
شکستن طلسم بیکاری , رسانه توسل ( جهت مشاوره بیکاری و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم بیکاری : یامپولسکی «بی فکری» را چنین توصیف می کند: «افکار به عنوان پیشروی در پیشرفت تصور می شوند. از گذشته تا حال تا آینده، در زنجیره ای بی پایان از افکار متوالی. دلبستگی به یک لحظه فکر منجر به دلبستگی به توالی افکار و در نتیجه به اسارت می شود.
توسل : با قطع وابستگی به یک لحظه فکر، می توان با فرآیندی غیرقابل توضیح، قطع وابستگی به توالی افکار و در نتیجه رسیدن به بی فکری، که حالت روشنگری است.
شکستن طلسم بیکاری
۵ دقیقاً چگونگی دستیابی به این شرط روشنگری «بی فکری» در سکوی سوترا و در توضیح داده نشده است. واقعیت از آن زمان تاکنون دغدغه اصلی ذن بوده است. تنها چیزی که همه موافق هستند این است که هر چه برای رسیدن به آن سختتر تلاش کنیم، دشوارتر میشود. درون آنجاست و منتظر رها شدن است، اما تنها از طریق ذهن شهودی می توان به آن دست یافت. و ناگهان اتفاق می افتد.
شکستن طلسم بیکاری : زمانی که ما انتظارش را نداریم. استاد هوی ننگ در حوضه تاریخ ذن ایستاده است. در واقع او ممکن است حوضه آب باشد، در شکل تجسم یافته یک افسانه. به نظر می رسد دلیلی وجود دارد که مشکوک شویم که او پس از این واقعیت، مانند بودیدارما، به خوبی مقدس شناخته شد. اما در حالی که بودیدارما لنگری برای شکلگیری اولیه فرقه دیانا در بودیسم چینی فراهم کرد.
بیکاری
بیکاری : اگر از فکر کردن به چیزهای بی شمار دست بردارید و همه افکار را کنار بگذارید، به محض اینکه یک لحظه فکر قطع شود، در قلمروی دیگر دوباره متولد خواهید شد. از آنجا که انسان در توهم خود دارای افکاری در ارتباط با محیط خود است، اندیشه های هترودوکسی ناشی از این افکار پدید می آیند و از آنها احساسات و دیدگاه های نادرست تولید می شود.
شکستن طلسم بیکاری : هویننگ به نماد تجمع نوع جدیدی از چان تبدیل شد، نوعی کاملاً چینی، و به نظر میرسید که مدیتیشن، تکیهگاه قدیمی بودیدارما را نادیده میگیرد. . او پاسخ چینی به بوددارمای هندی شد. هویننگ ویژگیهای علائم شکستن طلسم خاص هدف چان را دوباره تعریف کرد و حالت ذهنی را که در آن دوگانگی رانده میشود، با عبارات غیر الهی توصیف کرد. اما او نتوانست قدم بعدی را برود و توضیح دهد که چگونه به آنجا برسد.
تنها کاری که او کرد این بود که (برای استفاده از اصطلاحات منطق) اشاره کرد که مراقبه نه تنها شرط کافی شکستن طلسم قدیمی برای روشنگری نیست، بلکه حتی ممکن است شرط لازم هم نباشد. آن وقت چه چیزی لازم بود؟ پاسخ به این سوال قرار بود در مرحله بعدی چان، به اصطلاح عصر طلایی ذن، زمانی که مکتب جدیدی از چان جنوبی (برای استفاده از یک توصیف رایج) در جنوب منفجر شد و رفت، بررسی شود.
شکستن طلسم بیکاری : برای تصاحب تمام چان. به نظر می رسد این معلمان جدید هوی ننگ را به عنوان حامی خود پذیرفته اند، اگرچه ارتباط مستقیم آنها کاملاً مشخص نیست. این استادان آموختند که چگونه یک اتاق شکنجه را بر ذهن منطقی تحمیل کنند و چنان تحقیرهایی فال شکستن طلسم را برای آن به ارمغان آورند که سرانجام نفس یا خود را از بین برد و تسلیم پرجنا، یعنی خرد شهودی شد.
