
دعانویس خوب در هرمزگان , رسانه توسل ( جهت مشاوره هرمزگان و ثبت سفارش به واتساپ مراجعه کنید ) , دعانویس خوب در هرمزگان : و اینکه هیچ دعا یا موعظه یا تعلیم جایز نباشد، مگر اینکه «تمایل به تفکر مؤلف و حافظ هستی یا ترویج انفاق و اخلاق و تقوا و احسان و فضیلت و تقویت باشد». از پیوندهای اتحاد بین مردان با هر عقیده و عقیده مذهبی در اینجا ما پیشرفت مشخصی در مورد برهمنیسم و حتی در مورد بودیسم داریم، اما نظام دینی نشان داده شده در جمله پایانی [صفحه ۹۴] به همان اندازه که سرد است مبهم است.
توسل : و فاقد آن عنصر حیاتی است که مسیحیت از شناخت خدای پدر و مسیح نجات دهنده به دست می آورد. با این حال، راموهون روی، به سبک خود، یک «طلب خدا» صادق بود. و در تلاش مبهم خود برای درک حقیقت در مواجهه با مخالفت نابردبار استقامت کرد. او همچنان به وداها بهعنوان کانالهای تعلیمات دینی جایگاه مهمی میداد، اما مزامیر داوود را معرفی کرد.
دعانویس خوب در هرمزگان
و با گذشت زمان، او خود را بیشتر و بیشتر از سنت های هندوئیسم ارتدکس جدا کرد. حتی ایمان او به وداها بسیار متزلزل شد. و سرانجام در آن حالت انزوا که رنج و شهادت مرد پیش از سن اوست، هند را رها کرد و به انگلستان رفت. او تا زمان مرگش در سال ۱۸۳۳ بسیار مورد احترام در بریستول اقامت داشت. برای مدتی مشعلی که او روشن کرده بود.
دعانویس خوب در هرمزگان : به طرز شومی نزدیک به انقراض سوسو می زد تا اینکه در سال ۱۸۴۱ به دست بابو دبندرونات تاگور رسید. توسط او دوباره روشن شد. و به همان اندازه که از زمان خروج راموهون روی اتفاق افتاده بود، از آنجایی که آموزش به تدریج تعصبات سنتی قدیمی را تضعیف کرده بود، به نقطه تجمع انبوهی از جویندگان جدی تبدیل شد. دبندرونات تاگور با بی خودی مشتاقانه خود را وقف کرد و از زمان، پول و استعدادهای خود بی وقفه صرف کرد.
هرمزگان
هرمزگان : مرد یا مجموعه ای از مردان.همچنین در مخالفت مستقیم با آداب هندوئیسم، مقرر شد که هیچ تصویر، مجسمه، کنده کاری، تصویر، نقاشی، پرتره، یا شبیه به هر چیزی نباید «در دیوارهای این ساختمان پذیرفته شود». که هیچ گونه قربانی حیوانی در آنجا انجام نشود. هیچ خوردن و آشامیدن، ضیافت و آشوب جایز نیست. اینکه سخنان ناپسند بر خلاف عقاید انسانها باید ممنوع شود.
دعانویس خوب در هرمزگان : کار او هیچ پشتوانه اخلاقی بیتوجهی را از شخصیت شخصی بینقص او به دست نمیآورد. او برای ساماج یک چاپخانه فراهم کرد، پول زیادی را صرف تجهیز محل عبادت آنها کرد، و یک کتابخانه ارزشمند از کتب مقدس هندو جمع آوری کرد، علاوه بر حمایت از دانشجویان فقیر اما آینده دار، که به بنارس فرستاده شده بود تا تحصیلاتشان را پیگیری کنند.
با این حال، به زودی تغییر قابل توجهی در ایمان و تعلیم ساماج رخ داد. تا آن زمان، همانطور که دیدیم، آنها بر وداها، به عنوان قاعده مجاز الهیات هندو، مبتنی بودند. اما تحقیق و انتقاد به تدریج خصلت پانتئیستی آنها و در نتیجه ناسازگاری آنها با مرام سماج را آشکار کرده بود. بدین ترتیب گذشت که حدود سال ۱۸۵۰ وداها باید بروند. و اعضای ساماج دیگر خود را ودانتیست نمی نامیدند.
