
شکستن طلسم , رسانه توسل ( جهت مشاوره طلسم و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم : اگرچه تنها یکی از سه بازمانده تسائو تونگ است که در دوره بعدی تانگ و اوایل دوره پنج سلسله به وجود آمد و امروزه به عنوان سوتو ژاپنی باقی مانده است. یکی از بنیانگذاران خانه تسو تونگ به نام تونگ شان لیانگ چیه شناخته می شد که در چکیانگ امروزی به دنیا آمد اما در نهایت به استان شمالی کیانگسی کنونی راه یافت. او به عنوان یکی از اساتید بزرگ، دستورات بودایی را زود دریافت کرد.
توسل : و یکی از ماندگارترین داستان های زندگی او باعث شده است که او بزرگان خود را گیج کند – رویدادی که در بسیاری از زندگی نامه های معنوی مشترک است. او به عنوان یک تازه کار در فرقه شروع به کار کرد، سازمانی که اغلب بیشتر به حرف قانون اهمیت می داد تا روح آن. یک روز از او خواسته شد که سوترای قلب را بخواند.
شکستن طلسم
اما وقتی به این جمله رسید که “چشم، گوش، بینی، زبان، بدن یا ذهن وجود ندارد” با تعجب صورت خود را لمس کرد و سپس از استادش پرسید: من چشم، گوش، بینی، زبان و غیره دارم؛ پس چگونه سوترا می تواند بگوید چنین چیزهایی وجود ندارد؟» ۵ استاد وینایا از شمایل شکنی خود مات و مبهوت شد و پیشنهاد کرد که خمیدگی ذهن او با سهولت بیشتری پرورش یابد.
شکستن طلسم : در فرقه چان بنابراین او به کوه سونگ رفت، جایی که متعاقباً در سن بیست و یک سالگی منصوب شد. پس از آن، او به سراسر چین سفر کرد، که برای راهبان جوان در آن دوران معمول بود. از قضا، با توجه به اینکه خط او در نهایت با ماتسو رقابت می کرد، اولین توقف او صومعه نان چوان، یکی از برجسته ترین شاگردان ماتسو بود.
طلسم
طلسم : مردم بین همه آنها رفت و آمد می کردند. آن زمان، و آنهایی که هرگز شکستن طلسم مغازه این دو استاد بزرگ را ملاقات نکردند، کاملاً نادان بودند.» شیتئو با ماتسو مسابقه میداد و آنها اغلب شاگردانی را با هم عوض میکردند. ماتسو شاگردانش را با چشمک به راه فرستاد و به آنها توصیه کرد که شیتئو «لغزنده است».۳ این استاد افسانهای پیشوای سه تا از پنج «خانه» چان بود که پس از آزار و شکنجه بزرگ به وجود آمدند.
شکستن طلسم : هنگام ورود، نان چوان از برگزاری مراسم یادبودی در روز بعد در سالگرد شکستن طلسم فرد مرگ استادش خبر می داد که یک رسم استاندارد چینی است.نان چوان گفت: “وقتی فردا برای استاد ماتسو غذا سرو می کنیم، نمی دانم که آیا او برای این کار خواهد آمد.” هیچ یک از راهبان پاسخی نداد، اما [تونگ شان] از میان جمعیت بیرون آمد و گفت: “به محض اینکه همراهی داشته باشد، خواهد آمد.
نان چوان با شنیدن این سخن، او را تحسین کرد: «اگرچه این مرد جوان است، لیاقت تربیت را دارد.» [تونگ شان] به او گفت: «استاد، نباید از یک شخص شریف برده بسازید. تونگ شان مدت کوتاهی با نان چوان مطالعه کرد و نام خود را در این فرآیند به دست آورد و سپس به شکستن طلسم پولدار شدن آنجا سفر کرد. او بعداً در صومعه معلمی به نام یون ین فرود آمد، اما پس از یک دوره موفقیت آمیز تحصیل اعلام کرد.
