
شکستن طلسم سنگ , رسانه توسل ( جهت مشاوره سنگ و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم سنگ : وو برای تثبیت مقام خود، صومعه هایی را به افتخار او در زادگاهش، در خلوتگاه کوهستانی و در پایتخت ساخت. شن-هسیو که برای مدت کوتاهی به عنوان ششمین پاتریارک چان سلطنت کرد، در تواریخ اولیه به عنوان کودکی حساس و باهوش توصیف شد که به دلیل ناامیدی نسبت به دنیا، در اوایل از آیین کنفوسیوس دور شد و راهب بودایی شد.
توسل : در سن چهل و شش سالگی سرانجام راه خود را به عقب نشینی کوهستان شرقی پاتریارک پنجم، هونگ جن، یافت، جایی که زیر نظر استاد تا رسیدن به روشنگری تحصیل کرد. همانطور که قبلاً اشاره شد، او در میان یازده برجسته ترین فرد به یادگار مانده از صومعه پدرسالار پنجم بود. او بعداً صومعه را ترک کرد و تقریباً دو دهه سفر کرد.
شکستن طلسم سنگ
در این مدت یکی دیگر از شاگردان هونگ جن، فا جو، شهرت و پیروان او را تحت الشعاع قرار داد. با این حال، به نظر می رسد که شن-هسیو شناخته شده ترین استاد بوده است، که در نهایت به عنوان رئیس جناح لانکاواتارا، که به عنوان مدرسه شمالی نیز شناخته می شود، تبدیل شد – احتمالاً به این دلیل که شن-هسیو آن را به پایتخت های شهری و پیچیده شمال چین آورده است.
شکستن طلسم سنگ : لویانگ و چانگ آن.این لحظه امپراتوری چان بود، و کمتر از یک وزیر دولتی سنگ قبر شن-هسیو را ساخت. اگرچه آموزه های خاص او به خوبی شناخته نشده است، آیه ای از یکی از خطبه های او باقی مانده است که به نظر می رسد نشان می دهد که آموزه های چان واقعاً آموزه های ذهنی بوده و مدیون بودیسم سنتی اند. تعلیم همه بوداها در ذهن خود فرد در اصل وجود دارد.
سنگ
سنگ : اما یکی از مکتب های متفاوت. شن هسیو هم برجسته و هم بی ادعا بود، یک نامزد ایده آل برای تبدیل شدن به بودایی دربار برای سلسله نوپای خود – که نیازی به گفتن نیست، هرگز تأسیس نشد. با این وجود، شن-هسیو لقب «خداوند قانون چانگ آن و لویانگ» را به خود اختصاص داد و او برای جمعیت عظیمی که از تمام مناطق شمالی جمع شده بودند، موعظه کرد.
شکستن طلسم سنگ : جستجوی ذهن بدون خود، مانند فرار از پدر است.۳ پس از مرگ او، شاگردی به نام پوچی (متوفی ۷۳۹) سازمان خود را ادامه داد. در پایتخت. این نقطه اوج چان رسمی بود که بیانگر لحظه ای از بزرگترین اعتبار مدرسه لانکاواتارا بود. شاید مهمتر از همه، موفقیت شن-هسیو، موفقیت چان یا آنچه به نظر میرسد موفقیت است نیز باشد.
این فرقه در بحبوحه بهترین لحظات چین، یعنی سلسله تانگ، از علاقه معلمان بی خانمان دیانا به هدف افتخارات امپراتوری تبدیل شده بود. تانگ دورانی بود که برای همیشه به خاطر شعر، هنر، معماری و درخشش فرهنگیاش به یاد ماند. به طور سنتی فرهنگ چین را کنترل می کرد. افتخارات تانگ تا حدودی آفرینش افراد غیر نجیب بود، و یک جنگجوی رانده شده خیلی زود دولت را به زانو در می آورد.
شکستن طلسم سنگ : حتی همانطور که یک استاد چان مبهم از جنوب روستایی به زودی شن را پاک می کرد. جایگاه به ظاهر دائمی هسیو در تاریخ. شن-هوی (۶۷۰-۷۶۲)، “مارتین لوتر” چان داوود به جالوت شن-هسیو استادی بود با نامی مشابه: شن هوی. این مبارز خیابانی الهیات، بومی استان هوپه، در فاصله ای در جنوب اسرای مجلل دوقلو تانگ چانگ آن و لویانگ بود. او به عنوان یک دانشمند تائوئیست شروع کرد.
