
طلسم رزق و روزی فراوان , رسانه توسل ( جهت مشاوره فراوان و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , طلسم رزق و روزی فراوان : سپس چند قطعه مورد علاقه از گفتار بودا را بازگو می کند ۳۱۶نیدی کاندا سوتا انتخاب شده است (نگاه کنید به ص ۱۲۹ ). اگر شنونده ای سخنی را مطرح کند، یا اشاره کند که متوجه نمی شود، کشیش معنای آن را توضیح می دهد.
توسل : سپس مردم سجده می کنند و می روند. راهب-کشیش پیریت تعیین شده را برای روز اول واسا-یعنی ماگالا-سوتا، راتنا-سوتا، و کارائینیا-متتا-سوتا (نگاه کنید به صفحه ۳۱۸) با خود تکرار می کند.
طلسم رزق و روزی فراوان
پس از آن بازنشسته می شود تا مدتی استراحت کند . چند ساعت. او که قبل از طلوع صبح برمی خیزد، در فضایل بودا، در حسن نیت نسبت به همه موجودات زنده، در مورد ناخالصی های بدن، و در مورد مرگ، مراقبه می کند، در اتاق خود یا در هر مکان مناسب برای حرکت کردن بالا و پایین می رود. سپس به نمازخانه موقت می رود.
طلسم رزق و روزی فراوان : در برابر حرم سجده می کند و می گوید: «من دائماً همه زیارتگاه ها، درخت مقدس بودی و تصاویر بودا را می پرستم. من به سه جواهر احترام می گذارم (نگاه کنید به ص ۱۷۵). سپس او گلهای خود را به همراه بخش کوچکی از غذای صبحگاهی خود در محراب قرار میدهد. پس از پایان غذا، به فرزندان روستاییان آموزش می دهد یا برای موعظه ظهر و عصر (بنا) آماده می شود.
فراوان
فراوان : روی صندلی مینشیند و در حالی که صفحهای را جلوی صورتش میگیرد تا حواسش طلسم رزق و روزی پرت نشود، تلاوت خود را شروع میکند. مردم روی زمین می نشینند – مردان در یک طرف، زنان و کودکان در طرف دیگر. ابتدا فرمول سه پناهگاهی ( ص ۷۸ ) و حرام های پنج گانه ( ص ۱۲۶ ) را تکرار می کند و مردم بعد از او تکرار می کنند.
طلسم رزق و روزی فراوان : عموماً این موعظه ها به ویژه در چهار روز پویا به خوبی مورد توجه قرار باطل شدن طلسم قوی می گیرد ( ص ۲۵۷ ). در روزهای ماه نو و ماه کامل، کشیش باید به نزدیکترین صومعه برود و به پاتیموخا بپیوندد (رجوع کنید به ص ۸۴ ). و در روز کامل ماه، که پایان سه ماه واسا است، باید دوباره مانند قبل به آنجا برود، اما در آن مناسبت، خطاب به راهبان جمع شده.
باید بگوید: «آقایان ارجمند، من واسا را به درستی به پایان رساندم. اگر در آن شک دارید، صحبت کنید و آنچه را که نوشتن دعا برای رزق و روزی مغازه من اشتباه کرده ام به من بگویید. اگر هیچ کس صحبت نمی کند، او را حفظ می کند ۳۱۷وظایف خود را بدون نقص انجام داد. سپس با بازگشت و آوردن کشیش دوم، هر دو با هم مراسم راتری بانا یا نیمه شب را انجام می دهند که مراسم واسا را به پایان می رساند.
طلسم رزق و روزی فراوان : دو منبر ساخته شده از چهار پایه عمودی، که سکوهای کوچکی را نگه می دارند، برپا می شود و مردم روستاهای مجاور، با پوشیدن لباس تعطیلات، به تعداد زیادی حضور می یابند. این تلاوت های شبانه معمولاً حدود پنج ساعت ادامه نوشتن دعای رزق و روزی مغازه می یابد. بعداً باید از مراسمی به نام پیریت که در سیلان و برمه در زمان واسا و همچنین در زمان های دیگر انجام می شود، توضیح داد.
