
شکستن طلسم تنهایی , رسانه توسل ( جهت مشاوره تنهایی و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم تنهایی : تا به استاد نشان دهید که در آن تبادل چه اتفاقی افتاده است. آنچه برای استادان قدیمیتر خود به خود بود، باید در یک موقعیت دست دوم و سیستماتیک درک کنید. و اگر نمی توانید پاسخ کوان را درست بدهید (البته باید تاکید کرد، اتفاقاً لزوماً پاسخ ثابتی وجود ندارد)، بهتر است بروید و مراقبه کنید، سعی کنید آن را غیر عقلانی درک کنید و فردا برگردید و دوباره تلاش کنید.
توسل : شما می روید تا روی «مو» یا «یک سود، یک ضرر» مدیتیشن کنید و تنش ذهنی شروع به ایجاد می کند. با وجود اینکه میدانید که قرار نیست، از هر زاویهای آن را تحلیل میکنید. اما این فقط عصبانیت شما را افزایش می دهد. سپس ناگهان یک روز چیزی برای شما طلوع می کند. با خوشحالی برو پیش استاد. بر سر او فریاد می زنید، یا مثل سگ پارس می کنید، یا عصایش را لگد می زنید.
شکستن طلسم تنهایی
یا روی دستانتان می ایستید، یا شعری می گویید، یا می گویید: «درخت سرو در حیاط» یا شاید فقط سکوت می کنید. او (به طور شهودی) میداند که آیا بند عقل را شکستهای، آیا از عقل فراتر رفتهای. هیچ چیز کاملاً شبیه کوان در ادبیات جهان نیست: اپیزودهای تاریخی که باید به طور شهودی دوباره زنده شوند و به آنها پاسخ داده شود. همانطور که روث اف. ساساکی خاطرنشان می کند.
شکستن طلسم تنهایی : مجموعه هایی از “موارد قدیمی”، که گاهی اوقات کوان ها نامیده می شدند، و همچنین تلاش هایی برای قرار دادن کوان ها به شکل ثابت و سیستماتیک کردن آنها تا حدی، از اواسط سال گذشته ساخته شده بود. در قرن دهم نیز استادانی را مییابیم که پاسخهای جایگزین خود را به برخی از کوانهای قدیمی میدهند و گهگاه آیاتی را به آنها الحاق میکنند.
تنهایی
تنهایی : یون من [۸۶۲ / ۴-۹۴۹] از راهبی پرسید: از کجا به اینجا آمده ای؟ راهب گفت: از هسی چان. یون من گفت: “این روزها چه سخنانی در هسی چان ارائه می شود؟” راهب دستانش را دراز کرد. یون من او را زد. راهب گفت: صحبتم تمام نشده است. سپس یون من دست خود را دراز کرد. راهب ساکت بود، بنابراین یون من او را زد. تو آنجا نبودی. تو راهب نیستی اما اکنون باید کاری انجام دهید.
شکستن طلسم تنهایی : از قضا، کوان ها در تداوم چان چنان مفید و در واقع ضروری شدند که به زودی به عنوان متن مورد احترام قرار گرفتند. مجموعههایی از کوانهای بهتر ظاهر شدند، و در مرحله بعد، انبوهی از تفسیرهای پشتیبان آمدند – زمانی که قرار بود کل موضوع دور زدن تکیه بر کلمات باشد! اما به نظر می رسید که تفسیرها به طور خود به خودی از چان توسعه می یابند.
امروزه دو مجموعه اصلی از کوان ها عموماً توسط دانش آموزان ذن استفاده می شود. اینها (برای استفاده از نام آشناتر ژاپنی) و (دوباره نام ژاپنی) یا هستند. ۸ استادان ممکن است دانش آموز را از طریق هر دو مجموعه در حالی که او در مسیر روشنگری حرکت می کند، با یک کوآن جدید کار کنند. پس از اینکه هر مورد قبلی با موفقیت حل شد اختصاص داده می شود.
