
شکستن طلسم ریزش مو , رسانه توسل ( جهت مشاوره مو و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , شکستن طلسم ریزش مو : گروهی از متخصصان در همه سطوح وجود داشت: کسانی که بحث می کردند. سوالات اعتقادی با کوماراجیوا، کسانی که ترجمه های جدید را در برابر ترجمه های قدیمی و ناقص، صدها ویراستار، فرعی و نسخه نویس بررسی کردند.
توسل : کیفیت و کمیت ترجمه های این مردان در طول هشت سال واقعاً شگفت انگیز است. به لطف تلاشهای آنها، ایدههای بودیسم ماهایانا به زبان چینی با وضوح و دقت بسیار بیشتری نسبت به قبل ارائه شد.
شکستن طلسم ریزش مو
سونیاتا – مفهوم ناگارجونا از خلأ – از اصطلاحات تائوئیستی که آن را پنهان و تحریف کرده بود، و این و موارد دیگر جدا شد. آموزههای کلیدی بودیسم به اندازهای قابل درک بود که پایههای فکری عصر بزرگ بودیسم مستقل چینی را که قرار بود به دنبال داشت، پی ریزی کند.۱۷ فرمانروایان چینی تدبیر کردند تا از فداکاری دیگر کوماراجیوا نیز استفاده کنند.
شکستن طلسم ریزش مو : حرمسرایی متشکل از ده دختر جوان چینی زیبا برای او نصب کردند که از طریق آنها تشویق شد تا نسل خود را تداوم بخشد. این آزمایش ژنتیکی ظاهراً به نتیجه نرسید، اما دو چینی بومی که زیر نظر او تحصیل می کردند، سنگ چائو (۳۸۴-۴۱۴) و تائو-شنگ (حدود ۳۶۰-۴۳۴)، سهم او را در مراحل نهایی مورد نیاز برای باز کردن راه برای توسعه چان انجام دادند.
مو
مو : او در سال ۴۰۱ وارد چانگ آن شد و بلافاصله پروژه ای را آغاز کرد که برای آینده بودیسم چینی حیاتی بود. یک محقق مدرن دین چینی می گوید که بعداً چه اتفاقی افتاد. راهبان چینی از دور و نزدیک گرد هم آمده بودند تا با او در ترجمه متون مقدس کار کنند. این یک “پروژه بسیار ساختارمند” بود که نشان دهنده شرکت های تعاونی دانشمندان امروزی بود.
شکستن طلسم ریزش مو : چائو کوتاه مدت در یک خانواده متواضع در منطقه چانگ-آن متولد شد، جایی که طبق گزارش ها او با کار به عنوان یک کپی نویس پایه های ضروری خود را در کلاسیک های چینی به دست آورد. او در ابتدا یک تائویست تایید شده بود، اما پس از خواندن سوترای ویمالاکیرتی (که یک نجیب زاده وارسته را توصیف می کند که زندگی دنیوی یک تاجر بون ویوان را با وجود درونی روشنگری بودایی ترکیب می کند.
ترکیبی که فوراً برای چینی های عملی جذاب است)، سنگ چائو بودایی شد. در سال ۳۹۸، در در سن پانزده سالگی به شمال غربی سفر کرد تا شخصاً زیر نظر کوماراجیوا معروف تحصیل کند و بعداً با استاد به چانگ آن بازگشت. که ابتدا با تائوئیست و سپس کلاسیک بودایی آشنا بود، سنتز واقعی این دو را آغاز کرد که در نهایت به چان تبدیل شد. محقق چینی والتر لیبنتال نوشته است.
شکستن طلسم ریزش مو : که دکترین مسیر میانی ناگارجونا، که توسط سنگ چائو ابطال شده است، در شکستن طلسم زن و شوهر متفکران بعدی چان که از ردپای منشأ هندی پاک شده بودند، پدیدار شد. او اعلام میکند، «سنگ چائو ماهایانا را تفسیر کرد، [بنیانگذاران چان] هویننگ و شنهوی دوباره به آن فکر کردند». و آنها تصور می کنند که اگر چوانگ تزو بودایی بود چگونه می نوشت.
بیاعتمادی به کلمات، ترجیح بیگمان برای دانش فوری و شهودی، و استفاده استادانه از بازی با کلمات و پارادوکس وجود دارد که معنای او را مبهم میکند. مهمتر از همه، او معتقد بود که حقیقت را باید تجربه کرد، نه استدلال. حقیقت چیزی بود که در پشت کلمات نهفته بود. هرگز نباید شکستن طلسم جن با خود این کلمات اشتباه گرفته شود: «چیزی که با نام خوانده میشود، ممکن است آن چیزی که انتظار میرود ظاهر نشود، ظاهر نشود.
