
شکستن طلسم جدایی , رسانه توسل ( جهت مشاوره جدایی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم جدایی : مهمتر از همه، شما نباید هیچ شک بیرونی ایجاد کنید، علاوه بر این: وقتی شک شما در مورد “یک تکه گه خشک” شکسته می شود، بلافاصله شک های متعددی وجود دارد زیرا شن های گنگ همه در هم شکسته می شوند.
توسل : تنها راه کار این است که تازه باشد. تنها در این صورت است که پاسخی را از هوش خودانگیخته، ذهن شهودی ما برمی انگیزد. اما گرایش سونگ به سوی روشنفکری تقریباً غیرقابل مقاومت بود. اعتبار “آقا” چینی – که می توانست از شاعران باستانی نقل قول کند، خود شعر بسازد و روشنگری را تحلیل کند – دشمن بزرگ چان بود. آقایان اموری که مسیر را مطالعه می کنند اغلب بدون اینکه به واقعیت برسند عقلانی می فهمند.
شکستن طلسم جدایی
بدون بحث و فکر، آنها در ضرر هستند، جایی برای گذاشتن دست و پای خود ندارند – آنها باور نخواهند کرد که جایی که جایی برای گذاشتن دست و پا وجود ندارد، واقعاً وضعیت خوبی است. آنها فقط میخواهند با فکر کردن به ذهنشان برسند و در دهانشان با صحبت کردن بفهمند – آنها به سختی متوجه میشوند که قبلاً اشتباه کردهاند.۲۱ دانشآموز Ch’an نیز به همان اندازه بد بود.
شکستن طلسم جدایی : کوان، او به شدت مخالف استفاده از آن در معنای ادبی بود. هرگاه دانشآموزی شروع به تجزیه و تحلیل فکری کوانها میکند، یکی را با دیگری مقایسه میکند و سعی میکند به طور منطقی بفهمد که چگونه بر هوش غیرمنطقی او تأثیر میگذارند، تمام موضوع را از دست میدهد.
جدایی
جدایی : سپس ذهن. طبیعتا دیگر کار نخواهد کرد. وقتی متوجه شدید که کار نمی کند، از افتادن در خلاء نترسید. در انجام فعالیتهای روزانهتان، همیشه رها کنید و خود را وسیع و گسترده کنید. چه در مکانهای ساکت یا پر سر و صدا هستید، دائماً خود را با این جمله “یک تکه چروک خشک” تحریک کنید. با آمدن و رفتن روزها و ماه ها، پتانسیل شما به خودی خود خالص و کامل می شود.
شکستن طلسم جدایی : که کوانها را به جای تلاش برای درک شهودی آنها حفظ کرد. یک نجیب زاده اصولاً به منظور افزایش دانش ذاتی خود کتاب های زیادی را مطالعه می کند. در عوض، شما به حفظ کردن کلمات پیشینیان پرداخته اید، آنها را در سینه خود جمع کرده اید، و این را وظیفه خود قرار داده اید، به آنها بستگی دارد که چیزی در گفت و گو به آن توجه شود. شما از دانستن مقصود حکما از بیان معارف دور هستید.
این همان چیزی است که به آن می گویند تمام روز گنجینه دیگران را بدون داشتن نیم سنت از خود بشماری.۲۲ تا هوی به درستی در چنین دانشی به نابودی قریب الوقوع نیروی ذاتی چان پی برد. در نقطهای، در ناامیدی، او حتی بلوکهای چاپ اصلی شناختهشدهترین مجموعه کوان آن زمان، رکورد صخره آبی را که توسط استادش یوان-وو گردآوری شده بود، از بین برد.
شکستن طلسم جدایی : اما با این وجود این روند ادامه یافت چان هنوز تمام نشده بود. معلوم میشود که فرقه آنطور که ممکن است گمان میرود به فروپاشی و تنوع خود ادامه نداده است، بلکه در واقع تحکیم شده است. اگرچه خانههای کوئی یانگ و فا ین نسبتاً سریع فرو ریختند، اما یونمنها بهطور قابلتوجهی بیشتر دوام آوردند و یک خط انتقال قابل شناسایی تقریباً در سراسر سلسله سونگ ادامه داشت. خانه Ts’ao-tung برای مدتی از بین رفت.
