
طلسم سیاه , رسانه توسل ( جهت مشاوره سیاه و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم سیاه : سفر به ساواتی را آغاز کرد و از جایی به مکان دیگر سرگردان و به شهر نزدیک شد. در ساواتی اعلا ساکن بود، در جنگل پیروزی، در باغ آناتاپیندیکو. سپس به گوش پوندونو مانتانیپوتو ارجمند رسید: «خدای تبارک وارد ساواتی شد، در ساواتی، در جنگل پیروز، در باغ آناتاپیندایکو، و پونتونو مانتو ارجمند، اقامت دارد.اردوگاه خود را پاک کرد، خرقه و کاسه صدقه برداشت و به سوی ساواتی رهسپار شد.
توسل : از جایی به جای دیگر سرگردان به شهر آمد، به سیگروالده، به باغ آناتاپیندیکو، جایی که مبارک در آنجا اقامت داشت. وقتی به محضر مبارک رسید، با احترام به آن حضرت سلام کرد و کناری نشست. این بزرگوار که آنجا در کنارش نشسته بود، اینک از آن حضرت تقویت می شد، تشویقش می کرد، در گفتگوهای آموزنده او را شاد می کرد.
طلسم سیاه
و پس از ارجمند پونو مانتانیپوتو از آن تبارک و تعالی[S. 285]پس از تقویت، تشویق، تشویق، شادی در صحبت های آموزنده، خشنود و راضی از سخنان مبارک، از جای خود برخاست، با احترام به آن حضرت سلام کرد، به سمت راست چرخید و تا پایان عمر به سمت جنگل تاریک حرکت کرد. روز. اما راهبی نزد ساریپوتو ارجمند رفت و به او گزارش داد: «آن راهب، ای برادر ساریپوتو، که نامش پونو، پسر مانتانی است.
طلسم سیاه : که تو اغلب او را ستایش کردهای. {۱۴۷}تقویت شده، تشویق شده، در گفتگوهای آموزنده از آن حضرت شاد می شود، از گفتار آن حضرت مسرور و خشنود شده، از جای خود برخاست و با احترام به آن حضرت سلام کرد و به سوی جنگل تاریک رفت و تا شام در آنجا ماند. سپس ساریپوتو محترم بلافاصله تشک حصیری خود را برداشت و گام به گام پونو مانتانیپوتو ارجمند را دنبال کرد و سرش را از دست نداد.
سیاه
سیاه : سپس این فکر به ساریپوتو ارجمند رسید: «خوشا به حال پوننو مانتانیپوتو ارجمند، که شایستگیهای فراوان او نزد استاد توسط رهیبان خردمند ستایش میشود و استاد از این بابت خشنود است. اوه، که ممکن است زمانی با پونو مانتانیپوتو ارجمند ملاقات کنیم و در مورد چیزی صحبت کنیم! پس آن مبارک، پس از آنکه به میل خود در راجاگهام ساکن شد.
طلسم سیاه : و پونو مانتانیپوتو ارجمند داخل جنگل تاریک چرخید و آن روز در پای درختی نشست. و همچنین ساریپوتو محترم به داخل جنگل تاریک چرخید و آن روز در پای درختی نشست. هنگامی که ساریپوتو محترم مراسم یادبود را تا عصر تمام کرد، نزد پوننو مانتانیپوتو ارجمند رفت، احوالپرسی مودبانه و کلمات دوستانه و به یاد ماندنی با او رد و بدل کرد و به یک طرف نشست.
ساریپوتو ارجمند که در یک طرف نشسته بود به پونو مانتانیپوتو ارجمند چنین گفت: [S. 286] «ای برادر، آیا آن مبارک زندگی مقدس را مشاهده میکند؟» یقیناً ای برادر. «ای برادر، چگونه زندگی مقدس در آن حضرت دعای باطل شدن طلسم کار به خاطر فضیلت خالص تزکیه می شود؟ نه برادر. «یا ای برادر، آیا زندگی مقدس نزد آن حضرت به خاطر دلی پاک انجام میشود؟» نه برادر. «یا شاید ای برادر، حیات مقدّس به خاطر علم ناب در آن حضرت انجام میشود.
طلسم سیاه : نه برادر. «یا ای برادر، زندگی مقدس در آن حضرت به خاطر یقین محض است؟» نه برادر. «پس شاید ای برادر، برای علم ناب راهها، حیات مقدّس در آن مبارک تزکیه شده است؟» نه برادر. «پس ای برادر، آیا حیات مقدّس به خاطر علم ناب طریقت در باطل کردن طلسم کار آن حضرت تزکیه شده است؟» نه برادر. «پس شاید ای برادر، برای علم ناب، حیات مقدّس در آن مبارک تزکیه شده است.