اما بعداً به بودیسم روی آورد و حتی دورتر سفر کرد. در حوالی چهل سالگی خود، شاگرد کشیشی به نام هوی-ننگ شد که معبدش تسائو چی، درست در شمال شهر بندری جنوبی کانتون در استان کوانگ تونگ بود. به یاد میآوریم که شکستن طلسم چشم زخم هویننگ (که در فصل بعدی به بررسی افسانهاش خواهیم پرداخت) همچنین یکی از شاگردان پدرسالار پنجم، هونگجن، بوده و در کنار شنهسیو تحصیل میکرده است.
شکستن طلسم سنگ : گمان می رود که شن هوی حدود پنج سال زیر نظر هوی-ننگ تحصیل کرده بود، تا اینکه در سال ۷۱۳ درگذشت. پس از آن او در سراسر چین سفر کرد و در نهایت به هوآ-تای، کمی شمال شرقی پایتخت لویانگ، رسید. به نظر می رسد که او مردی با حضور کاریزماتیک بوده است، کسی که به راحتی به پیروان الهام می بخشد.
سپس، در سال ۷۳۲، در گردهمایی شایستگان چان در معبد، او بر سکوی آن سوار شد و در لحظه ای تاریخی، اعلام کرد که سازمان های بزرگ چان چین، تاکنون به عنوان ششمین پدرسالار شن-هسیو بوده اند. اهمیت تاریخی این گردهمایی و حمله شن هوی را میتوان با شکستن طلسم قدیمی اقدام سرکش مارتین لوتر، زمانی که سلسله مراتب کلیسا را در آلمان قرن شانزدهم به چالش کشید، تشبیه کرد.
شکستن طلسم سنگ : شن هوی با جسارتی فوقالعاده، تاریخ جدیدی از چان را بیان کرد که از ادعاهای او حمایت میکرد. وقایع نگاری اصلاح شده او با نام معلم قدیمی اش هوی-ننگ به اوج خود رسید، پس از آن پیروان مبهم پدرسالار پنجم، هونگ جن، که او را شکستن طلسم فروش ششمین پدرسالار معرفی کرد. او اصرار داشت که شن-هسیو، مردی که ملکه وو به آن افتخار کرده بود، به دروغ به عنوان وارث هونگ-جن ظاهر شده است.
شن هوی گفت که مدرسه شمالی شن-هسیو و وارثش، پو چی، یک فریب تاریخی مرتکب شده بودند و به رسمیت شناختن شکستن طلسم دفینه ها پدرسالار ششم واقعی، هوی-ننگ جنوبی، را ربودند. برای شن هوی به چالش کشیدن مکتب دستچین شده خاندان حاکم، اقدامی فوقالعاده شجاعانه بود، اما شاید آنقدر جسورانه بود که همدردی عمومی را جلب کرد.
شکستن طلسم سنگ : او این پیشنهاد جدید را کم و بیش به صورت تمام وقت بین سال های ۷۳۲ و ۷۴۵ تبلیغ کرد، در حالی که در شمال چین سفر می کرد و با مقامات رژیم تانگ آشنا می شد. موقعیت سیاسی او به تدریج بهبود یافت و سرانجام (در سال ۷۴۵ در شکستن طلسم خرید خانه سن هفتاد و هفت سالگی) به لویانگ دعوت شد تا رهبری معبد بزرگ هوتسه را به عهده بگیرد.
اگرچه هدف خاص انتقاد او، شاگرد شن-هسیو، پو چی، در سال ۷۳۹ درگذشت، حملات شن هوی به دودمان بدون کاهش ادامه یافت. با این حال، سرانجام زمانی که یکی از پیروان چان «شمالی» شن-هسیو به نام لو اول که اتفاقاً رئیس سانسورچیان امپراتوری بود، او را به توطئه علیه دولت متهم کرد (به عنوان مدرک، به عنوان مدرک، به توطئه علیه دولت دست یافت) او به طور معمول جذب می شود).
شکستن طلسم سنگ : سرانجام، امپراتور هسوان تسونگ (نوه ملکه وو) خود شن هوی را از لویانگ به چانگ آن فراخواند و در آنجا از استاد بازجویی کرد و سرانجام او را به اعماق جنوب به تبعید فرستاد. این حدود سال ۷۵۳ بود. در این نقطه بود که تاریخ سیاسی چین و چان با هم برخورد کردند، زیرا تاج و تخت به زودی به کمک شن هوی نیاز داشت.
دیدگاهتان را بنویسید