دعانویس خوب در هرمزگان : بلکه برهمویست، یا برهمیست (از براهم، یا برهما، [ص ۹۵] حق تعالی) نامیدند. به عبارت دیگر، آنها آشکارا خداباور شدند. یک فرقه دینی که با توحید مشترک و پذیرفتن عهد مشترک گرد آمده بودند، طبیعتاً به سوی گسترش عقیده خود سوق داده شدند. اما این گسترش در مورد برهما ساماج، احتمالاً با تعداد شعبههای ساماج که در همسایگی کلان شهر دعانویس در نوراباد لرستان و در برخی از شهرهای بزرگتر ریاست بنگال به وجود آمدند، تسریع شد.
این شاخهها، که پیوسته بر تعدادشان افزوده میشد، از طریق حضور جوانان تحصیلکرده از دانشکدهها و مدارس زیلا، طبیعتاً دعا برای پا درد شدید به سماج والدین نگاه میکردند تا مرام خود را تعریف و تثبیت کنند. و آنچه را که باید به عنوان یک توضیح معتبر از آن در نظر گرفت در سال ۱۸۶۸ منتشر شد. خلاصهای از آن به شرح زیر است: «۱. کتاب طبیعت و شهود اساس ایمان برهمی را تشکیل می دهد.
دعانویس خوب در هرمزگان : اگرچه برهماها هیچ کتابی را که توسط انسان نوشته شده است را اساس دین خود نمی دانند، اما هر حقیقتی را که در هر کتابی باشد با کمال میل و احترام می پذیرند. “۳. برهماها معتقدند که شرایط دینی انسان مانند سایر حقایق وضعیت دعانویس در استان یزد او در این جهان، مترقی است. “۴. آنها معتقدند که آموزه های اساسی دین آنها اساس هر دینی است که بشر از آن پیروی می کند.
آنها به وجود خدای یگانه معتقدند – خدایی که دارای شخصیتی متمایز و صفاتی برابر با ذات او و دعانویس در لرستان شعور شایسته حاکم جهان است. و او را بپرستید – تنها او را. آنها به تجسم او اعتقاد ندارند. «۶. آنها به جاودانگی و وضعیت مترقی روح معتقدند و اعلام می کنند که در این دنیا حالتی از وجود آگاهانه وجود دارد که پس از زندگی در این جهان و مکمل آن از نظر عملکرد حکومت اخلاقی جهانی است.
دعانویس خوب در هرمزگان : آنها معتقدند که کفاره تنها راه نجات است. آنها هیچ روش دیگری برای آشتی با دعانویس خوب در کردستان پدر رنجیده اما دوست داشتنی نمی شناسند. “۸. آنها برای رفاه معنوی دعا می کنند و به کارآمدی دعاهای واقعی اعتقاد دارند. [صفحه ۹۶] «۹. آنها به مراقبت مشیتی پدر الهی اعتقاد دارند. “۱۰. آنها نسبت به او اظهار محبت می کنند و انجام کارهایی که او دوست دارد، عبادت او را تشکیل می دهد.
آنها ضرورت عبادت عمومی را تشخیص می دهند، اما معتقد نیستند که نمی توانند بدون توسل به مکان ثابت در هر زمان معین، با پدر بزرگ ارتباط برقرار کنند. آنها معتقدند که ما می توانیم او را در هر زمان و در هر مکان پرستش کنیم، به شرطی که زمان و آن مکان برای ترکیب و هدایت ذهن به سوی او محاسبه شود. “۱۲. آنها اعتقادی به زیارت ندارند، بلکه اعلام می کنند که تنها با تعالی و تطهیر ذهن می توان به قداست رسید.
دعانویس خوب در هرمزگان : آنها هیچ مناسک و مناسکی را انجام نمی دهند، یا به توبه ها که ابزاری برای کسب فیض خداوند است، اعتقاد ندارند. آنها اعلام می دارند که عدالت اخلاقی، کسب حکمت، تدبر الهی، انفاق و پرورش احساسات عبادی، مناسک و مراسم آنهاست. در ادامه می گویند: حکومت کن و احساساتت را تنظیم کن، وظایفت را در قبال خدا و انسان انجام بده، و به برکت جاودانی خواهی رسید.
دلهای خود را پاکیزه کنید، عواطف عبادی را پرورش دهید، غیب را خواهید دید. “۱۴. از لحاظ نظری، هیچ فرقی بین برهماها وجود ندارد. آنها اعلام می کنند که ما همه فرزندان خدا هستیم و بنابراین باید خود را برادر و خواهر بدانیم.» به طور خلاصه، نظام دینی مطرح شده در اینجا را می توان مسیحیت بدون مسیح توصیف کرد. و با این حال حاضر به اعتراف به تعهدات خود در قبال مسیحیت نبود.
دیدگاهتان را بنویسید