نه برادر. «حالا ای برادر: به سؤالشما پاسخ می دهید: «آیا زندگی مقدس در آن حضرت به خاطر فضیلت خالص تزکیه شده است؟» به این سؤال که «یا ای برادر، به خاطر دلی پاک میخواهم».[S. 287]شما در پاسخ میگویید: «نه برادر». به باطل کردن طلسم و چشم زخم این سؤال که «یا شاید ای برادر، به خاطر معرفت ناب که زندگی مقدّس نزد خداوند تبارک میشود»، پاسخ میدهی: «نه، ای برادر».
طلسم سیاه : در پاسخ به این سؤال که «یا ای برادر، به خاطر یقین محض، زندگی مقدس با آن حضرت انجام میشود» پاسخ باطل کردن طلسم تبادل نظر میدهید: «نه آن برادر». در پاسخ به این سؤال که “پس شاید ای برادر، برای علم ناب راهها، زندگی مقدس نزد خداوند تبارک و تعالی است، شما پاسخ دهید “نه ای برادر”; به این سؤال که ای برادر به خاطر علم ناب طریقت، حیات مقدّس نزد حق تعالی تزکیه میشود.
شما پاسخ میدهید: «نه آن برادر». به این سؤال که «ای برادر، آیا ممکن است برای علم ناب، زندگی مقدس با تعالی تزکیه شود»، پاسخ میدهید: «نه برادر». {۱۴۸}ای برادر، به خاطر رفع بی پیرایه هذیان ها، حیات مقدس در وجود مبارک تزکیه شده است. “پس ای ابطال سحر جادو طلسم برادر، آیا فضیلت خالص رفع هذیان است.
طلسم سیاه : نه برادر. «پس شاید ای برادر، آیا دل پاک، بیچسبیدن به اوهام، ترک است؟» نه برادر. “پس ای برادر، آیا علم ناب، فرونشاندن بی پیرایه توهمات است؟” نه برادر. “اکنون ای برادر، آیا یقین محض، رفع بی پیرایه توهمات است؟” [S. 288] نه برادر. «یا ای برادر، علم ناب راههای رفع هذیانها وجود دارد؟» نه برادر. «یا ای برادر، علم ناب طریقت خاموشی هذیانی است.
نه برادر. “یا ای برادر، علم ناب فقط رفع هذیان است؟” نه برادر. “پس ای برادر، آیا توقف هذیانی بی پیرایه خارج از این چیزها وجود دارد؟” نه برادر. «اکنون چگونه ای برادر: به سؤال «آیا فضیلت خالص بدون خماری در فرونشاندن اوهام وجود دارد» پاسخ میدهی «نه آن برادر». در پاسخ به این سؤال که “پس شاید ای برادر، دل پاک، رفع هذیان بدون قطعی باشد” شما پاسخ می دهید: “نه ای برادر”. به سوال ›خب ای برادر علم ناب انقطاع هذیان است.
طلسم سیاه : پاسخ میدهی ›نه ای برادر‹; به این سؤال ›آیا اکنون ای برادر، آیا یقین محض، فرونشاندن بی پیرایه توهم است. به این سؤال که «یا ای برادر، علم ناب راههای رفع هذیانآمیز وجود دارد» شما پاسخ میدهید «این نیست، ای برادر». به این سؤال که «یا ای برادر علم ناب راه است توقف هذیانی بی آویزان است» پاسخ میدهید «نه آن برادر». به این سوال که “یا ای برادر، علم ناب، رفع بی پیرایه توهمات است” شما پاسخ می دهید.
نه این، آه برادر<؛ در پاسخ به این سؤال که “پس ای برادر، ترک هذیان بدون آویزان خارج از این چیزها است”[S. 289]تو نه آن برادر. پس ای برادر، معنای این گفتار را چگونه می توان فهمید؟» «اگر مبارک، ای برادر، فضیلت خالص را رفع بی پیرایه هذیان ها توصیف می کرد، آن حضرت وسواس را رفع بی پیرایه هذیان می نامید. اگر تبارک و تعالی، ای برادر، دل پاک را ترک هذیان بدون چنگ زدن می نامید.
دیدگاهتان را بنویسید