
طلسم صبی روی پوست آهو , رسانه توسل ( جهت مشاوره آهو و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم صبی روی پوست آهو : دفن در رودخانه ها، که برای هندوها بسیار ارزشمند است، در میان بودایی ها مورد پسند نیست. فقط افراد بسیار فقیر اجازه میدهند مردههای خود را به رودخانهها بیندازند، اگرچه این تنها نوع دفن بودایی است که ذکر شد.
توسل : ۳۷۱توسط آلبرونی (Sachau, ii. 169). بودیسم، از همان ابتدا، مراسم تشییع جنازه هندو به نام را رد کرد، که هنوز هم یک مرکز بزرگ برای مردم است.
طلسم صبی روی پوست آهو
فقیرترین مرد هند، اگر از طبقه بالایی باشد، نمیتواند برای یک رابطه با مبلغی کمتر از چهل روپیه که به عنوان حق الزحمه به کاهنان داده میشود، نراده انجام دهد. بودیسم در رهایی مردم از این بار خدمات خوبی انجام داد، اما در کشورهای شمالی چیزی مشابه در مراسم باردو برقرار کرد ( ص ۳۳۴ ). فرمول های دعا. با توجه به تشریفات دعا، در دوران مدرن تفاوت زیادی بین کشورهای بودایی جنوبی و شمالی وجود دارد.
طلسم صبی روی پوست آهو : ما دیدیم که فرمول سه پناهگاه تنها دعای بوداییان اولیه بود. برخی از مردان ارتدکسی که در سیلان ملاقات کردم، به من گفتند که این تنها شکل مشروع دعا است که حتی در عصر حاضر نیز باید مورد استفاده قرار گیرد. قطعاً این شکلی است که همه بودایی ها از هر ملیتی آن را پذیرفته و به کار می برند.
آهو
آهو : در بیابانهای تارتاری، مغولها اغلب دیده میشوند که استخوانهای خویشاوندان خود را بر روی شانههای خود حمل میکنند و به پنج برج سفر میکنند – آنجا که تقریباً به وزن طلا، سطح کمی از زمین را خریداری میکنند که روی آن یک استوپا کوچک برپا کنند. برخی از آنها برای رسیدن به این مکان مقدس، سفری پر زحمت را به مدت یک سال انجام می دهند.
طلسم صبی روی پوست آهو : گفته میشود که سونگ خاپا در لهاسا یک جماعت نماز سالانه به نام تأسیس کرد (نگاه کنید به ص ۳۸۶ ). اما رایجترین دعایی که در تبت استفاده میشود، فرمولبندی صرف است که شکستن طلسم سحر جادو تکرار مداوم آن یکی از شگفتانگیزترین نمونههای ظلم خرافه است که در هر نقطه از جهان یافت میشود. از جمله شش هجایی تشکیل شده است، «اوم! جواهر در نیلوفر آبی! هوم! این دعا یا بهتر بگوییم جمله عرفانی فرض شده است.
سروده شده است، و به تجلی خود به عنوان حامی قدیس تبت اشاره دارد [۱۷۳] . گاهی آن را دعای مانی یا «جواهر» مینامند، و اگر اختصار صفت ارزشمندی باشد، برتری آن غیرقابل انکار است، زیرا صرفاً از دو کلمه سانسکی تشکیل شده است، بین شکستن طلسم معامله دو انزال فرخنده عرفانی غیرقابل ترجمه، اوم و هوم [۱۷۴ ] . بدون شک این دعا واقعاً منشأ خود را مدیون پیوند نزدیکی است.
طلسم صبی روی پوست آهو : که بین بودیسم شمالی و عییویسم پدید آمد. پرستندگان ص ۲۴۰ همواره از جملات و هجاهای عرفانی مشابهی به نام دهارانی استفاده می کرده اند که نوعی اثر معجزه آسا به آن نسبت داده شده است. به احتمال زیاد، معنای غیبی زیربنای باطل شدن طلسم صبی فرمول «جواهر نیلوفر آبی» است، و باور خود من این است که اکثر کسانی که آن را تکرار میکنند، ناآگاهانه به نیروی خود زایی که قرار است.
