
شکستن طلسم بی پولی , رسانه توسل ( جهت مشاوره پولی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم بی پولی : ممکن است به این نتیجه برسیم که در واقع تقریباً چیزی وجود ندارد که واقعاً بتوانیم درباره او بگوییم. “۶ اما آیا واقعاً مهم است که افسانه به دقت به واقعیت ها وفادار باشد؟ هوی ننگ به اندازه یک فرد تاریخی یک نماد است و ضروری بود که زندگی او ویژگی های افسانه ای داشته باشد. در مورد او، هنر ممکن است اندکی به زندگی کمک کرده باشد، اما برای هدفی بزرگتر بوده است.
توسل : هدف رسمیت بخشیدن به ایده های فلسفی جدید چان جنوبی بود. بخش دوم پلتفرم سوترا، که موقعیت فلسفی او را به تفصیل شرح می دهد، به عنوان یک شاهکار از اندیشه چینی توصیف شده است، کار نه یک محقق، بلکه کار یک حکیم طبیعی که خرد خود به خود از اعماق وجود دارد. با این حال، معمولاً پذیرفته می شود.
شکستن طلسم بی پولی
که منحصر به فرد بودن پیام او نه در اصلی بودن آن است (که اکثراً موافق نیستند) بلکه در ارائه آن از ایده های اساسی بودیسم به اصطلاحات چینی است.۷ به نظر میرسد که خود بودیسم در مواقعی مورد سؤال قرار میگیرد، زیرا پاتریارک ششم مراسم سنتی را نادیده میگیرد و حتی پیشنهاد میکند که بهشت غربی بودایی، معروف به سرزمین پاک، ممکن است صرفاً یک حالت ذهنی باشد.
شکستن طلسم بی پولی : شخص متوهم بر بودا تمرکز می کند و آرزو می کند در سرزمین دیگر متولد شود. فرد بیدار ذهن خود را پاک می کند. اگر فقط ذهن ناپاکی نداشته باشد، سرزمین غرب دور نیست. اگر ذهن ناخالصیها را به وجود آورد، حتی اگر بودا را فرا میخوانید و به دنبال تولد دوباره در غرب هستید، دسترسی به آن دشوار خواهد بود. اما اگر ذهن مستقیم را تمرین کنید، در یک لحظه به آنجا خواهید رسید.
بی پولی
بی پولی : همه مردم؟ بسیاری از حکایات سنتی پیرامون سالهای اولیه او نیز مشکوک هستند، و در واقع معتبرترین محقق هویننگ اعلام کرده است: «اگر همه مطالب موجود را در نظر بگیریم و با حوصله تمام ناسازگاریها را با انتخاب محتملترین افسانهها برطرف کنیم، میتوانیم از سوی دیگر، اگر افسانهها و ارجاعات غیرمستند به پاتریارک ششم را حذف کنیم.
شکستن طلسم بی پولی : هوی ننگ همچنین تمرین سنتی چان در نشستن در مراقبه را زیر سوال برد و اعلام کرد که آن را بیشتر یک ذهنیت است تا یک عمل فیزیکی (اگر سوترای او باشد. معتبر است، سپس او در این مورد از شاگرد خود شن هوی پیشی می گیرد). او همچنین آن را به دو دسته تقسیم کرد: نشستن و مراقبه. این آموزه ای که به آن «نشستن در مراقبه» می گوییم چیست؟ در این آموزش «نشستن» به معنای بدون هیچ مانعی در هیچ جا، ظاهری و تحت هر شرایطی، فعال نکردن افکار است. “مدیتیشن” از درون برای دیدن ماهیت اصلی و عدم سردرگم شدن است.
در جای دیگر از او نقل شده است که نشستن طولانی فقط بدن را بدون منفعت ذهنی در بند می آورد.(۱۰) اگرچه هوی ننگ به شدت کسانی را که به مراقبه وابسته بودند سرزنش کرد. هیچ مدرکی دال بر منع کامل آن وجود ندارد. آیا شکستن طلسم حقیقت دارد چیزی که او رد کرد، تثبیت مدیتیشن بود، یک سردرگمی – برای استفاده از بیان ذن بعدی – انگشت اشاره به ماه با خود ماه. با این حال، این یک حرکت رادیکال بود.