شکستن طلسم ریزش مو : نامی که چیزی را صدا می کند ممکن است به واقعیت منتهی نشود. بنابراین سپهر حقیقت فراتر از سروصدای تعلیم کلامی است. پس چگونه می توان آن را موضوع بحث قرار داد؟ هنوز هم نمی توانم سکوت کنم. رابطه سنگ کتاب شکستن طلسم وحشت چائو با ذن را میتوان در جهتگیری او به ادراک بیواسطه و تجربی حقیقت مطلق یافت، و خود را در ترجیح او برای پارادوکس بهعنوان وسیلهای برای بیان امر غیرقابل بیان نشان میدهد.
چائو راه روشنگری را راهی برای پیشرفت تدریجی می داند، اما این ایده که می توان به تدریج به حقیقت نزدیک شد، توسط شاگرد دعا برای شکستن طلسم مغازه اصلی دیگر کوماراجیوا مورد مناقشه قرار گرفت، که اصرار وی بر اینکه روشنگری باید فوراً برسد باعث شده است که برخی او را بنیانگذار ایدئولوژیک معرفی کنند. تائو شنگ معروف تائو شنگ اولین بودایی چینی بود که ایده روشنگری “ناگهانی” را پیش برد و در نتیجه دشمنی همکاران نزدیک خود را به دست آورد.
شکستن طلسم ریزش مو : و شهرت ماندگاری را به عنوان یکی از نوآوری های اساسی پیش بینی کرد. ذن فکر می کرد.او ابتدا بودیسم را در لو شان مطالعه کرد، اما در سال ۴۰۵ به چانگ آن نقل مکان کرد و برای مدتی بخشی از مجموعه اطراف کوماراجیوا شد. یوان، معمولا علائم شکستن طلسم به عنوان نماینده ایده های او در نظر گرفته می شود. تائو شنگ امروزه با دو نظریه شناخته شده است. اولین مورد این بود که کارهای خوب به طور خودکار پاداش نمیآورند.
یعنی رد مفهوم شایستگی بودایی هند. انحراف دیگر و شاید مهمتر از آن این بود که روشنگری آنی بود. او گفت که دلیل آن ساده بود: از آنجایی که بودایی ها می گویند جهان یکی است، هیچ چیز قابل تقسیم نیست، حتی حقیقت، و بنابراین درک ذهنی حقیقت باید یکباره به دست آید یا اصلاً نباشد. کار آماده سازی و پیشرفت به سوی هدف روشنگری، از جمله مطالعه و مراقبه، می تواند.
شکستن طلسم ریزش مو : گام به گام پیش رود و مفید و ارزشمند است، اما برای “رسیدن به ساحل دیگر”، همانطور که عبارت در قلب سوترا روشنگری را توصیف می کند، نیاز به یک جهش دارد. بر فراز یک خلیج، درک که باید برای اولین بار با تمام قدرت به شما ضربه بزند. دقیقاً چه چیزی را در ساحل دیگر می فهمید؟ ابتدا متوجه می شوید – همانطور که فقط به طور شهودی و مستقیم می توانید متوجه شوید.
که روشنگری در تمام مدت در درون شما بوده است. زمانی روشن می شوید که در نهایت متوجه می شوید که قبلاً آن را داشته اید. درک بعدی این است که در واقع هیچ “ساحل دیگری” وجود ندارد، زیرا رسیدن به آن به معنای درک این است که چیزی برای رسیدن وجود ندارد. همانطور که از اندیشه های او نقل شده است: «در مورد رسیدن به ساحل، اگر به آن رسید، به ساحل دیگر نمی رسد.
شکستن طلسم ریزش مو : هم نرسیدن و هم نرسیدن، واقعاً رسیدن است، اگر بودا را ببیند، نیست. وقتی کسی میبیند بودا وجود ندارد، واقعاً بودا را میبیند.»۲۱ جای تعجب نیست که تائو-شنگ گاهی اوقات به عنوان پدر معنوی ذن شناخته میشود. او از ایده روشنگری ناگهانی دفاع میکرد، چیزی که با بسیاری از بودیسمهای قبلی مخالف بود.
دیدگاهتان را بنویسید