
طلسم زبان بند جمیع خلایق , رسانه توسل ( جهت مشاوره خلایق و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم زبان بند جمیع خلایق : که یک فرد غیر روحانی از یک در بیرون میآید تا سهم خود را برنج یا میوه یا سبزیجات بریزد. در کاسه های صدقه آنها هدیه دریافت شده، کلمه یا هجای سپاس گفته نمی شود. زیرا آیا گیرندگان نیستند که لطف می کنند و نه بخشندگان؟ به این ترتیب آنها به سمت صومعه حلقه می زنند.
توسل : پس از بازگشت از سفر، قسمتی از غذا به بودا تقدیم می شود و سپس همه به خوردن بقیه غذا می پردازند که شامل برنج پخته، نخود پخته شده، ماهی، کیک کاکائویی، خیار، یا حتی گوشت پخته شده و مرغ است.
طلسم زبان بند جمیع خلایق
معمولاً به طور جداگانه در برگ درخت چنار پیچیده می شود. سپس کاسه ها شسته می شوند و چند سرود قبل از تصویر بودا خوانده می شود. در یک ساعت بعد، دانش پژوهان پسر اجازه بازی در مورد آنها را دارند، در حالی که راهبان وقت خود را به گفتگو می گذرانند، و ابوت از افرادی که برای ادای احترام می آیند پذیرایی می کند. همه بازدیدکنندگان سه بار برای او سجده می کنند.
طلسم زبان بند جمیع خلایق : یک بار برای بودا، یک بار برای شریعت و یک بار برای راهب. ابوت نیز در مقابل می گوید: حامی باشد (بنابراین همه افراد غیر روحانی را می خواند، مقایسه کنید ص ۸۹).”به عنوان پاداش شایستگی، از سه بلا (جنگ، طاعون و قحطی) رها شوید! حدود ساعت یازده و نیم آخرین وعده غذایی منظم روز خورده می شود. راهبان از خوردن بعد از ظهر منع می شوند. وقتی غذای میان روز تمام شد، همه به سر کار باز می گردند.
خلایق
خلایق : سپس خود را در پرونده مرتب کردند و با ابوت در محل خود به راه افتادند ۳۱۲برای دریافت غذای خود سر بزنند (نه التماس). بیصدا در خیابانها حرکت میکنند، چشمهایشان را ثابت به زمین دو قدم جلوتر از خود خیره میکنند، در مورد پوچی و تغییرپذیری همه چیز تأمل میکنند، و تنها زمانی متوقف میشوند.
طلسم زبان بند جمیع خلایق : برخی آموزش دانش پژوهان را بر عهده می گیرند. دیگران متون را با ۳۱۳تفاسیر آنها، یا سرپرستی نویسندگانی که دست نوشته ها را کپی می کنند. برخی از اعضای قدیمی صومعه با افراد بیکار صحبت می کنند، کسانی طلسم زبان بند شوهر که در حال لم دادن به محوطه هستند، و برخی در مراقبه عمیق فرو می روند که احتمالاً به خواب عمیق ختم می شود.
با این حال، اعتقاد بر این است که این مراقبه عمیق همه مهم است، زیرا آیا مسیری طلسم زبان بند همسر به آرهاتشیپ، نیروانا، و به دست آوردن استعدادهای ماوراء طبیعی نیست (نگاه کنید به صفحه ۲۴۵)؟ راهبان دیگر مهره های تسبیح خود را می گویند و فرمول های تجویز شده را تکرار می کنند، مانند: “همه چیز متحول است، همه غم انگیز است، همه غیر واقعی است.
طلسم زبان بند جمیع خلایق : و به دنبال آن سه مقدس را دعا می کنند (نگاه کنید به ص ۱۷۵) .). بین ساعت شکستن طلسم دعانویس سه تا چهار درس تمام می شود و علما هر کاری را که در خانقاه لازم است انجام می دهند. این بازده اصلی برای آموزشی است که دریافت می کنند. سپس بیشتر دانش آموزان برای صرف شام به خانه های خود می روند. در مورد نوآموزان یا راهبان خردسال، همه آنها موظفند مانند راهبان کامل روزه بگیرند.