شکستن طلسم بی پولی : هوی ننگ چشمانداز شگفتانگیز معلمی را به ما ارائه میدهد که عملکرد دیانا را زیر سوال میبرد – تا آن زمان اساس مدرسه. با این حال سوترا کاملاً منفی نیست. پیامهای مثبت زیادی دارد، از جمله: همه مردم در حالت روشنبینی به دنیا میآیند، وضعیتی که در آن خیر و شر از هم متمایز نمیشوند. همچنین تبعیضها، دلبستگیها و آشفتگیهای روحی در این موقعیت اولیه شکستن طلسم قدیمی وجود ندارد. (نگاه بسیار مشابهی در سرتاسر شعر ویلیام وردزورث یافت میشود، تا فقط یک مثال از تفکر غربی بیاوریم. ۱۱) اما اگر ذات اصلی انسان پاک و بیلک است.
پس چگونه شر وارد شخصیت انسان میشود؟ او با این پرسش کلامی کلاسیک روبرو می شود: دوستان خوب، اگرچه ماهیت مردم در این جهان از ابتدا به خودی خود خالص است، اما ده هزار چیز همه در ذات خودشان هستند. اگر مردم به همه چیزهای بد بیندیشند، بدی خواهند شکستن طلسم مار در گنج یابی کرد. اگر به همه چیزهای خوب فکر کنند، خوب تمرین خواهند کرد. بنابراین واضح است.
شکستن طلسم بی پولی : که به این ترتیب همه دارماها (جنبه های انسانیت) در ذات خود شما هستند، اما طبیعت شما همیشه پاک است. خورشید و ماه همیشه روشن هستند، اما اگر ابرها را پوشانده باشد، اگرچه روشن هستند، در زیر آنها تاریک می شوند و خورشید، ماه، ستارگان شکستن طلسم خانوادگی و سیارات به وضوح دیده نمی شوند. اما اگر ناگهان باد خرد بوزد و ابرها و مه ها را بغلتد، همه ی صورت های عالم به یکباره ظاهر می شوند.
اگر یک فکر خوب تکامل یابد، خرد شهودی متولد می شود. همانطور که یک چراغ هزار سال تاریکی را از بین میبرد، یک برق عقل نیز ده هزار سال جهل را از بین میبرد. همانطور که هویننگ به آن نگاه میکرد، همه شرایط روشنگری در درون ما نهفته است، حالتی که مقدم بر دعای شکستن طلسم بخت پسر نگرانی ما از آن است. خوب و بد می توان آن را از طریق آشنایی شهودی با طبیعت درونی خودمان بازیابی کرد.
شکستن طلسم بی پولی : فیلیپ یامپولسکی، محقق هوی ننگ، این را به خوبی خلاصه میکند: «سکوی سوترا معتقد است که ماهیت انسان از ابتدا خالص است، اما خلوص او هیچ شکلی ندارد. نسبت به این خلوص بینشی به دست آورید.مراقبه، پرجنا، واقعیت واقعی، خلوص، طبیعت اصلی، خود طبیعت، طبیعت بودا، همه این اصطلاحات که دائماً در طول خطبه به کار می روند، نشان دهنده همان مطلق تعریف نشده است.
که وقتی توسط خود فرد دیده و تجربه می شود، آن را تشکیل می دهد. روشنگری.» ۱۳ این شرایط معصومیت اولیه که همان روشنگری است، می تواند از طریق «بی فکری» بازیابی شود، حالتی که در آن ذهن شناور است، بدون دلبستگی به آنچه با آن روبرو می شود، آزادانه در میان پدیده ها حرکت می کند، بدون مزاحمت از هجوم ها و جاذبه های جهان. رهایی چون ارباب خودش است.
شکستن طلسم بی پولی : آرام است چون پاک است. این شرایطی است که در آن به دنیا آمده ایم و شرایطی است که می توانیم با تمرین «بی فکری» به آن بازگردیم، هرچند اتفاقاً شبیه به وضعیتی که میتوان از طریق مراقبهی سخت به دست آورد، هویننگ ظاهراً باور نداشت که مراقبه لازم است. اما به این حالت «بی فکری» چه می گویند؟ به گفته هوی ننگ: بی رنگ بودن در همه محیط ها را بی فکری می گویند. اگر بر اساس افکار خود از محیط جدا شوید، در مورد چیزها، افکار تولید نمی شوند.
دیدگاهتان را بنویسید