نام از کلمه مخدوش شده است، که مجدداً با “حفاظت [۱۴۰] ” مرتبط است . ما باید فرض کنیم که این مراسم منشأ آن ترس از ارواح شیطانی و شیاطین در همه جا در شرق بود (رجوع کنید به ص ۲۱۸ ). اما باید در نظر داشت که بودیسم هیچ نظمی از موجودات طلسم رزق و روزی مغازه را به رسمیت نمی شناسد که شیاطین نامیده می شوند و توسط خدا آفریده شده اند و طبیعتاً از انسان جدا هستند.
طلسم رزق و روزی فراوان : شیاطین موجوداتی هستند که بهجای خدا آفریدهی انسانها هستند. زیرا ممکن است آنها در آخرین وضعیت وجودی خود مرد بوده باشند و ممکن است دوباره مرد شوند (نگاه کنید به ص ۱۲۲ ). با این حال، آنها به عنوان احساسات کینه توزانه و بدخواهانه علیه نژاد برتری که زمانی به آن تعلق داشتند، نشان داده می شوند. و انواع تدابیر حفاظتی و مقابله با تأثیرات ۳۱۸تصور می شود.
که برای محافظت از انسان در برابر شرارت آنها لازم است. این کاملاً مطابق با نظریه هندو است که معتقد است وقتی یک مرد معتاد به هر رذیلت خاصی بمیرد، طبیعت شیطانی او هرگز نمی میرد، بلکه شخصیت دیگری به خود می گیرد و پس از او به عنوان یک شیطان زندگی می کند. و این در مورد زنان نیز صدق می کند، به طوری که شیاطین حاصل ممکن است از هر دو جنس باشند، و زن از جنس مذکر کینه توزتر است.
طلسم رزق و روزی فراوان : اعتقاد بر این است که مؤثرترین محافظت در برابر دسیسههای چنین موجودات بدخیم، تلاوت یا لحن زدن قانون بودا، و به ویژه تقسیم بندی سوتا (سوترا) آن است که قبلاً توضیح داده شد (ص ۶۲ ) . و از این تقسیم بندی، بخش های انتخابی وجود دارد – تعداد بیست و نه عدد [۱۴۱] – که قرار است قدرت پیشگیری بیشتری نسبت به سایر بخش ها داشته باشد. در مجموع، آنها چیزی را تشکیل میدهند که پیریت نامیده میشود.
و از این میان، سه مورد بیشتر خوانده میشوند: ماگالا-سوتا، راتنا-سوتا، و کارانیا-متتا-سوتا. قسمت اول از اینها قبلاً آورده شده است (در ص ۱۲۹ این جلد). بخشی از سوتا دوم یا «جواهری» (ترجمه چیلدرز) به این ترتیب اجرا می شود: همه ارواح در اینجا جمع شده اند، ارواح زمین و هوا، همه آنها شاد باشند. بگذار آنها با دقت به سخنان من گوش دهند. بنابراین، ای ارواح، مرا بشنوید.
طلسم رزق و روزی فراوان : با نژاد مردان دوست باشید. زیرا روز و شب هدایای خود را برای شما می آورند، پس مراقب آنها باشید. ۳۱۹ هر گنجی که در اینجا یا در دنیاهای دیگر وجود داشته باشد، هر جواهرات باشکوهی در آسمانها باشد، هیچکس مانند بودا نیست. «بودا این جواهر باشکوه است. باشد که این حقیقت سعادت بیاورد! هیچ چیز مانند این دکترین وجود ندارد. قانون این جواهر باشکوه است.
باشد که این حقیقت سعادت بیاورد! «شاگردان بودا، شایسته دریافت هدایا، کهانت این جواهر باشکوه است. باشد که این حقیقت سعادت بیاورد! کارمای قدیمی آنها از بین می رود، کارمای جدیدی تولید نمی شود. دلهایشان دیگر به زندگی آینده نمیچسبد، بذر وجودشان نابود شده، آرزوهایشان فرو مینشیند، صالحان مانند این چراغ خاموش میشوند. کهانت این جواهر باشکوه است.
طلسم رزق و روزی فراوان : باشد که این حقیقت سعادت بیاورد! ای ارواح که در اینجا گرد آمده اید – ارواح زمین و ارواح – اجازه دهید در برابر بودا تعظیم کنیم – اجازه دهید در برابر قانون تعظیم کنیم – اجازه دهید در برابر رهبانیت تعظیم کنیم. بخشی از سومین یا به شرح زیر است: این همان کاری است که کسی که در طلب خیر و عاقل است باید انجام دهد.
دیدگاهتان را بنویسید