اما با روشنایی خاموش Ch’an به شدت در طول سلسله سونگ بازگشت. لین چی در اوایل قرن یازدهم، زمانی که دو شاگرد استاد چو یوان (۹۸۶-۱۰۳۶) تصمیم گرفتند راه خود را بروند، به دو دسته تقسیم شد، یکی از این استادان، معروف به هوانگ لونگ هوی نان. ۱۰۰۲-۱۰۶۹)، مدرسه ای را راه اندازی کرد که متعاقباً توسط استاد ژاپنی ایسایی به ژاپن منتقل شد و در آنجا به اوریو ذن معروف شد.
شکستن طلسم جدایی : با این حال، این مدرسه در چین یا ژاپن چندان دوام نیاورد و پس از چند نسل رو به رو شدن شد. شاگرد دیگر چو یوان استادی به نام یانگ چی فانگ هوی (۹۹۲-۱۰۴۹) بود که مدرسه او (در ژاپنی به نام یوگی شکستن طلسم خانوادگی ذن شناخته می شود) در نهایت به تنها مدرسه چان چینی تبدیل شد که همه را جذب کرد. فرقه های دیگر زمانی که ایمان به زوال نهایی خود پس از سونگ رفت. تاهویی بخشی از این مکتب بود.
و این شاخه از فرقه لین چی بود که در نهایت در ژاپن شکل گرفت. در پایان سفر خود از طریق چان چینی، باید توجه داشته باشیم که این ایمان به شدت از طریق سونگ ادامه یافت، عمدتاً به این دلیل که دولت شروع به فروش احکام برای سود علائم شکستن طلسم خود کرد. چان همچنین در طول سلسله یوان (۱۲۷۹-۱۳۰۹) تحت تسلط مغولان به شکوفایی خود ادامه داد و بسیاری از کشیشان از ژاپن برای مطالعه به چین آمدند.
شکستن طلسم جدایی : در طول سلسله مینگ (۱۳۶۸-۱۶۴۴)، با مکتب دیگر بودیسم، فرقه شکستن طلسم گنج ها نجات سرزمین پاک، ادغام شد و به شدت تغییر کرد. اگرچه چان چینی به سبک مینگ امروزه، عمدتاً در خارج از چین، ادامه دارد، اما عمل آن شباهت کمی به آموزه های اصلی دارد. برای تمرین چان کلاسیک که در اینجا توضیح داده شد، اکنون باید به ژاپن بپردازیم.
قسمت چهارم ذن در ژاپن . که در آن چان توسط بوداییهای سنتی که از انحطاط معنوی فرقههای ژاپنی موجود سرخورده بودند به ژاپن وارد میشود. چان از طریق ارتباط تصادفی با طبقه نظامی در حال رشد، سرانجام به تأثیرگذارترین دین ژاپن ارتقا یافت. با این حال، خیلی شکستن طلسم کاسبی زود به یک نیروی سیاسی و فرهنگی تبدیل می شود تا یک نیروی معنوی. اگرچه برخی از ژاپنیها تلاش میکنند.
شکستن طلسم جدایی : تا با حمله عمدی به مؤسسات «کلیسای عالی»، نیروی اولیه چان را بازگردانند، تعداد کمی از معلمان ذن ژاپنی به آموزهها و عملکرد اصلی آن احترام میگذارند. معلمان ژاپنی کمک چندانی به تجربه چان (ذن) نمی کنند تا اینکه سرانجام، در دعا برای شکستن طلسم ها قرن هجدهم، یک رهبر معنوی ظاهر شد که نه تنها نشاط اولیه ایمان را بازیابی می کند، بلکه به اصلاح عمل کوان و تحول در روابط ذن می پردازد.
به مردم عادی این معلم الهام گرفته، هاکوین، ذن مدرن را خلق می کند. فصل پانزدهم اولین استاد ژاپنی داستانی در قرن دوازدهم وجود دارد که نشان می دهد اولین راهب ژاپنی که برای مطالعه چان به چین سفر کرد، به خانه بازگشت تا احضاریه ای از دربار ژاپن پیدا کند.
دیدگاهتان را بنویسید