
شکستن طلسم بچه دار شدن , رسانه توسل ( جهت مشاوره شدن و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم بچه دار شدن : او که بخشی از دودمان شیهتو و شاخه ای از شاخه چان بود که به سوتو تبدیل می شد، فردی مهربان بود که هیچ یک از خشونت و تاریخ نگاری استادان سرزنده را نداشت. با این حال، مدرسه او قبل از اینکه وارد تاریخ شود، فقط برای مدت کوتاهی دوام آورد. با این وجود، تعدادی از شاگردان در ابتدا یاد او را ماندگار کردند، و حکمت او در مجموعههای مختلف موعظههای چان در دوره سونگ حفظ شده است.
توسل : فصل چهاردهم TA-HUI: استاد کوآن مقابله با کوان – بحثبرانگیزترین و کمفهمترین مفهوم آموزشی شرق – پرداختن به ماهیت خود ذن است. به زبان ساده، کوآن صرفاً یک داستان کوتاه است – تمام برخوردهای بین دو راهب که در اینجا با هم مرتبط هستند می تواند کوان باشد. در طول سلسله سونگ (۹۶۰-۱۲۷۹) این داستانها در مجموعههایی سازماندهی شدند.
شکستن طلسم بچه دار شدن
درباره آنها نظر داده شد و در یک سیستم مطالعه ساختار یافت – که شامل مراقبه در مورد یک کوآن و رسیدن به یک «پاسخ» شهودی قابل قبول برای استاد ذن بود. چانییست ها در مواجهه با روشنفکری تهدیدآمیز دانشمندان سونگ، کوان را از تجربیات استادان قدیمی تر خلق کردند، همان گونه که می توان یک قایق نجات را از چوب های یک کشتی طوفان زده ساخت. اما قبل از بررسی این قایق، بهتر است دوباره به کشتی نگاه کنیم.
شکستن طلسم بچه دار شدن : یادآوری میشود که چان هم از بودیسم و هم از تائوئیسم رشد کرد و از آنها این باور را استخراج کرد که یک کیفیت وحدتبخش اساسی فراتر از همه تنوع جهان است، از جمله چیزهایی که مخالف به نظر میرسند. با این حال، چان تعلیم داد که این را نمی توان با استفاده از روشنفکری که به طور عقلانی تمایز قائل می شود و با تقلیل آن به مفاهیم و نظام ها با جهان ارتباط برقرار می کند، درک کرد.
شدن
شدن : راهبى پرسید: در مورد انگشت از تو سؤالى نخواهم کرد، اما ماه چیست؟ استاد گفت: آن انگشتی که از آن نمی پرسی کجاست؟ پس راهب پرسید: در مورد ماه از تو سؤال نخواهم کرد، اما انگشت چیست؟ استاد گفت: ماه! راهب او را به چالش کشید: “از انگشت پرسیدم، چرا باید به من “ماه” پاسخ دهید؟ استاد پاسخ داد: «چون در مورد انگشت سؤال کردی.» ۲۵ در سن هفتاد و چهار سالگی فاین به روش سایر اساتید بزرگ، آرام و در حالت مراقبه درگذشت.
شکستن طلسم بچه دار شدن : یک دلیل این است که همه عقلانیت و مفاهیم صرفاً بخشی از یک واقعیت بزرگتر و فراگیر هستند. و تلاش برای رسیدن به این واقعیت از نظر فکری مانند تلاش برای توصیف بیرونی یک ساختمان در حالی است که در داخل آن به دام افتاده است. با این حال، نوعی تفکر وجود دارد – غیر وابسته به مفاهیم، سیستم ها، تبعیض ها یا عقلانیت – که می تواند به این درک جدید برسد.
این شهود است که در حالتی کاملاً متفاوت از عقلانیت عمل می کند. کل نگر است نه خطی. ناخودآگاه و غیرانتقادی است. و به هیچ یک از سیستم های تحلیل عقلانی که ما برای خودمان اختراع کرده ایم، اذیت نمی شود. اما از آنجایی که نمیتوانیم آن را به دلخواه خود فراخوانی کنیم، بهترین کاری که میتوانیم انجام دهیم این است که راه را برای عملکرد آن باز کنیم.