شکستن طلسم : قصد او برای ادامه مسیر دوباره. [تونگ شان] پاسخ داد برای ما خیلی سخت است که دیگر همدیگر را نبینیم. سپس یون ین به او گفت: “تو باید بسیار مراقب باشی، زیرا این چیز بزرگ را حمل می کنی.” [تونگ شان] بود. بعدها وقتی از روی آب شکستن طلسم اب می گذشت و تصویرش را منعکس می کرد، ناگهان آموزش یون ین را فهمید.۷ تا سال ۸۶۰ تونگ شان صومعه ای برای خود داشت و توسط شاگردان محاصره شد.
او متعاقباً به تونگ شان (کوه تونگ) در استان کیانگسی امروزی نقل مکان کرد، محلی که نام تاریخی او را ایجاد کرد. احترام شکستن طلسم فروش زمین او به خرد مرموز یون ین سالها بعد توضیح داده شد. یک روز، هنگامی که استاد در حال برگزاری مراسم یادبود سالانه استاد یون ین بود، راهبی از او پرسید: “از مرحوم استاد یون ین چه دستورالعملی دریافت کردی؟” استاد پاسخ داد: «اگرچه من آنجا با او بودم.
شکستن طلسم : اما او به من دستوری نداد. «پس چرا باید برای او مراسم یادبود برگزار کنی، اگر او به تو دستور نداده است؟» راهب اصرار کرد. “من نه به خاطر شخصیت اخلاقی او و نه به دلیل آموزش دارما است که به او احترام نمی گذارم. آنچه من مهم می دانم این است که او هرگز چیزی به من آشکارا نگفت.” از دیگر چانیست های رادیکال تر. به عنوان مثال، برخورد گزارش شده زیر را در نظر بگیرید.
یک افسر دولتی می خواست بداند آیا کسی از طریق کشت و کار به چان نزدیک می شود یا خیر. استاد پاسخ داد: “وقتی کارگر شدی، آنگاه کسی پیدا می شود که تزکیه کند.
شکستن طلسم : اگر نمی توانید خود واقعی خود را به طور عینی تشخیص دهید، چگونه می توانید خود واقعی خود را ذهنی ببینید؟” راهب بلافاصله پرسید: “خود واقعی خود را چگونه ذهنی می بینید؟” “شما باید خودتان این را به من بگویید.” خودم به شما می گویم، این می تواند خود را عینی ببینم. خود چیست که به طور ذهنی شناخته میشود؟» «گفتوگو کردن درباره آن به این شکل آسان است.
اما ادامه صحبتهایمان دستیابی به حقیقت را غیرممکن میکند.»۱۸ شعری نیز وجود دارد که به نام Pao- معروف است. که به طور سنتی به تونگ شان نسبت داده می شود. ۱۹ یک رباعی طعم بیت را می دهد: مرد چوبی آواز می خواند، زن سنگی برمی خیزد و می رقصد، این را نمی توان با اشتیاق یا یادگیری انجام داد، نمی توان آن را انجام داد. با استدلال انجام می شود.
شکستن طلسم : این به عنوان ایده جهانی نفوذ در خاصیت تفسیر شده است. آواز مرد چوبی و رقص دوشیزه سنگی به عنوان شواهدی از قدرت جهانی توضیح داده شده است.۲۱ تونگ شان دارای تعدادی ویژگی متمایز بود. اما، دوگن فشار آورد، مطمئناً باید دیگرانی باشند که بتوانند در چنین صومعه بزرگی آشپزی کنند از زبان تائوئیست در آموزههای خود استفاده میکرد.
از چوانگ تزو برای بیان نکتهای استفاده میکرد. طبق گزارشها، او هرگز از فریاد یا چوب برای شوکه کردن یک تازهکار به خودآگاهی استفاده نمیکرد. پوچی های عمدی استادان لین چی، که اغلب به یک سوال کاملا معقول با یک بی عقلی عمدی پاسخ می دادند.
دیدگاهتان را بنویسید