آنها راههای سیستماتیکی برای ایجاد حالت «بی فکری» ابداع کردند که ظاهراً هویننگ و شنهوی فقط میتوانستند از آن استفاده کنند. قسمت دوم عصر طلایی ذن . که در آن معلمان روستایی، جنوب چان شروع به آزمایش راههای جدیدی برای تسریع تجربه شکستن طلسم فروش زمین روشنگری «ناگهانی» میکنند، حتی نقش مراقبه را زیر سؤال میبرند.
شکستن طلسم بیکاری : همراه با جستجو برای تکنیک های جدید، تلاش برای تعریف دقیق روشنگری و رسمی کردن فرآیند انتقال انجام می شود. در طول این مدت، صومعههای چان به سازمانهای مستقل تبدیل میشوند و چان یک فرقه بودایی شناخته شده، اگر غیرعادی شکستن طلسم قورباغه باشد. مؤسسات نمادین شکن و خود حمایت از چان، آزار و شکنجه بودیسم را در اواسط قرن نهم به راه انداختند که عملاً تمام مدارس بودایی دیگر را در چین نابود کرد.
این دوره خلاقیت بزرگ چان است که در آن فرقه هویت خود را تضمین می کند و متون خود را برای استفاده نسل های بعدی ایجاد می کند. فصل ششم MA-TSU: مبتکر روشنگری «شوک» ما-تسو (راست) و لایمان P’ang اگر هوی ننگ ششمین پدرسالار بود، پس هفتمین کی بود؟ اگرچه چندین تن از پیروان او در پلتفرم سوترا ذکر شده اند، تنها کسی که به نظر می رسد.
شکستن طلسم بیکاری : تفاوتی در تاریخ چان ایجاد کرده، شن هوی (۶۷۰-۷۶۲) بود که با موفقیت مدرسه شمالی شن-هسیو (۶۰۵-۶۰۵) را نابود کرد. ۷۰۶) و هوی ننگ را بالا برد. اگرچه شن هوی در برخی از مناطق شمال به عنوان هفتمین پاتریارک اعطا شد، تاریخ در جای دیگری نوشته می شد. مکتب چان “جنوبی” شن هوی به زودی با سایر چانیست های شمالی به سازش رسید.
با قبول این که مطالعه سوتراها می تواند همراه با روشنگری ناگهانی باشد – و به نظر می رسد که او کمی بیش از حد از خود لذت برده است. نقش اجتماعی امپریالیستی تنها عضو مکتب شن هوی که به هر گونه برجستگی تاریخی پی برد، سونگ می (۷۸۰-۸۴۱) بود، که شهرت او نه به اندیشه اصلی او، بلکه به نوشته های علمی او در توصیف فرقه های مختلف چان وابسته است.
شکستن طلسم بیکاری : نویسنده و دوست شاعر معروف پو چوئی (۷۷۲-۸۴۶)، او همچنین تلاش کرد تا میان پیروان بوداییان گام به گام سوتراخوان شهرها و همه به یکباره میانجیگری کند. حامیان ضد ادبی روشنگری ناگهانی در کشور بودند، اما او تنها موفق شد تاریخ چان شمالی را با وقار به پایان برساند.۲ محقق چینی هو شی به طرز ماهرانه ای دلیل موفقیت اجتماعی مکتب جدید “جنوبی” شن هوی را مشخص می کند.
در شمال در واقع به کاهش آن کمک کرد. همانطور که او آن را دید: “توضیح ساده است. زنیسم نمی تواند به عنوان یک دین تحت حمایت رسمی شکوفا شود، بلکه فقط به عنوان یک نگرش ذهنی، یک روش تفکر و شیوه زندگی است. یک معلم بودایی که به طور رسمی تحت حمایت است، موظف است همه چیز را انجام دهد. آداب و رسوم سنتی که زنیست واقعی آن را تحقیر می کند.
شکستن طلسم بیکاری : شن هوی موفق شد زنیسم را به عنوان یک دین دولتی تثبیت کند، اما با این کار تقریباً آن را از بین برد.تمام پیشرفت بیشتر ذن چینی باید از آن معلمان بزرگی ناشی می شد که برای زندگی ساده و ساده ارزش قائل بودند.
دیدگاهتان را بنویسید