شکستن طلسم بچه دار شدن : با خاموش کردن بخش عقلانی ذهن. سپس شهود با تردید شروع به بیرون آمدن از سایه ها می کند. حال، اگر با دقت منتظر لحظه مناسب باشیم و سپس ناگهان اختلالی ایجاد کنیم که شکستن طلسم قدیمی لحظه ای ذهن منطقی را کوتاه می کند – راهی که شوک احساس درد ما را در اولین لحظات یک تصادف جدی سرکوب می کند – ممکن است نگاهی اجمالی به شهودی داشته باشیم.
ذهن در گل کامل در آن لحظه ما به طور شهودی یگانگی جهان، خلأ، واقعیت بزرگتری را درک شکستن طلسم پولدار شدن می کنیم که کلمات و عقلانیت هرگز اجازه تجربه آن را به ما نداده است. معلمان ذن یک تکنیک بسیار کارآمد برای تحقق همه اینها دارند. آنها ابتدا عقلانیت را برای یک تازه کار با ایجاد احساس حماقت در استفاده از آن بی اعتبار می کنند. هر بار که مبتدی راه حلی منطقی برای کوان ارائه می کند.
شکستن طلسم بچه دار شدن : با رد تحقیرآمیزی مواجه می شود. پس از مدتی فشار شروع به گفتن می کند.همانطور شکستن طلسم فقر که یک اردوگاه چکمههای نظامی، نفس و هویت شخصی یک سرباز را از بین میبرد، استاد ذن به آرامی اعتماد تازهکار را به قدرتهای منطقیاش از بین میبرد. در این مرحله ذهن شهودی او شروع به غلبه بر سرکوب قبلی خود می کند. تمایزها کم کم پوچ به نظر می رسند.
زیرا هر بار که یکی می کند مورد تمسخر قرار می گیرد. کم کم حس ابژه و فاعل و دانا و معلوم خود را حل می کند. میوه اکنون تقریباً آماده سقوط از درخت است. (اگرچه روشنگری نمی تواند اتفاق بیفتد، اما می توان آن را ممکن ساخت.) در این مرحله ضربه غیر منتظره، فریاد، صدای دعای یک شبه پولدار شدن بامبو، پای شکسته را وارد کنید. اگر دانش آموز غافل شود.
شکستن طلسم بچه دار شدن : عقلانیت ممکن است برای لحظه ای اتصال کوتاه پیدا کند و ناگهان نگاهی اجمالی به واقعیت بیاندازد. طنز این است که آنچه او می بیند هیچ تفاوتی با آنچه قبلا دیده است ندارد، فقط اکنون به طور شهودی آن را درک می کند و متوجه می شود شکستن طلسم مغازه که چقدر مقولات و تمایزات عقلانی ساده و محدود کننده هستند. کوه ها یک بار دیگر کوه هستند.
رودخانه ها دوباره رودخانه هستند اما با یک تفاوت حیاتی: حالا او به آنها وابسته نیست. او مانند همیشه در سراسر جهان سفر می کند، اما اکنون با آن یکی شده است: بدون تمایز، بدون قضاوت انتقادی، بدون تنش. پس از آن همه رنج ذهنی مقدماتی، هیچ تغییر ظاهری ظاهری وجود ندارد. اما از نظر درونی روشن فکر است: او متفاوت فکر می کند، متفاوت می فهمد.
شکستن طلسم بچه دار شدن : و در نهایت متفاوت زندگی می کند. چان با بررسی این سوال شروع کرد که این روشنگری واقعا چیست. قبل از Ma-tsu جستجو بیشتر برای ماهیت روشنگری بود تا انتقال آن. این مرحله اعتقادی چان بود. اما با گذشت زمان، این نگرانی بیشتر و بیشتر از تعریف روشنگری – که استادان چان معتقد بودند به اندازه کافی انجام شده است.
به مبارزه با این روند تغییر کرد. پس از ما-تسو، چان توجه خود را به «وسایل کمکی» برای کمک در انتقال معطوف کرد.
دیدگاهتان را بنویسید