهاد می کرد. اگر این سوال ذهن او را درگیر می کرد بسیار بهتر بود.
داستانی که توضیح میدهد ما-تسو چگونه با معلمان دیگری که سرگردان بودند رفتار میکرد، روشی را که او میتوانست منطق و طبقهبندی را تضعیف کند، به خوبی نشان میدهد. در یک حکایت به خصوص معروف، یک معلم مهمان شرط دوگانگی را پیشنهاد کرد، شرایطی معادل شرایط سوئیچ که می تواند خاموش یا روشن باشد. ما-تسو با اجازه دادن به معلم برای اتخاذ این موقعیت بسیار غیر ذن، اقدام به تخریب او می کند.
شکستن طلسم برای خرید خانه : استان از این قرار است: راهبی که در مورد بودیسم سخنرانی می کرد، نزد استاد آمد و پرسید: “آموزشی که استادان چان از آن حمایت می کنند چیست؟” ما-تسو یک سوال متقابل مطرح کرد: “شما چه آموزه هایی را حفظ می کنید؟” راهب پاسخ داد که درباره بیش از بیست سوترا و ساسترا سخنرانی کرده است. استاد فریاد زد: “شیر نیستی؟” راهب گفت: جرأت ندارم این را بگویم.
استاد دو بار پف کرد و راهب گفت: “این راه آموزش چان است.” ما-تسو پاسخ داد: “منظورت از چه راهی است؟” و راهب گفت: “راهی که شیر از لانه خارج می شود.” استاد ساکت شد. راهب فوراً گفت: “این نیز روش آموزش چان است.” در این هنگام استاد دوباره پرسید: “منظورت چیست؟” “شیر در لانه خود باقی می ماند.” “وقتی نه بیرون رفتن و نه ماندن وجود دارد.
شکستن طلسم برای خرید خانه : شما می گویید این به چه صورت بود؟” راهب پاسخی نداد. ماتسو سؤالی به ظاهر بی پاسخ مطرح کرده بود، حداقل سؤالی که منطق نمی توانست به آن پاسخ دهد.این مبادله تحریک آمیز که بعداً به عنوان موندو شناخته شد، یک تکنیک آموزشی جدید بود که به طور قابل توجهی از روش های قبلی هوی-ننگ و شن هوی، که بر یک سکو سوار می شدند.
دیدگاهتان را بنویسید