شکستن طلسم تنهایی : کتاب اولین مورد از این دو مجموعه بود. این به عنوان یک گروه از صد کونگ آن توسط استادی به نام از مدرسه یون من آغاز شد. این استاد همچنین شعر کوچکی را به هر کوان ضمیمه می کرد تا دانش آموز را به سمت معنای آن سوق دهد. این کتاب در اواخر قرن یازدهم از تیراژ قابل توجهی برخوردار بود و مدتی پس از آن یک استاد لین چی به نام یوان-وو کو-چین تصمیم گرفت آن را با افزودن مقدمه ای به هر کوان و کوآن تزئین کند.
شرحی طولانی در مورد کوآن و شعر ارائه شده توسط گردآورنده قبلی. (در مورد شعر، ما اکنون تفسیر تفسیر داریم – دستاورد نهایی هنر متکلم! با این حال، اساتید امروز اغلب تفسیرهای یوان وو را حذف می کنند و در عوض تفسیر خود را ارائه می دهند. ۹) مفسر، یوان وو، معلم تاهویی، استاد پویا دودمان لین چی که در اینجا با او آشنا خواهیم شد.
شکستن طلسم تنهایی : مومونکان، اثر کوتاهتر، در سال ۱۲۲۸ توسط راهب چان، وومن هویکای گردآوری شد و شامل چهل و هشت کوان، همراه با یک تفسیر توضیحی و یک آیه است. برخی از کوان ها در مومونکان نیز در رکورد صخره آبی دیده می شوند. مومونکان دعا شکستن طلسم قوی معمولاً در تابستان ژاپن ترجیح داده میشود، زیرا کوانهای آن کوتاهتر و خستهکنندهتر هستند.۱۰ کوان اختراع سلسله سونگ بود.
دوره تثبیت امپراتوری چین پس از انقراض T’. ang و گذر از میانآهنگ جنگزده معروف به پنج سلسله (۹۰۷-۶۰). اگرچه به نظر می رسید سونگ چان در حال شکوفایی باشد، بودیسم به طور کلی به افول خود ادامه داد که با آزار و شکنجه بزرگ طلسم شکستن غرور آغاز شد. برای مثال، تعداد راهبان ثبت نام شده از حدود ۴۰۰۰۰۰ نفر در سال ۱۰۲۱ به تقریباً نصف این تعداد در نیم قرن بعد کاهش یافت. .۱۱ اما راهبانی که آمدند.
شکستن طلسم تنهایی : احتمالاً تحصیلات بالاتری نسبت به گذشته داشتند، زیرا سیستم آموزشی سونگ در آن زمان شکستن طلسم اب بهترین سیستم آموزشی جهان بود. کالجها در سراسر کشور تأسیس شدند، نه فقط در مناطق شهری پیچیده، و بورس تحصیلی رونق گرفت. اینکه آیا این برای چان خوب بود یا نه، یک سوال ساده نیست. راهبان سرسخت روستایی که از متون مقدس بودایی فراتر رفته بودند.
چان را همان چیزی کردند که بود. آیا میتوان قدرت ضدعقلانی را در فضایی حفظ کرد که بیشترین احترام را برای شکستن طلسم های سنگین کسانی که سالها صرف حفظ آثار کلاسیک چینی کردند محفوظ بود؟ پاسخ این بود که با کوان استراحت کنید. استاد چان تا هوی (۱۰۸۹-۱۱۶۳) که تکنیک کوان را کامل کرد، شایعه شده بود که تناسخ لین چی است. او در استان آنهوی متولد شد.
شکستن طلسم تنهایی : که تقریباً در نیمه راه بین پایتخت های قدیمی شمال و مراکز چان در جنوب واقع شده است. گفته شکستن طلسم همسر می شود که او هم وارسته و هم زودباور بود و در هفده سالگی راهبی فداکار شد در حالی که مشتاقانه آموزه های آن را می خواند و جذب می کرد. در نوزده سالگی، سفرهای واجب خود را آغاز کرد و از استادی به استاد دیگر رفت و آمد کرد.
گزارش شده است که یکی از اولین معلمان او در مورد کوان های مجموعه ای که اکنون به عنوان رکورد صخره آبی شناخته می شود با او مصاحبه کرد، اما او این کار را با صحبت نکردن یک کلمه و در نتیجه مجبور کردن تاهویی انجام داد تا آنها را برای خودش حل کند. تا هوی همچنین آموزههای تسائو تونگ را آزمایش کرد.
دیدگاهتان را بنویسید