در جهان وجود داشته باشد ادای احترام میکنند – قدرتی که توسط نظریه محبوب ساخیا در مورد اتحاد پراکریتی و پوروشا، و با پرستش جهانی لیشا و یونی در سراسر هند [۱۷۵] . هیچ فرد متفکری نمی تواند در هند زیاد سفر کند بدون اینکه تحت تأثیر این موضوع شکستن طلسم مار در گنج یابی قرار گیرد. ۳۷۳ به هر حال، منشأ و معنای آن هر چه باشد.
طلسم صبی روی پوست آهو : هیچ دعای دیگری که توسط انسان ها در هیچ نقطه ای از جهان استفاده می شود، به این اندازه تکرار نمی شود. هر تبتی معتقد است که این نوشدارویی برای همه بدی ها، خلاصه ای از همه دانش ها، خزانه ای از همه نوشتن دعا روی نان خرد و خلاصه ای از همه دین است. اما اگر از بوداییان شمالی بخواهید که دلیل این اعتقاد را به شما بدهند، تعداد بسیار کمی می توانند پاسخی قابل فهم بدهند.
به گفته داناترین پزشکان فلسفه که در صومعه های تبت یافت می شوند، مطمئناً خطاب به خدای حامی آنها است و راز واقعی کارآمدی آن در این است که هر یک از شش هجای آن تأثیری قوی دارد. در یکی از شش گاتیس یا دوره های هستی – یعنی در مورد یکی از شش نوع انتقال یا دگرگونی که هر فرد زنده باید از آن عبور کند.
طلسم صبی روی پوست آهو : بنابراین، هر چه این فرمول عرفانی بیشتر تکرار شود، سیر یک فرد (گاتی) در برخی از این شش صورت وجودی کوتاهتر خواهد بود، که هر یک شامل بدبختی یا بدی است. یا ممکن است با تکرار آن بتواند از برخی از شش وجود به طور کلی فرار کند. به راستی که ممکن است برای ما عجیب به نظر برسد، اما نمی توان ایمان یک بودایی لامیست را متزلزل کرد.
کاملاً بی خطا از شش هجای عرفانی مورد علاقه او. او آنها را تکرار می کند، نه به این صورت که گویی به معنای مسیحی دعا می کند، بلکه انگار کشاورز است که می خواهد بهترین بذر را در پربارترین خاک بکارد و آن را بی وقفه طبق علمی ترین اصول آبیاری آبیاری کند. یک برداشت پربار قطعاً پاداش تلاش های او را می دهد.
طلسم صبی روی پوست آهو : بنابراین، اگر این شش هجا صبح، ظهر و شب توسط هر مرد، زن و کودکی، هر جا که سلسله مراتب لمیست گسترش یافته است، زمزمه شود، نیازی به تعجب ندارد. و اگر با صدا تکرار نشود، یک جریان بی وقفه از تکرار – پراکندگی بی وقفه شش دانه عارف – با دست ادامه می یابد. کلمات بر روی رول در یک رول کاغذ نوشته یا چاپ میشوند و در استوانههایی حک میشوند.
که وقتی توسط راهبان تحصیل کرده یا افراد عادی بی سواد به گردش در میآیند، همان کارایی را دارند که گویی واقعاً گفته شده یا تکرار شدهاند. انقلابها را بهعنوان شایستگی دعا، یا بهطور علمیتر، بهعنوان نیروی دعایی انباشته و ذخیرهشده به نفع کسی که آنها را میگرداند، میدانند. استوانه عموماً فلزی است، دعا در بیرون حک می شود و همچنین روی کاغذ نوشته شده و داخل آن درج می شود.
طلسم صبی روی پوست آهو : در دست راست نگه داشته می شود و مانند اسباب بازی کودک به وسیله دسته ای در جهت خاصی (با خورشید) می چرخد. در صورت چرخش به سمت دیگر، چرخش آن به جای بدهکار حساب مالک، به حساب بدهکار تنظیم می شود. در اینجا نقاشی یکی از چندین استوانه دستی (که معمولاً چرخ نماز یا چرخ نماز نامیده می شود.
دیدگاهتان را بنویسید