بسیاری از آنها با برخی از راهبان ارشد برای پیاده روی رسمی بیرون می روند. سپس در غروب آفتاب، نت های بلند ناقوس، راهپیمایان را به صومعه فرا می خواند. همه باید قبل از غروب خورشید در داخل دیوارها باشند. اکنون وظایف روز به پایان می رسد. دانشآموزان پسر طلسم زبان بند خانواده همسر مجبور میشوند تمام آنچه را که در طول روز آموختهاند تکرار کنند و برخی از آداب و رسوم پالی «با انرژی اسپاسمآمیز» خوانده میشوند.
طلسم زبان بند جمیع خلایق : ساعت هشت و نه و نیم تلاوت های بیشتری قبل از تصویر بودا وجود دارد. همه جمع می شوند، مانند صبح، و با هم سرودها را صدا می کنند. وقتی آخرین صدای آواز از بین رفت، یکی از تازه کارها می ایستد و ساعت، روز هفته، روز ماه شکستن طلسم ازدواج نکردن را اعلام می کند. ۳۱۴و شماره سال سپس همه در برابر تصویر بودا و سه بار در برابر رئیس صومعه تعظیم می کنند و برای استراحت بازنشسته می شوند (به «برمن» شوی یوئه مراجعه کنید).
قابل توجه است که زهد شدید و ریاضتهای دردناک – که در میان هندوها از قدیمترین زمانها تا امروز انجام میشود (شرح شده در صفحات ۲۲۸ تا ۲۳۰ این جلد) – هیچ بخشی از وظایف راهبان بودایی را تشکیل نمیدهد. زیرا بودیسم هرگز شکنجه بدنی را تایید نکرده است، همانطور که برهمانیسم چنین کرده است. اکنون به شرحی از مراسم معمول در دوره واسا می پردازیم (رجوع کنید به صفحات ۸۲ – ۸۴).
طلسم زبان بند جمیع خلایق : آقای دیکسون یادداشتهای ارزشمندی در مورد روش نگهداری این فصل در سیلان به ما داده است، و من جرأت میکنم روایت کوتاهی از اطلاعاتی که او در اختیار دارد بیابم [۱۳۹] . به نظر می رسد که روستاییان سیلان، فرستادن یک یا دو کاهن راهب از یک صومعه و خدمت به خواسته های آنها، و همچنین گوش دادن به موعظه ها و تلاوت های آنها در زمان واسا، یک امتیاز و کار بسیار ارزشمند است.
فصل از روز پانزدهم ماه هشتم آغاز می شود. یعنی در روز ماه کامل در ماه اشحاء (خرداد، تیر). گاهی اوقات دو یا سه روستا با دعوت از یک راهب-کشیشی میپیوندند تا تمام سه ماه را با آنها زندگی کند. اتاقی برای خواب او، اتاقی برای غذای او، کلیسایی موقت برای پذیرایی از تصویر بودا، تابوت یادگار و کتب مقدس و مکانی که او بتواند در آن شریعت را بخواند و توضیح دهد آماده می کنند.
طلسم زبان بند جمیع خلایق : در روز اول واسا، روستاییان لباسهای تعطیلات خود را میپوشند و با موسیقی، رقصندهها، خوانندگان و پرچمها به سمت صومعه، جایی که کشیش که میخواهند دعوت کنند، در آنجا اقامت دارد، به راه افتادند. از آن جا او را در صفوف به خانه هایشان می برند. اولین اقدام او پس از ورود، تنظیم تصویر و چیدمان تابوت و کتاب هاست. محرابی در مقابل تصویر قرار داده شده و مردم بر روی آن به نذری گل و عطر می پردازند.
بعد از آن هر روستایی چیزی برای غذای کشیش کمک می کند، مانند چای، شکر، لانه زنبوری، آب پرتقال و مانند آن. کاهن در مقابل، دعای خیر می کند و می گوید: «به واسطه این پیشکشی اول به خاطر بودا، که شبیه خورشید خدایان و انسان هاست، و به موجب این قربانی دوم که به رهبانیت که مانند میدان شایستگی استپ. ۲۱ )!
دیدگاهتان را بنویسید